Het begint mijn keel uit te hangen! Ik heb nu reeds een jeugdcentrum sinds seizoen 21. En sindsdien heb ik nog nooit een aanvaller gekregen. Uitsluitend verdedigers(10), 2 middenvelder en 2 keepers. Dat is toch niet meer normaal? Mijn aanvallers zijn bijna te oud en ik heb geen jeugdproducten en om nu te zeggen ik koop er gaat ook niet want i heb er het geld niet voor. Is dat normaal, die verdeling?
ElrieVanheerden wrote:Het begint mijn keel uit te hangen! Ik heb nu reeds een jeugdcentrum sinds seizoen 21. En sindsdien heb ik nog nooit een aanvaller gekregen. Uitsluitend verdedigers(10), 2 middenvelder en 2 keepers. Dat is toch niet meer normaal? Mijn aanvallers zijn bijna te oud en ik heb geen jeugdproducten en om nu te zeggen ik koop er gaat ook niet want i heb er het geld niet voor. Is dat normaal, die verdeling?
mvg,
manager ElrieVanheerden (Club Brechelen)
Das pech hebben. Je moet gewoon wat verdedigers verkopen en van dat geld aanvallers kopen. Je moet gewoon zien dat je altijd wat geld in kas hebt.
ElrieVanheerden wrote:Het begint mijn keel uit te hangen! Ik heb nu reeds een jeugdcentrum sinds seizoen 21. En sindsdien heb ik nog nooit een aanvaller gekregen. Uitsluitend verdedigers(10), 2 middenvelder en 2 keepers. Dat is toch niet meer normaal? Mijn aanvallers zijn bijna te oud en ik heb geen jeugdproducten en om nu te zeggen ik koop er gaat ook niet want i heb er het geld niet voor. Is dat normaal, die verdeling?
mvg,
manager ElrieVanheerden (Club Brechelen)
dat probleem is zeer makkelijk op te lossen. Je verkoopt je verdedigers en koopt met dat geld aanvallers
Ik heb een vraag over de training. Bij mij zijn er spelers die op een bepaald onderdeel uitgetraind zijn (vakje wordt rood), maar na verloop van tijd verdwijnt dat rode vakje. Gaan de spelers langzaam achteruit? Waardoor je alle skills regelmatig moet blijven trainen om ze op het maximum te laten blijven? Of wat is anders de oorzaak hiervan?