Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

yoeri
Team Manager

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by yoeri »

Puerto Del Salas wrote:Als je zeker weet dat jouw team in deze formatie het beste speelt, wel ja.
en hoe weet je dat zeker? :wink:
seizoen 31: 3de in h 24
seizoen 32: kampioen in h 24
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

yoeri wrote:
Puerto Del Salas wrote:Als je zeker weet dat jouw team in deze formatie het beste speelt, wel ja.
Gewoon kijken op welke positie je beste spelers staan. Als je bv 2 goede CB hebt en maar 1 CM kun je best 4-3-3 spelen (als je LF en RF ook goed zijn natuurlijk)
AgentOrange
Team Board Member

Post by AgentOrange »

yoeri wrote:
je kan ook op battle-strategy iedere opstelling checken en kijken naar de som van de lineage. de hoogste som is dan natuurlijk de beste opstelling. deze team performance is zeer zeker de moeite waard om te bekijken en vind ik beter dan spmt tool voor opstelling.
yoeri
Team Manager

Post by yoeri »

AgentOrange wrote:
yoeri wrote:
je kan ook op battle-strategy iedere opstelling checken en kijken naar de som van de lineage. de hoogste som is dan natuurlijk de beste opstelling. deze team performance is zeer zeker de moeite waard om te bekijken en vind ik beter dan spmt tool voor opstelling.
bedankt, nu snap ik het :wink:
seizoen 31: 3de in h 24
seizoen 32: kampioen in h 24
B e n
Member of the Soccer Project Association

Post by B e n »

Als je een speler je team wil laten verlaten door te accepteren, gaat de speler dan naar het team die het hoogste bod heeft op die speler of naar het team dat het hoogste loon/winstpremie biedt? Ik ben er bijna van overtuigd dat het het tweede is maar ik wil even bevestiging (of geen bevestiging als het niet correct is :P).
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
yockr

Post by yockr »

B e n wrote:Als je een speler je team wil laten verlaten door te accepteren, gaat de speler dan naar het team die het hoogste bod heeft op die speler of naar het team dat het hoogste loon/winstpremie biedt? Ik ben er bijna van overtuigd dat het het tweede is maar ik wil even bevestiging (of geen bevestiging als het niet correct is :P).
Naar het team dat de speler het beste contract biedt en natuurlijk minimum het geaccepteerde bod geboden heeft.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
B e n

Post by B e n »

yockr wrote:
B e n wrote:Als je een speler je team wil laten verlaten door te accepteren, gaat de speler dan naar het team die het hoogste bod heeft op die speler of naar het team dat het hoogste loon/winstpremie biedt? Ik ben er bijna van overtuigd dat het het tweede is maar ik wil even bevestiging (of geen bevestiging als het niet correct is :P).
Naar het team dat de speler het beste contract biedt en natuurlijk minimum het geaccepteerde bod geboden heeft.
Thanks ;)
Kowalskii
Team President

Post by Kowalskii »

Wat doe ik het best in volgende situatie:

Ref is 90%

heb wegens blessures een LM met 100% moraal en 99% fitheid die op CM moet spelen (aggr 75% 2%GK beter dan de LB)
of neem ik beter een LB met moraal 74% en fitheid 99 op de plaats van CB? (aggr. 30%)
Door de LB op te stellen zou ik 25% agressiever kunnen spelen

welke optie kies ik het best?
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
remedy73

Post by remedy73 »

Kowalskii wrote:Wat doe ik het best in volgende situatie:

Ref is 90%

heb wegens blessures een LM met 100% moraal en 99% fitheid die op CM moet spelen (aggr 75% 2%GK beter dan de LB)
of neem ik beter een LB met moraal 74% en fitheid 99 op de plaats van CB? (aggr. 30%)
Door de LB op te stellen zou ik 25% agressiever kunnen spelen

welke optie kies ik het best?
Je mist dus iemand op de CM positie en je hebt de keus uit een LM en een LB?

ALs je 25% agressiever kan spelen, dan gaat je linierating hiermee 1,56% mee vooruit
Van de LM weet ik dat ie 10% minder presteert, maar van de LB weet ik dat niet precies. Zou best eens -30% kunnen zijn. De lage fitheid zorgt ook nog eens voor een -14,5%, dus de LB zal 40,1% minder presteren. Ervan uitgaande dat je 11 basisspelers normaliter gelijkwaardig zijn, gaat je linierating met de LB er 3,65% op achteruit.

Conclusie: Met de LM en een hoge teamagressie scoor je 2,09% meer linieratings.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
bobrain
Groundsman

Post by bobrain »

hallo iedereen,
Mijn spelerskern geraakt serieus uitgedund door moeten verkopen maar er komt géén jeugd bij, doe ik iets fout met mijn jeugdcoordinator( 75%) of scout (75%) en hypermodern jeugdcenter..
visje69

Post by visje69 »

bobrain wrote:hallo iedereen,
Mijn spelerskern geraakt serieus uitgedund door moeten verkopen maar er komt géén jeugd bij, doe ik iets fout met mijn jeugdcoordinator( 75%) of scout (75%) en hypermodern jeugdcenter..
Wellicht niet, maar het is wel algemeen geweten dat de ene jeugdcoordinator meer jeugd geeft dan een andere, dus miischien eens een andere jeugdcoordinatori zoeken? En met een ultramodern jeugdcentrum krijg je normaal om de +-20 dagen een nieuwe jeugdspeler (als hij goed genoeg bevonden wordt voor de hoofdmacht)
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
bobrain
Groundsman

Post by bobrain »

visje69 wrote:
Wellicht niet, maar het is wel algemeen geweten dat de ene jeugdcoordinator meer jeugd geeft dan een andere, dus miischien eens een andere jeugdcoordinatori zoeken? En met een ultramodern jeugdcentrum krijg je normaal om de +-20 dagen een nieuwe jeugdspeler (als hij goed genoeg bevonden wordt voor de hoofdmacht)

dat is het hem net de jeugdspeler is steeds te slecht bevonden door die twee sukkels, maar ik kan elke 17-18j gebruiken ook al tennist hij liever dan te voetballen.
B e n

Post by B e n »

bobrain wrote:
visje69 wrote:

dat is het hem net de jeugdspeler is steeds te slecht bevonden door die twee sukkels, maar ik kan elke 17-18j gebruiken ook al tennist hij liever dan te voetballen.
De rating van de je JC is niet de volle 100% en daaraan kan het liggen ;). Ik merk ook op dat je je spelers relatief goedkoop verkoopt.
bobrain
Groundsman

Post by bobrain »

anders geraak ik er niet vanaf en nu al de spelers met een fitheid crisis, en wie moet er 100% hebben scout of jeugdcoordinator, hebben allebei nog een lang contract meer dan 60 dagen dus ontslagpremie tehoog voor vervanging.
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

bobrain wrote:anders geraak ik er niet vanaf en nu al de spelers met een fitheid crisis, en wie moet er 100% hebben scout of jeugdcoordinator, hebben allebei nog een lang contract meer dan 60 dagen dus ontslagpremie tehoog voor vervanging.
Jeugdcoördinator moet 100% hebben. Je moet hem trouwens niet vervangen, je kan hem op cursus sturen waardoor hij ook 100% wordt.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Post Reply