meestal aanvaarden ze op woensdag dacht ikbuffalo_rulez wrote:Iemand die weet hoelang het ongeveer duurt voordat je SPFA geactiveerd word als je met een overschrijving hebt betaald?
en meestal duurt het zo'n 3 a 4 dagen
Moderator: Moderator
meestal aanvaarden ze op woensdag dacht ikbuffalo_rulez wrote:Iemand die weet hoelang het ongeveer duurt voordat je SPFA geactiveerd word als je met een overschrijving hebt betaald?
heb deze middag overschrijving gemaaktMaxime wrote:meestal aanvaarden ze op woensdag dacht ikbuffalo_rulez wrote:Iemand die weet hoelang het ongeveer duurt voordat je SPFA geactiveerd word als je met een overschrijving hebt betaald?
en meestal duurt het zo'n 3 a 4 dagen
Dat zijn verschillende nationaliteiten waarvan er nog geen namen van dat land zijn. Ik weet dat de Nederlandse Antillen, Gibraltar van die landen zijncyonic wrote:Er is een nationaliteit van jeugdcoordinator die ervoor zorgt dat je jeugdspelers een verschillende/ willekeurige nationaliteit krijgen. Welke is deze weer ?
Je gaat naar je overzicht met spelers die je te koop stelt en als hij drie dagen op de lijst staat moet er in de 2de kollom koop-meteen-prijs staan. Als ge dan klikt op instellen, dan kan je je prijs ingeven.*Kerkhofs* wrote:koop meteen prijs:
het is nieuw en ik vindt hier nergens info over...
waar stel je dit in...
en is dat ook voor niet spfa leden?Glen DV wrote:Je gaat naar je overzicht met spelers die je te koop stelt en als hij drie dagen op de lijst staat moet er in de 2de kollom koop-meteen-prijs staan. Als ge dan klikt op instellen, dan kan je je prijs ingeven.*Kerkhofs* wrote:koop meteen prijs:
het is nieuw en ik vindt hier nergens info over...
waar stel je dit in...
Spreekt voor zichzelf denk ik:lord_jonathan wrote:Hey, Ik wil men teamspirit zo veel mogelijk doen stijgen , kunnen jullie me enkele tips geven?
Stijgen
- Vriendschappelijke wedstrijden (+0,75% bij winst, +0,5% bij gelijkspel of verlies)
- Vriendschappelijke bekerwedstrijden (+1%)
- Bekermatchen (+2% bij winst, +1% bij gelijk of verlies)
- Competitiematchen (+2% bij winst, +1% bij gelijkspel en 0.5% bij verlies)
Dalen
- Inkomende (betalend + gratis) transfers (-5%)
- Uitgaande (betalende + gratis) transfers (-5%)
- Als de kwaliteit van het veld minder dan 60% is daalt de teamspirit van een ploeg(Hoeveel?)
- Bij de simulatie van het nieuwe seizoen op zaterdag om 4u (-10% van de huidige waarde)
Blijft gelijk
- Bij ontslag van spelers en/of stafleden
- Bij bijkomen van een nieuwe jeugdspeler