Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Zolang je niet onder -2mil gaat zolang als je wil d8 ikVeg wrote:Hoe lang mag je met je geld in het rood staan?
vanaf je over -2mil gaat 1 week maar
Team: Club Brugge K.v
Name: Ghetto
Seizoen21: KAMPIOEN
Seizoen22: KAMPIOEN
Seizoen23: 6e plaats (Handelen & hervormen)
Seizoen24: 2e plaats F159
Seizoen25: 14e plaats E 53 ( alles verkocht)
Seizoen26: F157 (behoud)
-
- Team President
Mijn schoonbroer gaat binnenkort op vakantie en heeft gevraagd of ik tijdelijk zijn ploeg wil leiden aangezien hij eerste staat in F en ook nog in een paar vr'b meedoet?
Ter informatie,wij hebben nog nooit een transfer gedaan onderling en we spelen hééél zelden een vr'w tegen elkaar!
Moet je dat ergens of aan iemand melden?
Ik heb hier al gelezen dat dat nog gebeurd,dus denk ik wel niet dat dat een probleem is maar ik vermeld het toch liever eerst een keer!
Ter informatie,wij hebben nog nooit een transfer gedaan onderling en we spelen hééél zelden een vr'w tegen elkaar!
Ik heb hier al gelezen dat dat nog gebeurd,dus denk ik wel niet dat dat een probleem is maar ik vermeld het toch liever eerst een keer!
-
Als je bang bent voor gevolgen.. meld het aan de sheriffsroelie3417 wrote:Mijn schoonbroer gaat binnenkort op vakantie en heeft gevraagd of ik tijdelijk zijn ploeg wil leiden aangezien hij eerste staat in F en ook nog in een paar vr'b meedoet?

Als je van jullie zelf weten dat er geen transfers, teveel vr's of teveel geld in vr. bekers hebben meegedaan hebben jullie niks te vrezen

-
Hmm ik en nog 2 vrienden wonen in zelfde wijk, we spelen alldrie Sp en loggen af en toe bij elkaars thuis in maar verder doen we niet veel verdachts, dit kan toch geen kwaad hoop ik 

Team: Club Brugge K.v
-
- Fan
Hey ja idd we zitten in dezelfde groep ^^ leuk, hmmmm ik kan je niks beloven, maar we proberen iedere keer ons best te doen om te winnen, vooral Kyosho, een echte Japanner he.... tot het einde gaan hehe, maar we wensen je toch veel succes dit seizoen met je ploeg!!!DJH wrote:Ik denk dat jullie in mijn reeks (E46) zitten. Zolang als jullie maar verliezen tegen mijn ploeg heb ik er niets op tegenKyosho_Chirigami wrote:Gegroet, ik had een vraagje ivm men soccerproject account, eigenlijk moet ik zeggen "ons" account, want wij zijn twee managers voor 1 ploeg, het is te zeggen Kyosho (Japanse student en beste vriend) en ik hebben het Japanse team The Tokugawa Football Clan opgericht, we spelen eigenlijk elk om beurt eens, is dat toegestaan of niet? Bij deze wil ik wel melden dat geen van ons beiden een ander team heeft (mag gerust gecontroleerd worden)
Alvast bedankt om dit te lezen
Groeten Rimke en Kyo![]()
. Goed bezig trouwens.
Rimke en Kyo
RAN RAN RUUUUUUUUUUU
-
- Team President
Hoe neem je contact op met een sheriff?el stino wrote:als je schoonbroer SPFA heeft kan je ook een bericht schrijven waarin je zegt dat hij even op vakantie is en dat jij op zijn ploeg let.
of anders de Sheriffs verwittigen als je echt zeker wilt zijn

Ik wil echt wel zeker zijn dat er geen problemen van komen!
-
http://www.soccerproject.com/spnewl_about.phproelie3417 wrote:Hoe neem je contact op met een sheriff?el stino wrote:als je schoonbroer SPFA heeft kan je ook een bericht schrijven waarin je zegt dat hij even op vakantie is en dat jij op zijn ploeg let.
of anders de Sheriffs verwittigen als je echt zeker wilt zijn![]()
vanonder kan je de sherifs vinden

Bats1903, Badbuffalo en Aura.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Je hoeft dit niet te melden. Zorg gewoon dat je onderling geen transfer doet en niet in samen in dezelfde dure vr. beker deelneemt. Ook niet al te veel friendleys tegen elkaar spelen.roelie3417 wrote:Hoe neem je contact op met een sheriff?el stino wrote:als je schoonbroer SPFA heeft kan je ook een bericht schrijven waarin je zegt dat hij even op vakantie is en dat jij op zijn ploeg let.

-
- Team President
Ok dat zijn we ook niet van plan en hebben we ook nog niet gedaanbats1903 wrote:Je hoeft dit niet te melden. Zorg gewoon dat je onderling geen transfer doet en niet in samen in dezelfde dure vr. beker deelneemt. Ook niet al te veel friendleys tegen elkaar spelen.roelie3417 wrote:Hoe neem je contact op met een sheriff?el stino wrote:als je schoonbroer SPFA heeft kan je ook een bericht schrijven waarin je zegt dat hij even op vakantie is en dat jij op zijn ploeg let.