Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9287
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by The Internationals »

als je een speler van 31 een contract geeft van 3 jaar, doet hij dat dan uit? of gaat hij eerder op 'pensioen'?
En gaat hun rendement zwaar achter uit?
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Performance
Coach
Posts: 26
Joined: Sat Sep 08, 2012 11:51 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Performance »

The Internationals wrote:als je een speler van 31 een contract geeft van 3 jaar, doet hij dat dan uit? of gaat hij eerder op 'pensioen'?
En gaat hun rendement zwaar achter uit?
De prestatie van een speler gaat met 5-6 punten omlaag, zodra hij de leeftijd van 31 bereikt. Voor de rest heb ik geen idee van de exacte daling per jaar.
Er is voor mij niets sterker dan dat ene woord: FEYENOORD!
The Internationals
Member of the Soccer Project Association
Posts: 9287
Joined: Wed Dec 15, 2004 12:36 pm
Location: Geraardsbergen

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by The Internationals »

Hoeveel moeten beide Hs + vb zijn om een groot 'talent' in je rangen te hebben?
Heb er eentje met 282.5 en eentje van 283.5
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by The Amazing Spicy »

The Internationals wrote:Hoeveel moeten beide Hs + vb zijn om een groot 'talent' in je rangen te hebben?
Heb er eentje met 282.5 en eentje van 283.5
Je bedoelt VS wsl? Zoveel te dichter bij de 300 zoveel te beter. Die 2 kan je idd bestempelen als grote talenten.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4286
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by remedy73 »

The Internationals wrote:als je een speler van 31 een contract geeft van 3 jaar, doet hij dat dan uit? of gaat hij eerder op 'pensioen'?
En gaat hun rendement zwaar achter uit?
Ik heb geen ervaring met 'pensioenspelers', maar zover ik weet zal elke speler zijn contract uitdienen, maar vanaf het moment dat een speler met pensioen besluit te gaan, kan je het contract niet meer verlengen.

Daarnaast gaat de prestatie per leeftijd 5% achteruit, dus:
31 jaar -5%
32 jaar -10%
33 jaar -15%
enzovoorts
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by rpg_gamer »

Ik heb een cm 19 jaar 37 aggr te koop vers uit jeugdcentrum. Nu zijn er twee die een bidwar aan het doen zijn.

6,3 M
6 M

Vroeg me af mag ik die laten bieden tegen elkaar of moet ik vanaf een bedrag accepteren zodat ik niet als cheater wordt beschouwd ?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Krikkers
Member of the Soccer Project Association
Posts: 5378
Joined: Thu Oct 07, 2004 7:47 pm
Location: Baal

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Krikkers »

rpg_gamer wrote:Ik heb een cm 19 jaar 37 aggr te koop vers uit jeugdcentrum. Nu zijn er twee die een bidwar aan het doen zijn.

6,3 M
6 M

Vroeg me af mag ik die laten bieden tegen elkaar of moet ik vanaf een bedrag accepteren zodat ik niet als cheater wordt beschouwd ?
Misschien melden aan 1 van de sheriffs?
Image
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by rpg_gamer »

Goede tip :D
Dacht dat er misschien een algemene regel was en via forum rapper zou geholpen worden :D
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Tiro
Fan
Posts: 4
Joined: Tue Nov 15, 2005 7:25 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Tiro »

Hallo. Ik wilde mijn logo's aanpassen en nu merk ik dat de grootte-grens voor het grote logo en het kleine logo hetzelfde is geworden. (Max 150*75) Nu is mijn 'groot logo' miezerig klein. Is er een reden dat deze beperking is ingevoerd?

Bedankt.
Groeten,
Tiro.
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by yockr »

Tiro wrote:Hallo. Ik wilde mijn logo's aanpassen en nu merk ik dat de grootte-grens voor het grote logo en het kleine logo hetzelfde is geworden. (Max 150*75) Nu is mijn 'groot logo' miezerig klein. Is er een reden dat deze beperking is ingevoerd?

Bedankt.
Groeten,
Tiro.
Het klopt niet wat er staat aangegeven, het groot logo mag zeker groter zijn dan dat.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association
Posts: 15866
Joined: Sun Oct 17, 2004 2:05 pm
Location: Merelbeke

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by rpg_gamer »

Eerst hier even vragen of het wel een bug is.
Ik heb geen spfa meer. Toch hebben verschillende spelers van mij een nickname (normaal) enz. Ik dacht als je geen spfa meer hebt dan alle nicknamen worden reset of is dat niet zo ?
rpg_gamer F.223 (hervorming)
remedy73
Member of the Soccer Project Association
Posts: 4286
Joined: Wed Sep 05, 2007 9:10 pm
Location: Den Haag
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by remedy73 »

rpg_gamer wrote:Eerst hier even vragen of het wel een bug is.
Ik heb geen spfa meer. Toch hebben verschillende spelers van mij een nickname (normaal) enz. Ik dacht als je geen spfa meer hebt dan alle nicknamen worden reset of is dat niet zo ?
Volgens mij worden alle SPFA-voordelen (prijzenkast e.d.) onzichtbaar als je SPFA afloopt, maar verdwijnen ze niet. Het lijkt mij dat je nicknames inderdaad onzichtbaar zouden moeten worden, maar ik zie dat nog een viertal spelers zijn nickname heeft behouden. Vreemd. De knop om de nickname aan te passen is zeker wel verdwenen?
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89 & 90.
The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association
Posts: 2166
Joined: Tue Aug 28, 2007 10:27 am

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by The Amazing Spicy »

remedy73 wrote:
rpg_gamer wrote:Eerst hier even vragen of het wel een bug is.
Ik heb geen spfa meer. Toch hebben verschillende spelers van mij een nickname (normaal) enz. Ik dacht als je geen spfa meer hebt dan alle nicknamen worden reset of is dat niet zo ?
Volgens mij worden alle SPFA-voordelen (prijzenkast e.d.) onzichtbaar als je SPFA afloopt, maar verdwijnen ze niet. Het lijkt mij dat je nicknames inderdaad onzichtbaar zouden moeten worden, maar ik zie dat nog een viertal spelers zijn nickname heeft behouden. Vreemd. De knop om de nickname aan te passen is zeker wel verdwenen?
Nicknames blijven behouden eens ze gegeven zijn.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Tiro
Fan
Posts: 4
Joined: Tue Nov 15, 2005 7:25 pm

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by Tiro »

yockr wrote:
Tiro wrote:Hallo. Ik wilde mijn logo's aanpassen en nu merk ik dat de grootte-grens voor het grote logo en het kleine logo hetzelfde is geworden. (Max 150*75) Nu is mijn 'groot logo' miezerig klein. Is er een reden dat deze beperking is ingevoerd?

Bedankt.
Groeten,
Tiro.
Het klopt niet wat er staat aangegeven, het groot logo mag zeker groter zijn dan dat.
Vroeger kon ik een groot logo invoeren, maar nu niet meer. Bij het invoegen van een groot-logo krijg ik dit: "Eén van je logo's voldoet niet aan de opgegeven voorwaarden (412 x 511)." (Dat laatste is dus afhankelijk van de grootte). Plus, er staan twee sterren voor, wat wil zeggen: (**) : (Externe) url naar een jpeg of gif met het logo van uw team (max 150x75). En, inderdaad, hij aanvaardt het pas als het 150x75 of kleiner is.

Dus ik vermoed dat dat een foutje is dan en niet bewust is ingevoerd om 'plaats te besparen op de server' ofzoiets in die trends?

Weten jullie aan wie ik dit kan melden?
yockr
Member of the Soccer Project Association
Posts: 8251
Joined: Sat Apr 15, 2006 5:55 pm
Location: Belgium
Contact:

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by yockr »

Tiro wrote:Vroeger kon ik een groot logo invoeren, maar nu niet meer. Bij het invoegen van een groot-logo krijg ik dit: "Eén van je logo's voldoet niet aan de opgegeven voorwaarden (412 x 511)." (Dat laatste is dus afhankelijk van de grootte). Plus, er staan twee sterren voor, wat wil zeggen: (**) : (Externe) url naar een jpeg of gif met het logo van uw team (max 150x75). En, inderdaad, hij aanvaardt het pas als het 150x75 of kleiner is.

Dus ik vermoed dat dat een foutje is dan en niet bewust is ingevoerd om 'plaats te besparen op de server' ofzoiets in die trends?

Weten jullie aan wie ik dit kan melden?
Er zal wel een maximum op staan voor het groot logo. Maar aangezien er veel teams een logo groter dan 150x75 hebben, ligt dat volgens mij toch hoger. Tenzij het gewijzigd is. Probeer eens iets van 200x200 bijvoorbeeld.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”