Voor de rest is Sjarel perfect en SP nog perfecter

Moderator: Moderator
nu ging het wel, maar ik wist wel niet dat tekenbonus ook meetelde!maxyboy wrote:en nu heb ik reclamepanelen bijgezet en mijn budjet verhoogt tot 2.85M en nu kan ik nog altijd niet bieden op die speler van 2.4M
![]()
![]()
Zie Regels op SP, bij 'Stadion'. Daar staat het het beste uitgelegd.Enigma wrote:Hoe werkt je jeugdcentrum eigenlijk want ik heb er eentje maar, kost me geld maar leverd me voorlopig niks op ??
Ik geloof dat je 30 dagen op voorhand een bericht krijgt. Hij geeft in elk geval 30 dagen op voorhand aan dat hij zal vertrekken.Bartgoal wrote:Als een speler 32 jaar wordt dan is het mogelijk dat hij op pensioen gaat. Krijg je dan enkele dagen op voorhand bericht dat dit gaat gebeuren of verdwijnt hij op een dag gewoon uit de ploeg zonder bericht?
Ik weet niet hoe het komt maar bij passing krijg je weinig goals tegen in een 3-4-3 systeem.maxyboy wrote:In deze wedstrijd won ik met 0-1. Dit had toch veel meer moeten zijn!
ps: Dit is niet klagen omdat ik maar met 0-1 gewonnen heb, dit is een vraag ivm de I.O.'s. Want volgens mij scheelt er iets met die procenten, want zoals al veel mensen gezegd hebben, de prestaties liggen vaak zoveel hoger, in de 90, 80,... maar de uitslagen bevestigen dat totaal niet!