Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
ah ok, dus alsk het ff uitreken dan kom je aan ongeveer 20-25k aan loon voor een echt heel goede speler (rating rond de 90)? ik las net ergens dat het best is om niemand in je a team winstpremies te geven, wel de spelers uit je b-team. maar als je een wedstrijd gewonnen hebt, wordt toch iedereen betaald (inclusief de winstpremies)? dus wat voor nu heeft dat dan?
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik weet niet of je SPMT hebt, maar daar kan je precies uitrekenen hoeveel loon iemand vraagt; iemand van 92% globale klasse zal zo rond de 22.000 aan loon vragen.
Wat betreft winstpremies, deze betaal je logischerwijs inderdaad alleen als je wint, maar dan ook alleen maar aan je 11 basisspelers en de 5 spelers op de bank. De rest van de ploeg die ook winstpremies heeft staan in zijn contract, die worden niet uitbetaald, want die hebben niet gespeeld. Loon wordt ongeacht het resultaat aan iedereen betaald.
Wat betreft winstpremies, deze betaal je logischerwijs inderdaad alleen als je wint, maar dan ook alleen maar aan je 11 basisspelers en de 5 spelers op de bank. De rest van de ploeg die ook winstpremies heeft staan in zijn contract, die worden niet uitbetaald, want die hebben niet gespeeld. Loon wordt ongeacht het resultaat aan iedereen betaald.
Prince88, proud manager of Fresh
Ik speel in de B.3 en betaal momenteel (bij winst) :de_lorre wrote:ik vroeg me af, wat voor lonen betalen managers uit bijvoorbeeld d tot a competities voor hun spelers? tussen hoeveel schommelt dat ongeveer???
- € 342.799,00 FK Bolci-Nop's Heroes 0-3 Loonbriefjes van de spelers:
- lonen: € -215.700,00
- winstpremies: € -127.099,00
Je kan besparen door jeugdspelers ofzo op de bank te zetten, die geen winstpremie hebben.
Je betaald loon aan alle spelers en winstpremie alleen aan de selectiespelers, basis + bank.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
aha ok thx voor de raad, ik zag net dat een beginnende ploeg uit H gratis een goede jonge keeper heeft binnengehaald, ik had die keeper 45K aan loon aangeboden (natuurlijk met de bedoeling om hem direct weer op de transferlijst te zetten) maar dat was blijkbaar niet genoeg 

Het is niet echt verstandig om je vingers te branden aan transfervrij spelers, je betaald teveel aan loon en je zal ze zeer moeilijk weer kunnen verkopen omdat de koper ook weer dat loon moet betalen. De speler in kwestie zal geen lager loon accepteren.de_lorre wrote:aha ok thx voor de raad, ik zag net dat een beginnende ploeg uit H gratis een goede jonge keeper heeft binnengehaald, ik had die keeper 45K aan loon aangeboden (natuurlijk met de bedoeling om hem direct weer op de transferlijst te zetten) maar dat was blijkbaar niet genoeg
Manager of Nop's Heroes.
ah lol een gelukje dan, tja die gast die hem gekocht heeft is toch direct failliet met zo'n loon :p
-
Iemand?raoulio wrote:Ik probeer een plaatje te uploaden via imageshack om bij mijn teamoverzicht te zetten.
Maar het wil niet lukken terwijl ik precies de aanwijzingen volg zoals ze hier op het forum worden aangegeven.
Ik kies bij het uploaden voor het kleinste formaat ( 150*75 ) maar als ik de link invoer op de site van SP krijg ik steeds deze melding: Eén van je logo's voldoet niet aan de opgegeven vorwaarden (150 x 150).
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Currently playing in A.1
-
Ik heb laatst ook een plaatje erop gezet, en ik heb het allemaal via google. En dan nog eens op dat plaatje geklikt; dat je alleen dat plaatje in beeld hebt. En dan bij gegevens > profiel etc. Dan moet je die link erin zetten ...raoulio wrote:Iemand?raoulio wrote:Ik probeer een plaatje te uploaden via imageshack om bij mijn teamoverzicht te zetten.
Maar het wil niet lukken terwijl ik precies de aanwijzingen volg zoals ze hier op het forum worden aangegeven.
Ik kies bij het uploaden voor het kleinste formaat ( 150*75 ) maar als ik de link invoer op de site van SP krijg ik steeds deze melding: Eén van je logo's voldoet niet aan de opgegeven vorwaarden (150 x 150).
Ik weet niet of dit precies je vraag is, maar zo heb ik het gedaan

FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
-
Ik wil een zelfgemaakt plaatje erop zetten.Puerto Del Salas wrote:Ik heb laatst ook een plaatje erop gezet, en ik heb het allemaal via google. En dan nog eens op dat plaatje geklikt; dat je alleen dat plaatje in beeld hebt. En dan bij gegevens > profiel etc. Dan moet je die link erin zetten ...raoulio wrote:Iemand?raoulio wrote:Ik probeer een plaatje te uploaden via imageshack om bij mijn teamoverzicht te zetten.
Ik weet niet of dit precies je vraag is, maar zo heb ik het gedaan.

El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1
Currently playing in A.1
-
Ik wil een zelfgemaakt plaatje erop zetten.
[/quote]
Ow.
Dan weet ik het zo niet
...

Ow.
Dan weet ik het zo niet

FC Sampilione
C.4
C.4
Via www.imageshack.com uploaden en de link kopiëren naar je profiel.
Division: G.279
Name IRL & in SP-Cycling Game: Ben
Team: FC The White Caps

Kan ik eigenlijk mijn managersnaam op het forum veranderen?
Division: G.279

-
Nee, dat kan je zelf niet. Hooguit misschien de mods, maar die kunnen dat volgens mij ook niet.kv t wrote:Kan ik eigenlijk mijn managersnaam op het forum veranderen?
Enkel een nieuw account helpt volgens mij...
Als ik nu een trainerswissel doe en ik speel vandaag totaal geen wedstrijden meer is dan morgen mijn ploeg nog steeds 100/100?
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
manager of dino's since 29/08/2006
-
Jepdino_001 wrote:Als ik nu een trainerswissel doe en ik speel vandaag totaal geen wedstrijden meer is dan morgen mijn ploeg nog steeds 100/100?