Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Onjuist, ik heb enkele dagen geleden 2 trainers ontslagen op 1 dag en d'r ging 0,0 moraal afNivram Ra wrote:Als je een staflid te snel ontslaat gaat er wel degelijk moraal vanafnoster wrote:kdacht dat je geen moraal verloor, en als het een trainer was ook niet maar als je dan een nieuwe pakt gaat het moraal direct naar omhoog :p![]()
Als je een trainer te snel ontslaat gaat er ook zeker moraal vanaf.
Wanneer je dat niet te snel doet en je neemt een nieuwe aan komt er idd meer moraal juist bij.. zo klopt hij geloof ik

Team = AC ManU (B2)
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik dacht dat er een nieuwe regel was ingevoerd; omdat er veel trainers werden ontslagen en de regel dat je moraal erbij krijgt als je een nieuwe trainer aanneemt werd misbruikt..T-man wrote:Onjuist, ik heb enkele dagen geleden 2 trainers ontslagen op 1 dag en d'r ging 0,0 moraal afNivram Ra wrote:Als je een staflid te snel ontslaat gaat er wel degelijk moraal vanafnoster wrote:kdacht dat je geen moraal verloor, en als het een trainer was ook niet maar als je dan een nieuwe pakt gaat het moraal direct naar omhoog :p![]()
Als je een trainer te snel ontslaat gaat er ook zeker moraal vanaf.
Wanneer je dat niet te snel doet en je neemt een nieuwe aan komt er idd meer moraal juist bij.. zo klopt hij geloof ik
Spijt me als ik fout zat

-
- Fan
-
Stadion wel; je moet SPFA hebben en de competitie moet afgelopen zijn en 500.000 betalen.De Koninklijke wrote:Ik heb even een vraag, kan zijn dat ze al vaak is gesteld maar ik kan ze nergens terug vinden. Mijn vraag kan je de naam vam je team nog veranderen en dat van je stadion? zoja wanneer en hoe
Groeten,
-
- Fan
-
Ja, ik dacht dat ge morgen en overmorgen (eerste 2 dagen van het seizoen) daartoe kans krijgt, maar enkel als ge SPFA hebt. Kost u een prijs waarvan ik het bedrag niet weet en een percentage van uw achterban dat ge verliest.De Koninklijke wrote:Kan je de naam van je ploeg ook niet veranderen?
groeten
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
-
- Fan
-
Wat zou ik doen
In de competitie maandag moet ik al meteen tegen het enige FC team in mijn reeks nochtans hebben mijn A's 100% & 100%.
Zou ik mijn B-team laten spelen dat zowiezo wint maar met minder doelpunten zodat men A's in 2 Vrb's kunnen meedoen ?
Mijn bedoeling is dat ik mijn A's zoveel mogelijk fitheid en moraal tegen dinsdag krijg ...
In de competitie maandag moet ik al meteen tegen het enige FC team in mijn reeks nochtans hebben mijn A's 100% & 100%.
Zou ik mijn B-team laten spelen dat zowiezo wint maar met minder doelpunten zodat men A's in 2 Vrb's kunnen meedoen ?
Mijn bedoeling is dat ik mijn A's zoveel mogelijk fitheid en moraal tegen dinsdag krijg ...
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
-
Dan is het beter dat je A-team maar 1 VrB speelt, dat is genoeg om de moraal weer op 100 (of 99) te krijgen en de fitheid zal ook de helft dalen dan wanneer je er 2 speelt.Maxime wrote:Wat zou ik doen