en hoe weet je dat zeker?Puerto Del Salas wrote:Als je zeker weet dat jouw team in deze formatie het beste speelt, wel ja.

Moderator: Moderator
en hoe weet je dat zeker?Puerto Del Salas wrote:Als je zeker weet dat jouw team in deze formatie het beste speelt, wel ja.
Gewoon kijken op welke positie je beste spelers staan. Als je bv 2 goede CB hebt en maar 1 CM kun je best 4-3-3 spelen (als je LF en RF ook goed zijn natuurlijk)yoeri wrote:en hoe weet je dat zeker?Puerto Del Salas wrote:Als je zeker weet dat jouw team in deze formatie het beste speelt, wel ja.
je kan ook op battle-strategy iedere opstelling checken en kijken naar de som van de lineage. de hoogste som is dan natuurlijk de beste opstelling. deze team performance is zeer zeker de moeite waard om te bekijken en vind ik beter dan spmt tool voor opstelling.yoeri wrote:en hoe weet je dat zeker?Puerto Del Salas wrote:Als je zeker weet dat jouw team in deze formatie het beste speelt, wel ja.
bedankt, nu snap ik hetAgentOrange wrote:je kan ook op battle-strategy iedere opstelling checken en kijken naar de som van de lineage. de hoogste som is dan natuurlijk de beste opstelling. deze team performance is zeer zeker de moeite waard om te bekijken en vind ik beter dan spmt tool voor opstelling.yoeri wrote:en hoe weet je dat zeker?Puerto Del Salas wrote:Als je zeker weet dat jouw team in deze formatie het beste speelt, wel ja.
Naar het team dat de speler het beste contract biedt en natuurlijk minimum het geaccepteerde bod geboden heeft.B e n wrote:Als je een speler je team wil laten verlaten door te accepteren, gaat de speler dan naar het team die het hoogste bod heeft op die speler of naar het team dat het hoogste loon/winstpremie biedt? Ik ben er bijna van overtuigd dat het het tweede is maar ik wil even bevestiging (of geen bevestiging als het niet correct is).
Thanksyockr wrote:Naar het team dat de speler het beste contract biedt en natuurlijk minimum het geaccepteerde bod geboden heeft.B e n wrote:Als je een speler je team wil laten verlaten door te accepteren, gaat de speler dan naar het team die het hoogste bod heeft op die speler of naar het team dat het hoogste loon/winstpremie biedt? Ik ben er bijna van overtuigd dat het het tweede is maar ik wil even bevestiging (of geen bevestiging als het niet correct is).
Je mist dus iemand op de CM positie en je hebt de keus uit een LM en een LB?Kowalskii wrote:Wat doe ik het best in volgende situatie:
Ref is 90%
heb wegens blessures een LM met 100% moraal en 99% fitheid die op CM moet spelen (aggr 75% 2%GK beter dan de LB)
of neem ik beter een LB met moraal 74% en fitheid 99 op de plaats van CB? (aggr. 30%)
Door de LB op te stellen zou ik 25% agressiever kunnen spelen
welke optie kies ik het best?
Wellicht niet, maar het is wel algemeen geweten dat de ene jeugdcoordinator meer jeugd geeft dan een andere, dus miischien eens een andere jeugdcoordinatori zoeken? En met een ultramodern jeugdcentrum krijg je normaal om de +-20 dagen een nieuwe jeugdspeler (als hij goed genoeg bevonden wordt voor de hoofdmacht)bobrain wrote:hallo iedereen,
Mijn spelerskern geraakt serieus uitgedund door moeten verkopen maar er komt géén jeugd bij, doe ik iets fout met mijn jeugdcoordinator( 75%) of scout (75%) en hypermodern jeugdcenter..
visje69 wrote:Wellicht niet, maar het is wel algemeen geweten dat de ene jeugdcoordinator meer jeugd geeft dan een andere, dus miischien eens een andere jeugdcoordinatori zoeken? En met een ultramodern jeugdcentrum krijg je normaal om de +-20 dagen een nieuwe jeugdspeler (als hij goed genoeg bevonden wordt voor de hoofdmacht)bobrain wrote:hallo iedereen,
Mijn spelerskern geraakt serieus uitgedund door moeten verkopen maar er komt géén jeugd bij, doe ik iets fout met mijn jeugdcoordinator( 75%) of scout (75%) en hypermodern jeugdcenter..
De rating van de je JC is niet de volle 100% en daaraan kan het liggenbobrain wrote:visje69 wrote:Wellicht niet, maar het is wel algemeen geweten dat de ene jeugdcoordinator meer jeugd geeft dan een andere, dus miischien eens een andere jeugdcoordinatori zoeken? En met een ultramodern jeugdcentrum krijg je normaal om de +-20 dagen een nieuwe jeugdspeler (als hij goed genoeg bevonden wordt voor de hoofdmacht)bobrain wrote:hallo iedereen,
dat is het hem net de jeugdspeler is steeds te slecht bevonden door die twee sukkels, maar ik kan elke 17-18j gebruiken ook al tennist hij liever dan te voetballen.
Jeugdcoördinator moet 100% hebben. Je moet hem trouwens niet vervangen, je kan hem op cursus sturen waardoor hij ook 100% wordt.bobrain wrote:anders geraak ik er niet vanaf en nu al de spelers met een fitheid crisis, en wie moet er 100% hebben scout of jeugdcoordinator, hebben allebei nog een lang contract meer dan 60 dagen dus ontslagpremie tehoog voor vervanging.