De tweedejona wrote:Wat is beter
Speler met 100% moraal en 96% fitheid
of
Speler met 98% moraal en 100% fitheid
Alvast bedankt

Moderator: Moderator
De tweedejona wrote:Wat is beter
of
Alvast bedankt
lol , dan hebk een foutje gemaaktPrince88 wrote:De tweedejona wrote:Wat is beter
of
Alvast bedankt
Nee, zo werkt het niet helemaal.thomas_indahouse wrote:Laat ik eerst vermelden dat moraal een grotere invloed heeft, moraal heeft namelijk dubbele invloed op de prestatie van een speler.
Recht uit de FAQ, volgens dit zouden ze dus allebei hetzelfde moeten presteren toch?
Want er is 2% moraal minder bij de ene en 4% fitheid bij de andere , het dubbele dus.
Of niet?
Prince88 wrote:Nee, dit is niet mogelijk. Deze optie zou het spammen van managers in de hand werken. Het positieve van deze optie wordt overschaduwd door de negatieve kanten ervan
Toevallig de forum cup?mwosle wrote:Prince88 wrote:Nee, dit is niet mogelijk. Deze optie zou het spammen van managers in de hand werken. Het positieve van deze optie wordt overschaduwd door de negatieve kanten ervan
Een triestige zaak. Ik wou enkele teams uitnodigen voor een vrienschappelijke cup die dringend gevuld moet worden. Ik zie het echter niet zitten keer op keer een nieuw bericht op te moeten stellen.
Ja idd.Krikkers wrote:Toevallig de forum cup?mwosle wrote:Prince88 wrote:Nee, dit is niet mogelijk. Deze optie zou het spammen van managers in de hand werken. Het positieve van deze optie wordt overschaduwd door de negatieve kanten ervan
Een triestige zaak. Ik wou enkele teams uitnodigen voor een vrienschappelijke cup die dringend gevuld moet worden. Ik zie het echter niet zitten keer op keer een nieuw bericht op te moeten stellen.
Edit: je kan misschien proberen een bericht naar iedereen te sturen via het forum? Daar zou je wel een bericht naar meerdere personen tegelijk kunnen sturen.
Kopieer het bericht dat je typt, en dan hoef je alleen maar te plakken en de naam van de ontvanger intypenmwosle wrote:Ja idd.Krikkers wrote:Toevallig de forum cup?mwosle wrote:Een triestige zaak. Ik wou enkele teams uitnodigen voor een vrienschappelijke cup die dringend gevuld moet worden. Ik zie het echter niet zitten keer op keer een nieuw bericht op te moeten stellen.
Edit: je kan misschien proberen een bericht naar iedereen te sturen via het forum? Daar zou je wel een bericht naar meerdere personen tegelijk kunnen sturen.
Had ik ook al aan gedacht, maar niet iedereen komt op het forum, of heeft hier een account.
Er zal niets anders opzitten dat manager per manager een bericht te sturen. (17 man)
Zo ver stond ik ook alKrikkers wrote: Kopieer het bericht dat je typt, en dan hoef je alleen maar te plakken en de naam van de ontvanger intypen
Goe bezig!!!mwosle wrote:Zo ver stond ik ook alKrikkers wrote: Kopieer het bericht dat je typt, en dan hoef je alleen maar te plakken en de naam van de ontvanger intypen
voila verzonden, net op tijd zo. Voor die simulatie van 14hKrikkers wrote:Goe bezig!!!mwosle wrote:Zo ver stond ik ook alKrikkers wrote: Kopieer het bericht dat je typt, en dan hoef je alleen maar te plakken en de naam van de ontvanger intypen
Ja kijk maar bij het onderdeel bugs, daar zijn 2 topics over.Ron Jeremy wrote:Hey als ik koetjes en kalfjes in wil, moet ik eerst apart inloggen. Hebben meer mensen dat?