Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Foute informatie!daanvhw wrote:bij 35 wel (hoewel je dan geen transfers meer kan doen), bij 45 nietIncoul wrote:misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar als je bijvoorbeeld al 35 spelers hebt (of het maximum 45), kan er dan nog een jeugdspeler uit jeugdcentrum bijkomen of niet?
(dit is het maximum)
45 is hier géén maximum. Je kan gerust >46 spelers hebben.
Huidige divisie: C7
-
- Member of the Soccer Project Association
'kheb al een ploeg gezien met 48 spelersvisserke wrote:Foute informatie!daanvhw wrote:bij 35 wel (hoewel je dan geen transfers meer kan doen), bij 45 nietIncoul wrote:misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar als je bijvoorbeeld al 35 spelers hebt (of het maximum 45), kan er dan nog een jeugdspeler uit jeugdcentrum bijkomen of niet?
(dit is het maximum)

er is toch wel een maximumJOY wrote:'kheb al een ploeg gezien met 48 spelersvisserke wrote:Foute informatie!daanvhw wrote: bij 35 wel (hoewel je dan geen transfers meer kan doen), bij 45 niet
(dit is het maximum)

k ben niet 100 %zeker van de cijfers, maar ik denk dat er dus wel degelijk een maximum is van rond de 45.
-
Als je 45 spelers hebt, kan je nog jeugdspelers uit je jeugdcentrum krijgen, op die manier kan je meer spelers bekomen...daanvhw wrote:er is toch wel een maximumJOY wrote:'kheb al een ploeg gezien met 48 spelersvisserke wrote: Foute informatie!
45 is hier géén maximum. Je kan gerust >46 spelers hebben.. bij 35 kan je geen transfers meer doen, dacht ik. maar als je bij 34 nog 11 transfer doet (maximum bij scout van 100%) dan kan je op 45 komen.
k ben niet 100 %zeker van de cijfers, maar ik denk dat er dus wel degelijk een maximum is van rond de 45.
(In tegenstelling tot wat je eerst beweerde)
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
S36: ?/H38
a tiens dat wist k nog ni. k zei dat omdat ik ooit in de faq gelezen had:
en is er dan helemaal geen limiet op het aantal jeugdspelers dat je kan krijgen, eens je meer dan 45 spelers hebt?Het maximum aantal spelers in je elftal is 45. Dit is een ultieme limiet. Heb je echter 35 spelers, zal je niet meer in staat zijn om spelers bij te kopen. Om aan die 45 spelers te geraken, moet je over een 100% scout beschikken, en op het moment dat je 34 spelers hebt, een bod uitbrengen op 11 spelers. Als die spelers allemaal voor je ploeg tekenen, heb je er dus 45.
-
FAQ's helemaal lezen:daanvhw wrote:a tiens dat wist k nog ni. k zei dat omdat ik ooit in de faq gelezen had:
en is er dan helemaal geen limiet op het aantal jeugdspelers dat je kan krijgen, eens je meer dan 45 spelers hebt?Het maximum aantal spelers in je elftal is 45. Dit is een ultieme limiet. Heb je echter 35 spelers, zal je niet meer in staat zijn om spelers bij te kopen. Om aan die 45 spelers te geraken, moet je over een 100% scout beschikken, en op het moment dat je 34 spelers hebt, een bod uitbrengen op 11 spelers. Als die spelers allemaal voor je ploeg tekenen, heb je er dus 45.
Ook al zit je aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan je altijd een speler uit je jeugdcentrum krijgen.
oeps, mijn foutPeja wrote:FAQ's helemaal lezen:daanvhw wrote:a tiens dat wist k nog ni. k zei dat omdat ik ooit in de faq gelezen had:
Ook al zit je aan het maximum toegelaten aantal spelers, toch kan je altijd een speler uit je jeugdcentrum krijgen.