Ik heb dus een lulhannes van een spits..FC The White Caps wrote:52' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Ricky Jong-a-Pin trapt, Didier Schurmans pakt.d van den d wrote:Is het mogelijk dat je gelijkspeelt terwijl je tegenstander 105 linieratings scoort en ik 122?..
90' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Ricky Jong-a-Pin trapt, Didier Schurmans pakt.
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team President
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Team: SC Rotterdam
Ik wil een cup starten voor teams uit H en G (ik zit zelf in G). Ik heb reeds vele managers aan mijn contactlijst toegevoegd, maar kan er geen selecteren als ik een cup start. De lijst met managers is dan leeg.
Ik heb ooit ergens gelezen dat je pas na een bepaalde tijd volle rechten krijgt of zo, maar krijg het niet teruggevonden :s
(Ik heb nog geen seizoen volgemaakt)
Weet iemand hoe dit zit?
Thanx in advance!
Ik heb ooit ergens gelezen dat je pas na een bepaalde tijd volle rechten krijgt of zo, maar krijg het niet teruggevonden :s
Weet iemand hoe dit zit?
Thanx in advance!
-
- Member of the Soccer Project Association
Je kan weldegelijk een cup starten. Als je geen spfa-lid bent, maximaal met 4 teams. Anders 4-8-16 of 32.DaBBie wrote:Ik wil een cup starten voor teams uit H en G (ik zit zelf in G). Ik heb reeds vele managers aan mijn contactlijst toegevoegd, maar kan er geen selecteren als ik een cup start. De lijst met managers is dan leeg.
Weet iemand hoe dit zit?
Thanx in advance!
De reden dat je geen managers ziet als je uw cup opstart, is omdat je vermoedelijk teveel inschrijvingsgeld vraagt. Elke reeks heeft een bepaald bedrag waar je niet over kan gaan, in een cup. Dit is om tegen te gaan dat grotere clubs enkel private cups aanmaken met kleine teams als tegenstander voor grote bedragen, en deze teams bijgevolg financieel pluimen en zichzelf exponentieel verrijken. Denk dat G/H tot rond de 20.000 gaat. Test bvb eens om de eerste stappen v/e cup aanmaken te doorlopen, zet de prijs op € 15000 en je zal zien dat je iedereen kan uitnodigen.
Ghent Semper Fidelis.
You're right!
It's:
10.000 for H players (@ higher amounts you can't invite them)
20.000 for G
Thanx a lot sir!
It's:
10.000 for H players (@ higher amounts you can't invite them)
20.000 for G
Thanx a lot sir!

Ik zit echt te veel op engelse forums :p
Hey, ik kwam er vanochtend ineens achter dat er verscheidene spelers op de bank hadden gezeten en zodoende een flinke winstpremie hadden gekregen. Dat, terwijl ik ze helemaal niet bij de wedstrijdselectie had gevoegd. Kan iemand me vertellen hoe dit kan?
-
Als je zelf niet instelt welke vijf wissel spelers op de bank zitten, dan zullen er automatisch vijf spelers neergezet worden. En als de wedstrijd gewonnen wordt krijgen zowel de 11 basis spelers als de 5 wissel spelers de winstpremie.Tabe wrote:Hey, ik kwam er vanochtend ineens achter dat er verscheidene spelers op de bank hadden gezeten en zodoende een flinke winstpremie hadden gekregen. Dat, terwijl ik ze helemaal niet bij de wedstrijdselectie had gevoegd. Kan iemand me vertellen hoe dit kan?
Prince88, proud manager of Fresh
-
- Assistant Coach
Ik heb 70 kantines en heb plaats voor 11400 auto's op de parking
In mijn stadion kan 39000 man (hoogst aantal bezoekers tot op vandaag is 34200) binnen en mijn achterban telt 38630 eenheden.
1 op 3 personen kan dus zijn auto gaan parkeren en stel dat je redelijk wat gezinnen hebt die gezamenlijk naar de voetbal komen dan kan het zijn dat er zelf nog lege plaatsen zijn bij vele wedstrijden.
Per kantine kan er momenteel zo een 560 man drinken
Ik denk niet dat FC Barcelona 11400 auto's kan stallen en al zeker geen 70 kantines heeft
en die kunnen bijna 3x meer supporters ontvangen
Mijn supporters vinden zowel de parkingplaatsen als de kantines ontoereikend.
Heeft er nog iemand dat probleem?
Nou als ze meer gaan zuipen dan ga je me niet horen klagen maar ik denk toch echt wel dat dit niet realistisch is, tenzij de kantines maar plaats hebben voor 100 man natuurlijk..
In mijn stadion kan 39000 man (hoogst aantal bezoekers tot op vandaag is 34200) binnen en mijn achterban telt 38630 eenheden.
1 op 3 personen kan dus zijn auto gaan parkeren en stel dat je redelijk wat gezinnen hebt die gezamenlijk naar de voetbal komen dan kan het zijn dat er zelf nog lege plaatsen zijn bij vele wedstrijden.

Ik denk niet dat FC Barcelona 11400 auto's kan stallen en al zeker geen 70 kantines heeft

Nou als ze meer gaan zuipen dan ga je me niet horen klagen maar ik denk toch echt wel dat dit niet realistisch is, tenzij de kantines maar plaats hebben voor 100 man natuurlijk..
-
- Team Manager
Mijn beide CB's zijn momenteel geblesseerd.
Welke positie leunt (na de SW) het dichtst aan bij de positie van CB?
Dus welke speler (je mag altijd eens naar mijn ploeg kijken) , zou het best op de CB positie spelen , zonder té veel prestatieverlies?
Dus welke speler (je mag altijd eens naar mijn ploeg kijken) , zou het best op de CB positie spelen , zonder té veel prestatieverlies?
S49 - 1 in H.1306
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
-
LB of RB is hetzelfde. Ik zou RB De Brul nemen gezien zijn agressie en BPcaptainthom wrote:Mijn beide CB's zijn momenteel geblesseerd.

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
- Team Manager
Ok dankjewel!FC The White Caps wrote:LB of RB is hetzelfde. Ik zou RB De Brul nemen gezien zijn agressie en BPcaptainthom wrote:Mijn beide CB's zijn momenteel geblesseerd.
Enig idee welke prestatie hij nog zou halen?
Ik veronderstel een 45 ofzo?
S49 - 1 in H.1306
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
S50 - 1 in G.436
S51 - 1 in F.146
S52 - 4 in E.49
S53 - 1 in E.49
S54 - ? in D.17
-
Ik schat zo'n 54-55. Normaal gezien is dat 5-6 punten, maar hier ben ik niet zo goed meecaptainthom wrote:Ok dankjewel!FC The White Caps wrote:LB of RB is hetzelfde. Ik zou RB De Brul nemen gezien zijn agressie en BPcaptainthom wrote:Mijn beide CB's zijn momenteel geblesseerd.
Enig idee welke prestatie hij nog zou halen?
Ik veronderstel een 45 ofzo?

S40: 15e in A (hervorming)

De Faq's kunnen het niet duidelijker maken:buffaloboy1988 wrote:Ik heb 70 kantines en heb plaats voor 11400 auto's op de parking
Ik denk niet dat FC Barcelona 11400 auto's kan stallen en al zeker geen 70 kantines heeften die kunnen bijna 3x meer supporters ontvangen
Dus gemiddeld aantal personen per auto = 3FAQ wrote:§ Stadion
• Parking: ongeveer 33% van het aantal plaatsen.
• Wc’s: 1% van het aantal plaatsen
• Kantines: ongeveer 0,2% van het aantal plaatsen
Per WC ongeveer een 100 personen
Per kantine ongeveer 500 personen
Dus jij zou volgende aantallen moeten hebben (ongeveer)
Parking: 12.870
WC: 390
Kantines: 78
Of het realistisch is, dat is een andere kwestie. In werkelijkheid gaan ook niet alle supporters naar de kantines, of komen supporters met een bus, of te voet.
-
- Team President
Wanneer je 3-4-3 speelt, met de tactiek kick-and-rush, wat is dan de meerwaarde als je een RB/LB op offensief zet?
Ik weet dat je verdediging een x% lager scoort en je middenveld een x% hoger scoort. Maar dit is toch per saldo weer gelijk? Want bij de tactiek Kick-and-Rush wordt toch alleen je aanval met een x% verbeterd (ten koste van je middenveld en verdediging). Dan is een LB/RB op offensief zetten toch nutteloos? Of zie ik dit verkeerd?
Ik weet dat je verdediging een x% lager scoort en je middenveld een x% hoger scoort. Maar dit is toch per saldo weer gelijk? Want bij de tactiek Kick-and-Rush wordt toch alleen je aanval met een x% verbeterd (ten koste van je middenveld en verdediging). Dan is een LB/RB op offensief zetten toch nutteloos? Of zie ik dit verkeerd?
Trotse manager van FC Steenkist
-
Bij een 3-4-3 zijn de aanval én het middenveld sterk. Kick en rush is de beste optie bij deze opstelling.
Uw RB en LB op offensief zetten, brengt dus sowieso op.
Uw RB en LB op offensief zetten, brengt dus sowieso op.
Ghent Semper Fidelis.