Darragh wrote:Oké, een vraag omtrent jeugdcentrum:
15 februari heeft men eenvoudig jeugdcentrum een jeugdspeler afgeleverd.
Sinds 4 maart heb ik een professioneel jeugdcentrum.
Dus nu, moet ik voor de volgende jeugdspeler de volledige 60 dage van het eenvoudig JC wachten? Of gaat hij nu sneller kome door het professioneel JC?
Alvast bedankt!
De volgende gaat nog komen via het eenvoudig en dan pas via uw professioneel
Ik zit met een vraagje en het is niet over SP, maar over Youtube...
Ik wou net wat liedjes luisteren maar als ik op de pagina van een liedje kom begint het niet vanzelf te spelen en er staat ook geen play/pause balk meer... Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen of is dit bij iedereen het geval?
B e n wrote:Ik zit met een vraagje en het is niet over SP, maar over Youtube...
Ik wou net wat liedjes luisteren maar als ik op de pagina van een liedje kom begint het niet vanzelf te spelen en er staat ook geen play/pause balk meer... Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen of is dit bij iedereen het geval?
B e n wrote:Ik zit met een vraagje en het is niet over SP, maar over Youtube...
hier alles normaal
Nu werkt het hier ook weer Moet dan toch een tijdelijke panne geweest zijn van Youtube...
Darragh wrote:Oké, een vraag omtrent jeugdcentrum:
15 februari heeft men eenvoudig jeugdcentrum een jeugdspeler afgeleverd.
Sinds 4 maart heb ik een professioneel jeugdcentrum.
Dus nu, moet ik voor de volgende jeugdspeler de volledige 60 dage van het eenvoudig JC wachten? Of gaat hij nu sneller kome door het professioneel JC?
Alvast bedankt!
De volgende gaat nog komen via het eenvoudig en dan pas via uw professioneel
Aaaah, bale
Merci voor het antwoord T-man
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
Gizi wrote:Als je een gratis speler wilt aantrekken doen er verschillende teams een bod, maar hoe wordt het beslist naar welke club deze speler gaat?
Wordt dat willekeurig gekozen of gaat die speler naar de ploeg met de beste aanbieding?
Naar de ploeg met de beste aanbieding.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
zielvlieg wrote:Ik heb nu al een tijdje (meer dan een jaar) plaats voor 16 advertentieborden, maar voorlopig kan ik er steeds maar 8 invullen.
Is er een oplossing hiervoor, want vind het wel vervelend...
Is al een hele tijd zo. Wel jammer want vroeger kon je hier leuk geld pakken (ik kan er bijv 23 plaatsen).
Effe vergeten: hoeveel minder presteert een veldspeler op de GK positie? Mijn tegenstander heeft én geen keeper én geen SW. Dus dat zal een LB/CB/RB worden.....
Je kan misschien zelf een testje doen in een oefenmatch...
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
je hebt een speler te koop staan. Het startbod is 5000euro. Na 5 dagen is dat nog steeds 5000euro. Je gaat zo die goeie speler (klasse 80%) zeer goedkoop kwijt geraken.