Da's inderdaad de manier waarop ik het doe (maar iedereen doet het natuurlijk zoals hij/zij het zelf wil), want de opstelling die je daar instelt, blijft ook behouden, of je nu je basisopstelling aanpast of niet.BJ79 wrote:OK. Dus de basis opstelling moet je nooit veranderen. bij het wedstrijd schema moet je de opstelling wijzigen. zoals ik het van jou begrijp.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Ik leer hier echt nog elke dag/nacht bijPeja wrote:Nope, toch nietpelsen wrote:Zoals ik het heb begrepen, worden er dit weekend wel vriendschappelijke wedstrijden gespeeld, maar kan je ze pas vanaf morgen plannen.BJ79 wrote: in het weekend worden toch geen oefen wedstrijden gespeeld?In het weekend helemaal geen matchen, pas vanaf maandag zijn er opnieuw vriendschappelijke wedstrijden.

-
Vanaf de simulatie gedaan is in het weekend kan je terug friendlys regelen vanaf maandag, dat kan wel.pelsen wrote:Ik leer hier echt nog elke dag/nacht bijPeja wrote:Nope, toch nietpelsen wrote: Zoals ik het heb begrepen, worden er dit weekend wel vriendschappelijke wedstrijden gespeeld, maar kan je ze pas vanaf morgen plannen.In het weekend helemaal geen matchen, pas vanaf maandag zijn er opnieuw vriendschappelijke wedstrijden.
ik heb gehoord dat wanneer je een nieuwe trainer aanneemt de moraal van de spelers stijgt,mijn vraag is of iemand dit al heeft toegepast en met hoeveel de moraal ongeveer gestegen is
Club Brugge FC
S4:1ste in F.65
S5:1ste in E.22
s6:1ste in D.8
S9:2de in C.3
S10:8ste in B.1 |finale beker
S11: 5de in B.1|kwartfinale beker
kon niet wachten op een antwoord dus heb ik het zelf toegepast
de moraal van de spelers stijgt met 10
Nu heb ik nog een vraag,als je moraal stijgt met 15% is dat gelijk met 1 globale klasse,ik heb gemerkt dat dat nu niet gebeurt is wanneer ik mijn trainer ontslagen heb,komt die 1 globale klasse er bij na de volgende simulatie?
de moraal van de spelers stijgt met 10
Nu heb ik nog een vraag,als je moraal stijgt met 15% is dat gelijk met 1 globale klasse,ik heb gemerkt dat dat nu niet gebeurt is wanneer ik mijn trainer ontslagen heb,komt die 1 globale klasse er bij na de volgende simulatie?
Club Brugge FC
-
10% van wat je had staanfeyenoordie wrote:Hoeveel TS gaat er verloren tijdens de wisseling van seizoen???
dus 100=> -10
90 => -9
....
steven_26 manager of Boca Juniors
zou ik kunnen doen maar het probleem is ik heb geen teleurstellende talenten,maar als je een goeie cm weet te koop staan mag je het me altijd laten wetensilverblast wrote:wacht tot je eerstvolgende jeugdspeler(als die nat. aanvaard wordt) en als het geen CM is ontsla je mss een paar teleurstellende talenten ofzo en kijk je voor een goeie CM..

TEAM:BleuArmy
seizoen 1:niet meegedaan
seizoen 2:niet meegedaan
seizoen 3:15e F.66
seizoen 4:1ste F.66
seizoen 5:2de E.22
seizoen 6:doelstelling kampioen D.8
seizoen 1:niet meegedaan
seizoen 2:niet meegedaan
seizoen 3:15e F.66
seizoen 4:1ste F.66
seizoen 5:2de E.22
seizoen 6:doelstelling kampioen D.8
-
nu kan je bij een team op het teamoverzicht de afkomst van de speler zien, maar als je op land klikt komen alle nationaliteiten van eenzelfde land bij elkaar te staan, maar wat bepaald de volgorde van de landen van boven naar beneden?
Manager ofF.C. De Latinos
-
nog een paar vraagjes.
Hoeveel daalt fitheid als speler een competitiewedstrijd speelt (gemiddeld)
Hoeveel daalt fitheid als speler een VrB speelt ( gemiddeld)
richtlijne zijn meer dan goed.
Hoeveel daalt moraal als speler competitiewedstrijd niet speelt?
Hoeveel daalt moraal als speler VrB niet speelt?
Alvast bedankt
Alvast bedankt

De fitheid in een competitiewedstrijd daalt toch gemiddeld tussen de 10 a 15% schat ik.feyenoordie wrote:nog een paar vraagjes.
Alvast bedankt
VrB mag je de helft daarvan nemen.
Moraal daalt iets van 5% of zo als je een speler een hele dag niet laat spelen.
-
Dat komt inderdaad pas na de simulatie bij.Floris wrote:Nu heb ik nog een vraag,als je moraal stijgt met 15% is dat gelijk met 1 globale klasse,ik heb gemerkt dat dat nu niet gebeurt is wanneer ik mijn trainer ontslagen heb,komt die 1 globale klasse er bij na de volgende simulatie?
Bij een hogere conditie zal je speler minder fitheid verliezen in een wedstrijd. Dus spelers met hoge conditie kunnen veel meer wedstrijden aan. Conditie van een speler is niet zo belangrijk, maar een speler met lage conditie zal niet zoveel wedstrijden aankunnen als een speler met hoge conditie.BJ79 wrote:Even een vraagje. Wat is het verschil tussen de conditie van een speler en de fitheid van de speler? en hoe belangrijk is de conditie van een speler? Bedoelen jullie met de conditie het uithoudingsvermogen?
Uithoudingsvermogen en conditie zijn dus idd hetzelfde.
De fitheid die daalt is natuurlijk afhankelijk van de conditie, maar ik denk dat het bij een competitie gemiddeld een 5% is bij mij. Bij een VrB is dat 2-3%.feyenoordie wrote:nog een paar vraagjes.
Als een speler niet meespeelt in een competitiewedstrijd daalt zijn moraal met 5%. (moraal stijgt 5% als hij wel speelt)
En bij VrB verliest een speler 1%, maar bij Vr 0.5%, denk ik. Van dat laatste ben ik niet heel zeker.
Ik hoop dat de meeste vragen nu opgelost zijn.

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
Okay bedankt. Noog een vraagje. Wegen moraal en fitheid even zwaar wat betreft de prestatie van een speler. Of heeft bv fitheid meer invloed op de prestatie dan moraal???
Wil dit allemaal precies weten. Want heb dinsdag meteen belangerijke wedstrijd. en maandag moet ik toch tegen een fc team en dan wil ik kijken wat beter voor me A team is, of ze wel of niet spelen dan. ( heb die dag namelijk ook nog 2 VrB wedstrijden.
Wil dit allemaal precies weten. Want heb dinsdag meteen belangerijke wedstrijd. en maandag moet ik toch tegen een fc team en dan wil ik kijken wat beter voor me A team is, of ze wel of niet spelen dan. ( heb die dag namelijk ook nog 2 VrB wedstrijden.