Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by remedy73 »

Een vraag over de logo's:
Je kan een url ingeven voor een klein logo en één voor een groot logo. Beiden mogen niet groter zijn dan 150x75 pixels. Toch zie ik heel veel managers die een stuk groter logo hebben (van ca. 800x600 pixels).
Nu wil ikzelf graag een logo gebruiken van 440x440 pixels, maar dat word geweigerd!
Als ik mijn kleine logo van 75x75 gebruik, dan staat er op mijn teampagina zo'n iel klein logo'tje. Daar worden mijn tegenstanders niet bang van, hoor!
Hoe kan ik mijn logo op mijn teampagina vergroten??
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
sjoerd

Post by sjoerd »

Een vraagje: is het mogelijk al je berichten die je niet hebt gelezen tot gelezen te promoveren? Want ik heb echt 300 berichten maar alle zijn bijna hoger bod, etc.
soccerpapamama
Fan

Post by soccerpapamama »

kunnen eigenscappen van de spelers ook dalen?
Ultimate
Team President

Post by Ultimate »

soccerpapamama wrote:kunnen eigenscappen van de spelers ook dalen?
Skills wel, Agressie, leeftijd en ervaring niet :wink:
Ultimate is back!!

Manager: Ultimate
Team: IJsselmuiden
Prince88

Post by Prince88 »

sjoerd wrote:Een vraagje: is het mogelijk al je berichten die je niet hebt gelezen tot gelezen te promoveren? Want ik heb echt 300 berichten maar alle zijn bijna hoger bod, etc.
Tot gelezen promoveren kan volgens mij niet. Je kan bijvoorbeeld wel (als ze weg mogen), klikken op 'verwijder alle soccerproject berichten'. Zo houd je wel de berichten van andere managers, maar niet de berichten zoals hoger bod etc.
Prince88, proud manager of Fresh
Ultimate
Team President

Post by Ultimate »

Ik heb net eens gekeken naar de globale rating van het team S.A.T (Rinia)
En die bedraagd momenteel 91%, is dat de hoogste rating allertijden? op SP?
Ultimate is back!!

Prince88

Post by Prince88 »

Op dit moment heeft FrrFrr 92%, dus lijkt me nie dat 91% het hoogste ooit is :P
Geen idee of 92% het hoogste ooit is, maar veel hoger zal het nooit geweest zijn...
Prince88, proud manager of Fresh
kv t
Team Board Member

Post by kv t »

Ik weet dat je om de 15% ervaring 1% globaal erbij krijgt. Dus bij 15%, 30%, 45%, 60%, 75% en 90% krijg je er 1% globaal bij. Maar krijg je bij 100% ervaring ook 1% globaal bij?
Division: G.279

Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben

Team: FC The White Caps

Image
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Dat zie je verkeerd. Per 15% stijging krijgt een speler 1% globaal bij. Dus als hij bij bvb 26% 1% stijgt, zal hij bij 41% wederom 1% stijgen.
kv t
Team Board Member

Post by kv t »

Ahzo, dat wist ik niet :D . Het forum is zo leerrijk! :D Bedankt!

Hoeveel is het budget van een gemiddeld team in de A-divisie, B-divisie & C-divisie? (rond af op de 10 miljoen :D, bvb 80-90 miljoen) Want bvb Nike Itegem Football Club (B-divisie) koopt zo maar even 3 spelers voor een kostplaatje van 63 miljoen euro. Toch niet niks denk ik dan. Ik heb tussen de records gezien dat het record 220 miljoen is (deze records waren van even terug).

Image
Ultimate
Team President

Post by Ultimate »

kv t wrote:Ahzo, dat wist ik niet :D . Het forum is zo leerrijk! :D Bedankt!

Hoeveel is het budget van een gemiddeld team in de A-divisie, B-divisie & C-divisie? (rond af op de 10 miljoen :D, bvb 80-90 miljoen) Want bvb Nike Itegem Football Club (B-divisie) koopt zo maar even 3 spelers voor een kostplaatje van 63 miljoen euro. Toch niet niks denk ik dan. Ik heb tussen de records gezien dat het record 220 miljoen is (deze records waren van even terug).
Zover ik weet krijg je geld uit promotie, stadion, reclame, en wat later ook een groot voordeel gaat zijn is je jeugdcentrum, daar zit best wel veel geld in, als je jeugdspelers binnen krijgt, bijvoorbeeld een CM, die kan ineens na een seizoen of 2, 20 mil waard zijn, en het is natuurlijk ook een beetje managen, Vrb's tellen ook mee, als je die wint, kijk naar S.A.T, die haalt in een cup zo 2 mil binnen :wink:
Ultimate is back!!

kv t
Team Board Member

Post by kv t »

Ja, de grote ploegen, zoals S.A.T, verdienen dit wel want de spelers kosten ook wel pakken meer . De spelers komen op 27 of 28 jarige leeftijd binnen en gaan weg op 30 jarige leeftijd. Ze gaan dus 3 seizoenen mee. De spelers kosten ook al snel 6 a 7 miljoen en gaan weg voor 1-1,5 miljoen. Dit is een verlies van 5 miljoen per speler op 3 seizoenen. Ergens moet het geld vandaan komen.

Image
Ultimate
Team President

Post by Ultimate »

kv t wrote:Ja, de grote ploegen, zoals S.A.T, verdienen dit wel want de spelers kosten ook wel pakken meer . De spelers komen op 27 of 28 jarige leeftijd binnen en gaan weg op 30 jarige leeftijd. Ze gaan dus 3 seizoenen mee. De spelers kosten ook al snel 6 a 7 miljoen en gaan weg voor 1-1,5 miljoen. Dit is een verlies van 5 miljoen per speler op 3 seizoenen. Ergens moet het geld vandaan komen.
Dit wordt vaak ook weer opgevangen door de winsten in de cups, en de voltrainde jeugdspelers :wink:
Ultimate is back!!

dunst70
Assistant Coach

Post by dunst70 »

...................................................
gclavan
Groundsman

Post by gclavan »

Heb op het forum het stukje gelezen over dunst700 en hij is in de fout gegaan door teveel te vragen/krijgen voor een speler en is hierdoor nu verbannen? Maar het is in het echte voetbal ook maar net wat een gek ervoor geeft.

Waar ik mij meer zorgen over maak en dit heb ik zelf ook al in een stukje op het forum gezet (helaas werd dit onderwerp achter slot en grendel geplaatst) is aan managers die meerdere teams aanmaken met als doel daar spelers aan te verkopen!!!! Heb zelf zo'n manager gevonden en aangegeven als cheater (reeds verbannen), maar deze had gewoon 5 teams gemaakt en daar een speler aan verkocht. Hij was wel zo slim om rekening te houden met transferoverzicht, dus daar waren zijn transfers niet verdacht. Dus als die transferoverzicht de enigste manier is om verdachte transfers te ontdekken, dan zullen de managers die echt vals willen spelen nooit ontdekt worden.

Maar heb tot vandaag nog steeds geen antwoord ontvangen wat de sheriffs van soccerproject aan deze praktijken doen?? Want die ene manager had wel mooi voor bijna 10miljoen verkocht.

gclavan
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”