Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Glen DV
Member of the Soccer Project Association

Post by Glen DV »

Krijgt ge ook managerpunten bij als ge promoveert? Is me opgevallen dat ik na mijn promotie precies hoger sta in het managerklassement.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're going crazy after every fucking goal,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Cause supporting Malinwa is everything!
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

Glen DV wrote:Krijgt ge ook managerpunten bij als ge promoveert? Is me opgevallen dat ik na mijn promotie precies hoger sta in het managerklassement.
Nee, het is niet zo dat je punten meer krijgt als je promoveert of punten eraf gaan als je degradeert. Het enige wat beïnvloedt wordt bij een promotie/degradatie is de divisie, de prijzen van de reclameborden en je supportersaantal.
Last edited by Nieuwendam on Sun Jun 22, 2008 8:52 am, edited 1 time in total.
Glen DV

Post by Glen DV »

Nieuwendam wrote:
Glen DV wrote:Krijgt ge ook managerpunten bij als ge promoveert? Is me opgevallen dat ik na mijn promotie precies hoger sta in het managerklassement.
Nee, het is niet zo dat je punten meer krijgt als je promoveert of punten eraf gaan als je degradeert. Het enige wat beïnvloedt wordt bij een promotie/degradatie is de divisie, de prijzen van de reclameborden en je supportersaantal.
Ok ik dacht dit al wel, maar ik zag ineens een grote schammeling daarin, maar wss heb ik dat niet meer int oog gehouden of heb ik voor de 4u-sim van gisteren een beke scheel gekeken :D.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

Glen DV wrote:
Nieuwendam wrote:
Ok ik dacht dit al wel, maar ik zag ineens een grote schammeling daarin, maar wss heb ik dat niet meer int oog gehouden of heb ik voor de 4u-sim van gisteren een beke scheel gekeken :D.
Ik weet niet of de hoeveelste plaats je staat maar het kan soms zijn dat managers die hoger dan je zijn geplaatst stoppen met SP. Dat zou nog de enige reden kunnen zijn dat je dan wel bent opgeschoven, maar jij kan niet uit jezelf zijn gestegen :)...
Nieuwendam

Post by Nieuwendam »

Ik heb zelf ook een (zeer simpele beginners)vraag.

Doet bij een assistent-manager de nationaliteit er toe?
guilvd
Team Board Member

Post by guilvd »

een manager uit mn reeks heeft een pleinstadus van 0% en het duurt nog 7 dagen voordat hij nieuwe grasmat heeft. Zal hij dan heel volgende week forfait moeten geven?
Tits

Post by Tits »

Het aannemen van een nieuwe coach doet uw teamspirit stijgen, niet? met hoeveel?
Image
Prince88

Post by Prince88 »

Nationaliteit bij een assistent-manager doet er niet toe. Enkel de nationalteit van de jeugdcoördinator heeft invloed.

Verder zal hij inderdaad de hele week forfait moeten geven. Als je status eenmaal 0% is, wordt dat alleen weer hoger als het nieuwe veld er ligt en dat duurt nog 7 dagen.

(voor de mensen die dit misschien zelf eens meemaken; leg altijd eerst het goedkope grasveld van één dag neer en pas daarna het dure grasveld (als je dat wilt), zo kom je dus niet in zulke situaties terecht waar je de hele week forfait moet geven)
Prince88, proud manager of Fresh
Prince88

Post by Prince88 »

Tits wrote:Het aannemen van een nieuwe coach doet uw teamspirit stijgen, niet? met hoeveel?
De teamspirit blijft hetzelfde, maar het moraal van de spelers gaat met 10% omhoog. Let op, enkel wel als de coach lang genoeg in dienst is geweest. Precies hoe lang weet ik niet. Als die al minimaal één seizoen in dienst is, zit je zoiezo goed, maar volgens mij ook al bij 3/4 seizoen (+- 7 weken ofzo)
Prince88, proud manager of Fresh
Glen DV

Post by Glen DV »

Nieuwendam wrote:Ik weet niet of de hoeveelste plaats je staat maar het kan soms zijn dat managers die hoger dan je zijn geplaatst stoppen met SP. Dat zou nog de enige reden kunnen zijn dat je dan wel bent opgeschoven, maar jij kan niet uit jezelf zijn gestegen :)...
Momenteel sta ik 749ste. Dus kzou het raar vinden moesten er voor mij ineens veel teams FC teams geworden zijn. Ik zal wel scheel gekeken hebben :D.
We're Malinwa,
We're wonderfull,
We're gonna win,
We're gonna sing,
**Défutt**

Post by **Défutt** »

bats1903 wrote:
**Défutt** wrote:Ik vroeg me eigenlijk af, hoe zit dat nou met gratis SPFA?
Ha, weer terug?
Op het forum alleen ;)

Maar ik vroeg me dat gewoon opeens af :)
bats1903

Post by bats1903 »

**Défutt** wrote:
bats1903 wrote:
**Défutt** wrote:Ik vroeg me eigenlijk af, hoe zit dat nou met gratis SPFA?
Ha, weer terug?
Op het forum alleen ;)

Waarom ben je elke keer verdwenen? En in een keer duik je uit het niets weer op.
ImageImageImage
**Défutt**

Post by **Défutt** »

bats1903 wrote:
**Défutt** wrote:
bats1903 wrote: Ha, weer terug?
Op het forum alleen ;)

Waarom ben je elke keer verdwenen? En in een keer duik je uit het niets weer op.
Soms heb ik het gewoon heel druk met andere dingen, en als dat dan wat minder wordt heb ik zoiets van laat ik mara eens op het forum gaan kijken, hoezo? ;-)
bats1903

Post by bats1903 »

**Défutt** wrote:
bats1903 wrote:
**Défutt** wrote: Op het forum alleen ;)

Soms heb ik het gewoon heel druk met andere dingen, en als dat dan wat minder wordt heb ik zoiets van laat ik mara eens op het forum gaan kijken, hoezo? ;-)
Ik vind het jammer. Ik vind je altijd wel aardig.
ImageImageImage
**Défutt**

Post by **Défutt** »

Haha, dat vind ik leuk om te horen. Kijk, het zit zo, ik vind alle mensen hier op het foru ook echt super aardig, maar soms gaat school gewoon echt even voor :wink:
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”