Er zijn al massas voorstellen gedaan maar er wordt gewoonweg niks mee gedaan.
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 5&t=140086
Of staan hier alleen maar oude en slechte voorstellen tussen

Moderator: Moderator
Dat staat volledig los van mijn meningrpg_gamer wrote:Het valt op dat jullie een functies hebben bij sp![]()
Er zijn al massas voorstellen gedaan maar er wordt gewoonweg niks mee gedaan.
Ieder zijn mening maar zal me wat inhouden met negatieve commentaar te geven vanaf nuB e n wrote:Dat staat volledig los van mijn meningrpg_gamer wrote:Het valt op dat jullie een functies hebben bij sp![]()
Er zijn al massas voorstellen gedaan maar er wordt gewoonweg niks mee gedaan.Ik ben er zeker van dat er nog zijn die er zo over denken.
De makers hebben naast SP ook nog een leven (gezin, werk, vrienden,...) en ik begrijp dat ze waarschijnlijk daarbuiten ook geen zee van tijd meer hebben voor SP. Voor mij hoeft er trouwens niet meteen iets te veranderen, ik vind het goed zo.
Als de organisator er voor gekozen heeft, om thuis voordeel aan te schaffen, dan wel... Anders nietm.hillaert wrote:Telt thuisvoordeel mee in de cupwedstrijden?
Ik vind het niet meteen ergens...
Ja.m.hillaert wrote:Telt thuisvoordeel mee in de cupwedstrijden?
Daar had ik het ook over, maar je kan het thuisvoordeel als organisator zijnde toch ook uitschakelen?yockr wrote:Ja.m.hillaert wrote:Telt thuisvoordeel mee in de cupwedstrijden?
@Wursten: bij vriendschappelijke bekers
Jep.Wursten wrote:Daar had ik het ook over, maar je kan het thuisvoordeel als organisator zijnde toch ook uitschakelen?yockr wrote:Ja.m.hillaert wrote:Telt thuisvoordeel mee in de cupwedstrijden?
Maar hij heeft het over de cup, niet vriendschappelijk dus.Wursten wrote:Daar had ik het ook over, maar je kan het thuisvoordeel als organisator zijnde toch ook uitschakelen?yockr wrote:Ja.m.hillaert wrote:Telt thuisvoordeel mee in de cupwedstrijden?
Ik weet niet hoe hoog je ticketprijs is, maar die kun je ook (langzaamaan) verhogen naar 20 eurovanparystje wrote:hallo, ik ben nieuw en speel in de H-divisie, team is nog aan het trainen, ik speel volop wedstrijden om teamspirit op te krikken en ook wat centen te verdienen, maar de vraag is nu, alle matchen die ik speelde daar kwamen altijd 4000 mensen naar kijken, dus is mijn vraag als ik al moet kijken om het stadion uit te breiden?
deze is nu al 15 euro, en als ik deze verhoog heb ik minder inkomsten volgens spmt9jantje9 wrote:Ik weet niet hoe hoog je ticketprijs is, maar die kun je ook (langzaamaan) verhogen naar 20 eurovanparystje wrote:hallo, ik ben nieuw en speel in de H-divisie, team is nog aan het trainen, ik speel volop wedstrijden om teamspirit op te krikken en ook wat centen te verdienen, maar de vraag is nu, alle matchen die ik speelde daar kwamen altijd 4000 mensen naar kijken, dus is mijn vraag als ik al moet kijken om het stadion uit te breiden?
I heb SPMT al een tijdje niet gebruikt, maar als je stadion bij 16 euro nog vol zit (4000 man) dan kan je de prijs gerust op 16 zetten.vanparystje wrote:deze is nu al 15 euro, en als ik deze verhoog heb ik minder inkomsten volgens spmt9jantje9 wrote:Ik weet niet hoe hoog je ticketprijs is, maar die kun je ook (langzaamaan) verhogen naar 20 eurovanparystje wrote:hallo, ik ben nieuw en speel in de H-divisie, team is nog aan het trainen, ik speel volop wedstrijden om teamspirit op te krikken en ook wat centen te verdienen, maar de vraag is nu, alle matchen die ik speelde daar kwamen altijd 4000 mensen naar kijken, dus is mijn vraag als ik al moet kijken om het stadion uit te breiden?