Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

jassie
Member of the Soccer Project Association

Post by jassie »

amai,3 berichten achter elkaar van mij hier :o ^^

Het zit zo,maandag moet ik tegen een FC team spelen,zou ik dan met mijn A team spelen,voor extra doelpuntensaldo en dan geen vr's meer spelen met mijn A-ploeg,want ik heb dinsdag een belangrijke match(tegen 3e) .

Of gwn mijn B- team laten spelen en dan gwn vr's spelen met mijn A's tot ze 100 moraal hebben.

EDIT: nu zijn A's 100-100 :wink:
Proud manager of new team "Mansjester United"
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ?tid=29145

*You'll never walk alone*

*23
el stino

Post by el stino »

als je B-team sterk genoeg is, zou ik morgen je B's opstellen :)
speel daarna gewoon een friendly met je A's en dan is je A-team voldoende klaar voor de wedstrijd van dinsdag. :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
guilvd
Team Board Member

Post by guilvd »

ik heb een doel en dan is een doosje van 20 vrb 's hebben, is dat dan cheaten als een vriend altijd een vrb opstart , allemaal redelijk slechte teams uitnodigt, zodat ik altijd win. Mag dit of.. ?
sjoerd

Post by sjoerd »

Echt eerlijk is het natuurlijk niet, maar je zal er niet voor gebanned worden. Zolang je die teams niet kent is er niks aan de hand!

Maar natuurlijk is het leuker en eerlijker om gewoon tegen teams van je eigen sterkte te winnen en daardoor bekers in de wacht te slepen! :wink:
guilvd
Team Board Member

Post by guilvd »

ik speel ook gewone vrb's maar ik win er zo maar 1 op de 5, en als ik rap 20 wil halen zal het toch wel op een andere manier moeten gaan... :P
Xemfoo
Assistant Manager

Post by Xemfoo »

jassie wrote:Het zit zo,maandag moet ik tegen een FC team spelen,zou ik dan met mijn A team spelen,voor extra doelpuntensaldo en dan geen vr's meer spelen met mijn A-ploeg,want ik heb dinsdag een belangrijke match(tegen 3e) .

Of gwn mijn B- team laten spelen en dan gwn vr's spelen met mijn A's tot ze 100 moraal hebben.

EDIT: nu zijn A's 100-100 :wink:
als het nog maar over maandag-dinsdag gaat laat ik mijn A-spelers spelen die nog geen 2 gele kaarten hebben staan.

Ik vraag me wel af.. zijn ligawedstrijden voor spelers vermoeiender dan vr's? Anders zie ik niet in waarom je je A-team niet zou opstellen.. je moet er toch mee spelen om die 5% verloren moraal goed te maken
brever

Post by brever »

Ron Jeremy wrote:
brever wrote:tot welke leeftijd blijft een voltrainde keeper maximum presteren?
was dat 33 ?
tot en met 33 :wink:
bedankt :)
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Kyosho_Chirigami
Fan

Post by Kyosho_Chirigami »

Gegroet, ik had een vraagje ivm men soccerproject account, eigenlijk moet ik zeggen "ons" account, want wij zijn twee managers voor 1 ploeg, het is te zeggen Kyosho (Japanse student en beste vriend) en ik hebben het Japanse team The Tokugawa Football Clan opgericht, we spelen eigenlijk elk om beurt eens, is dat toegestaan of niet? Bij deze wil ik wel melden dat geen van ons beiden een ander team heeft (mag gerust gecontroleerd worden)

Alvast bedankt om dit te lezen

Groeten Rimke en Kyo
RAN RAN RUUUUUUUUUUU
bats1903

Post by bats1903 »

Kyosho_Chirigami wrote:Gegroet, ik had een vraagje ivm men soccerproject account, eigenlijk moet ik zeggen "ons" account, want wij zijn twee managers voor 1 ploeg, het is te zeggen Kyosho (Japanse student en beste vriend) en ik hebben het Japanse team The Tokugawa Football Clan opgericht, we spelen eigenlijk elk om beurt eens, is dat toegestaan of niet? Bij deze wil ik wel melden dat geen van ons beiden een ander team heeft (mag gerust gecontroleerd worden)

Groeten Rimke en Kyo
Op zich is dat natuurlijk wel toegestaan, ik vraag me echter af waarom jullie het niet leuker vinden om beide een eigen team te hebben.
ImageImageImage
cyonic
Coach

Post by cyonic »

Ik heb een vraagje ivm fitheid.
Ik heb verschillende spelers lopen met slechte fitheid en die zienderogen naar beneden gaat.
Moesten het 35-jarigen zijn ok maar 18-19 jaar is was jong om al burned-out te zijn.
Ik speel ook niet zo extreem veel matchen, enkel de competitiematchen en de bekerwedstrijden.
Staff staat op 100%.

Wat kan ik doen om de fitheid van m'n spelers omhoog te krijgen ?
3de seizoen: Plaats 5 in divisie G.512
2de seizoen: Plaats 2 in divisue H.1134.
1ste seizoen: Plaats 4 in divisie H.1134.

The Ballerz !
Glen DV

Post by Glen DV »

cyonic wrote:Ik heb een vraagje ivm fitheid.
Ik heb verschillende spelers lopen met slechte fitheid en die zienderogen naar beneden gaat.
Moesten het 35-jarigen zijn ok maar 18-19 jaar is was jong om al burned-out te zijn.
Ik speel ook niet zo extreem veel matchen, enkel de competitiematchen en de bekerwedstrijden.
Staff staat op 100%.

Wat kan ik doen om de fitheid van m'n spelers omhoog te krijgen ?
Die spelers rust gunnen en niet zoveel laten spelen. Tot 21 jaar krijgen die spelers net als oudere spelers ook slechts 10% fitheid bij in de sim van 4u.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

Op welke leeftijd gaan je stafleden op pensioen?
Ik dacht dat deze vraag al eens gesteld geweest is,maar ik kan ze nergens terugvinden :oops:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
bats1903

Post by bats1903 »

roelie3417 wrote:Op welke leeftijd gaan je stafleden op pensioen?
Ik dacht dat deze vraag al eens gesteld geweest is,maar ik kan ze nergens terugvinden :oops:
Vanaf hun 65e. Ze dienen echter wel hun contract uit. Dus als je ze een dag ovvr hun 65e nog een contract aanbied zou je ze tot bijna hun 68e in dienst kunnen houden.
ImageImageImage
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

bats1903 wrote:
roelie3417 wrote:Op welke leeftijd gaan je stafleden op pensioen?
Vanaf hun 65e. Ze dienen echter wel hun contract uit. Dus als je ze een dag ovvr hun 65e nog een contract aanbied zou je ze tot bijna hun 68e in dienst kunnen houden.
Ok bedankt voor de snelle reactie :wink:
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
DJH
Team Manager

Post by DJH »

Kyosho_Chirigami wrote:Gegroet, ik had een vraagje ivm men soccerproject account, eigenlijk moet ik zeggen "ons" account, want wij zijn twee managers voor 1 ploeg, het is te zeggen Kyosho (Japanse student en beste vriend) en ik hebben het Japanse team The Tokugawa Football Clan opgericht, we spelen eigenlijk elk om beurt eens, is dat toegestaan of niet? Bij deze wil ik wel melden dat geen van ons beiden een ander team heeft (mag gerust gecontroleerd worden)

Groeten Rimke en Kyo
Ik denk dat jullie in mijn reeks (E46) zitten. Zolang als jullie maar verliezen tegen mijn ploeg heb ik er niets op tegen :lol: :lol: . Goed bezig trouwens.
K.F.C.Viewaa rules!!! A-division here i come!!
(alhoewel, tzal nog efkes duren)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”