Nieuwendam wrote:
Wat mij verder opviel is dat het kruistabel niet beschikbaar is. Ik krijg dit als melding: Divisie D.20 Kruistabel
De kruistabel is nog niet beschikbaar.
Is het gebruikelijk (ik kan het me namelijk niet herinneren van de vorige seizoenen en ja ik heb nog steeds mijn SPFAlidmaatschap)? Of is het een bugje?
Kruistabel is pas na enkele dagen beschikbaar, vanaf vandaag dus
Is er iets veranderd aan de fitheid dat iemand weet? Mijn spelers recupereren precies trager dan vroeger. Of ligt het aan mij
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Hallo iedereen,
Soccerproject is extreem traag bij mij op dit moment, kreeg daarnet zelfs een error: Could not connect to database.
Ik vroeg me af of dit bij iedereen zo is, en hoe dit eigelijk komt?
thomas_indahouse wrote:Hallo iedereen,
Soccerproject is extreem traag bij mij op dit moment, kreeg daarnet zelfs een error: Could not connect to database.
Dat is bij iedereen zo. Hoe het precies komt, geen idee. Update of zoiets misschien....
thomas_indahouse wrote:Hallo iedereen,
Dat is bij iedereen zo. Hoe het precies komt, geen idee. Update of zoiets misschien....
Owja ok : )
Ben net (alweer :p) opnieuw begonnen met een team en hoe ze het doen en krijg ik opeens zo'n error!
Maarja het zal binnekort wel gefixed zijn denk ik dan : )
Bedankt voor het snelle antwoord btw!
Temporarily not accessible
SoccerProject is temporarily unavailable due to some problems. We're trying to fix the problem as soon as possible. Our apologies for any inconvenience. [What to do when the games are being played?]
Mijn A-ploeg speelt zaterdag de laatste wedstrijd zodat ze allemaal op 100 moraal staan,vandaag zondag speel ik 2 vr'b en 1 vr'w met B/C ploeg en de moralen van mijn A-ploeg zijn gezakt tot op 98,alles dus zoals het hoort,maar...mijn tegenstander van morgen in de liga speelt vandaag 3 vr'b en al zijn spelers die niet gespeeld hebben hun moraal staat op 99
Heeft iemand hier een verklaring voor???
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
roelie3417 wrote:Mijn A-ploeg speelt zaterdag de laatste wedstrijd zodat ze allemaal op 100 moraal staan,vandaag zondag speel ik 2 vr'b en 1 vr'w met B/C ploeg en de moralen van mijn A-ploeg zijn gezakt tot op 98,alles dus zoals het hoort,maar...mijn tegenstander van morgen in de liga speelt vandaag 3 vr'b en al zijn spelers die niet gespeeld hebben hun moraal staat op 99
Heeft iemand hier een verklaring voor???
Nee, geen idee. Er zit variatie in de vermindering van het moraal. Of het random is of dat het gebeurt in een bepaalde situatie, who knows? Maar zeker is dat het niet altijd gelijke percentages zijn...
Vroeger zag je veel teams die ongetrainde jeugdspelers inkochten om ze dan te trainen en door te kopen en dan spreek ik over zo'n 10 seizoenen geleden.
Wel, ik begin terug opnieuw en ik heb niets te verliezen dus heb ik besloten om dit ook maar eens te proberen.
Vroeger lukte dit bij veel mensen, maar gaat dit nog steeds goed?
seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
een vraagske.
Ik speel morgen in de SP beker op verplaatsing. Nu zie ik dat de tegenstander z'n laatste thuismatch op 0-5 FF was geëindigt omdat hij geen veld meer heeft.
Hij is het aan het heraanleggen, maar da duurt nog 3d.
Dus, mijn wedstrijd zal dus ook 5-0 FF voor mij worden he ?
Als ik nu dan mijn A ploeg opstel, dan verliezen die geen moraal en behouden ze hun 100% fitheid. Klopt da ? Ik zou denken van wel, maar weet het nie zeker...
't gaat me dan wel geld kosten, maarja, ze verliezen wel geen moraal.
apology240 wrote:een vraagske.
Ik speel morgen in de SP beker op verplaatsing. Nu zie ik dat de tegenstander z'n laatste thuismatch op 0-5 FF was geëindigt omdat hij geen veld meer heeft.
Hij is het aan het heraanleggen, maar da duurt nog 3d.
Dus, mijn wedstrijd zal dus ook 5-0 FF voor mij worden he ?
Als ik nu dan mijn A ploeg opstel, dan verliezen die geen moraal en behouden ze hun 100% fitheid. Klopt da ? Ik zou denken van wel, maar weet het nie zeker...
't gaat me dan wel geld kosten, maarja, ze verliezen wel geen moraal.
Maakt niet uit welke ploeg je opstelt. En waarom zou het je geld gaan kosten?