nee,enkel op prestatie (BP)ralexander wrote:heeft fitheid eigenlijk effect op de gk?
mvg

Moderator: Moderator
in vriendschappelijke bekers en gewone friendlies wordt nooit rekening gehouden met de winstpremie.ralexander wrote:ik heb een speler rondlopen en die verdiend 100 euro en een winstpremie van 4000. als ik een vriendschappelijke wedstrijd/beker speel. Hoeveel loon bedoel ik hem dan?
Hij stelde enkele B-spelers op zoals verteld en kreeg een rode kaart. 1-2 winstvisje69 wrote:Volgens de berekeningen ga ik met een 4-3-3 Long Ball morgen 128.54 halen, De tegenstander daarentegen zal met 3-4-3 Kick And Rush echter 129 halen normaal. Wat doe ik best om er een gelijkspel (mogelijk winst?) uit te halen? Hogere agressie en meer risico op kaarten? Minder stijl?
Geen volgorde. 't Is bij iedereen anders. Ik heb na 2 jaar nog nooit een GK of een CM gehad.ElrieVanheerden wrote:een nieuw vraagje.. kben reeds al 4 seizoenen bezig maar de jeugdspelers die ik a heb gekregen waren allemaal verdedigers + 1middenvelder.. ik was het beu ontsloeg mijn jeugdcoordinator.. hij bracht een speler binnen ( weer een RB) ik moest dat niet hebben dus ontsloeg ik de jeugdcoordinator weer. De nieuwe bracht weer als eerste een RB binnen...
Volgen die jeugdcoordinators een soort van volgerde af? of heb ik gewoon pech?
En klopt het dat je als je een jeugdcoordinator ontslaagt dat hij in de week je direct een speler geeft?