matt wrote:hoelang duurt het weer om een ultramodern jeugdcentrum neer te poten?
k denk geen 60, ben er redelijk zeker van dat t 80 dagen is. tenzij dat de werkmannen die nu aan mijn u.m. jeugdcentrum werken mannen van de gemeente zijn natuurlijk .
edit: de periode loopt gewoon door, pas de volgende keer (als jeugdcentrum af is) zal je 20 dagen moeten wachten.
het was dus af op 20 mei
jaja, maar je vorige periode loopt miss nog door he? zo hebben ze het me ook een uitgelegd tenminste
daanvhw wrote:
k denk geen 60, ben er redelijk zeker van dat t 80 dagen is. tenzij dat de werkmannen die nu aan mijn u.m. jeugdcentrum werken mannen van de gemeente zijn natuurlijk .
edit: de periode loopt gewoon door, pas de volgende keer (als jeugdcentrum af is) zal je 20 dagen moeten wachten.
het was dus af op 20 mei
jaja, maar je vorige periode loopt miss nog door he? zo hebben ze het me ook een uitgelegd tenminste
Dus dat wordt niet gereset als het nieuwe jeugdcentrum af is maar de periode van het vorige loopt nog gewoon door?
Als dit juist is, is er geen probleem
daanvhw wrote:edit: de periode loopt gewoon door, pas de volgende keer (als jeugdcentrum af is) zal je 20 dagen moeten wachten.
Ben je daar heel zeker van? Ik dacht altijd dat de periode gewoon opnieuw begon te lopen op het moment dat je jeugdcentrum afgewerkt is.
Ik dacht dat dus ook maar het kan blijkbaar niet want ik heb al in 24 dagen geen jeugdspeler gehad. Ofwel een bug...
Als uw jeugdcentrum af was op 20 mei, dan is de eerste periode afgelopen op 9 juni. Dat betekent dus dat ge tussen 10 juni en 29 juni uwe volgende zult krijgen.
krcgenk wrote:
Ben je daar heel zeker van? Ik dacht altijd dat de periode gewoon opnieuw begon te lopen op het moment dat je jeugdcentrum afgewerkt is.
Ik dacht dat dus ook maar het kan blijkbaar niet want ik heb al in 24 dagen geen jeugdspeler gehad. Ofwel een bug...
Als uw jeugdcentrum af was op 20 mei, dan is de eerste periode afgelopen op 9 juni. Dat betekent dus dat ge tussen 10 juni en 29 juni uwe volgende zult krijgen.
Is het dan normaal dat ik geen enkel bericht gehad heb over een jeugdspeler in die eerste periode?
Vraagske ivm de ontslagpremie.
Hoe wordt dat juist berekend? Wordt dan gewoon het loon maal de duur van het contract gedaan of is het een andere berekening?
En stel dat loon=0 , winstpremie=0 en tekengeld is 50000.
Is de ontslagpremie dan 0 of niet?
Kenneke wrote:Vraagske ivm de ontslagpremie.
Hoe wordt dat juist berekend? Wordt dan gewoon het loon maal de duur van het contract gedaan of is het een andere berekening?
En stel dat loon=0 , winstpremie=0 en tekengeld is 50000.
Is de ontslagpremie dan 0 of niet?
ik denk wel dat je juist zit ja.
k dacht ook dat ze sinds kort een maximum op de ontslagvergoeding hadden gezet: max 3 milj.
Detail gegevens van speler 22. Henk Oosthout
Positie CM Voet R
Gewicht 87 Kg Prijs € 1.226.198,00
Leeftijd 20 Vorm 24–24–27–29–29
Lengte 1,90 m Beste prestatie 29