Beneliga seizoen 122
Moderator: Moderator
Re: Beneliga Indeling seizoen 53/Stand en reacties
Aan de uitslagen in de 3de en 4de klasse is te zien dat het vakantie is. Uitslagen die er totaal anders uitzien dat de positie's in de stand.
Dit brengt wel heel wat spanning met zich mee...
Dit brengt wel heel wat spanning met zich mee...
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Member of the Soccer Project Association
Stand na ronde 5 is bijgewerkt.
In de eerste klasse lijkt Ray Ben de titel op te eisen door 2 misstappen van rohalt. In ronde 6 Traxtorm -Bagger United (1 en 2). Op voorhand is Ray Ben vele malen sterker dus de random moet 2x hele rare dingen doen. Ray Ben kan volgende week kampioen worden.
Onderin maken apology en puerto samen uit wie er met Heist degradeert.
In de tweede klasse gaan Yasca en vanHeers vrijwel zeker naar de derde klasse. Bovenin is het razend spannend. Remedy, Spicey, Landstormers en Boysteenkist kunnen zich geen misstap veroorloven.... volgende week spelen ze tegen elkaar
In de eerste klasse lijkt Ray Ben de titel op te eisen door 2 misstappen van rohalt. In ronde 6 Traxtorm -Bagger United (1 en 2). Op voorhand is Ray Ben vele malen sterker dus de random moet 2x hele rare dingen doen. Ray Ben kan volgende week kampioen worden.
In de tweede klasse gaan Yasca en vanHeers vrijwel zeker naar de derde klasse. Bovenin is het razend spannend. Remedy, Spicey, Landstormers en Boysteenkist kunnen zich geen misstap veroorloven.... volgende week spelen ze tegen elkaar

-
Het waren inderdaad geen normale wedstrijden van mij tegen rohalt...
Prince88, proud manager of Fresh
-
Sinds vrijdag ben ik ook manager van Rogiboys dus het waren 'misstappen' van mij... 2 keer dikke pech met random. Zeer jammer als je een heel seizoen zo bovenaan meedoetRon Jeremy wrote:Stand na ronde 5 is bijgewerkt.

2 interessante scheidsen volgende week Ron Jeremy

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
- Team President
Poeh, de random zit erg tegen dit seizoen in de Beneliga. Na twee gelijken spelen (lr 2 x beter) tegen Spicey, nu slechts 1 punt overgehouden aan de dubbele confrontatie met Fc Remedy.
Fc Remedy - Fc Steenkist 2-1 (144-142)
Fc Steenkist - Fc Remedy 1-1 (143-136)
We staan 4e. Volgende week de dubbele ontmoeting met Landstormers moeten minimaal 4 punten en het liefst 6 punten opleveren. Maarja Landstormers heeft een prima selectie, dus dat wordt nog een hels karwei.
Fc Remedy - Fc Steenkist 2-1 (144-142)
Fc Steenkist - Fc Remedy 1-1 (143-136)
We staan 4e. Volgende week de dubbele ontmoeting met Landstormers moeten minimaal 4 punten en het liefst 6 punten opleveren. Maarja Landstormers heeft een prima selectie, dus dat wordt nog een hels karwei.
Trotse manager van FC Steenkist
-
ik ben sinds lange tijd afwezig nog eens met een nieuw team begonnen, hoe kan ik deelnemen aan de beneliga?
-
Bij dezeklenne wrote:ik ben sinds lange tijd afwezig nog eens met een nieuw team begonnen, hoe kan ik deelnemen aan de beneliga?

Aan het einde van het seizoen sturen Rohalt en ik berichten rond aan de deelnemers. Mochten er managers afhaken dan berichten wij zsm managers die op de reservelijst staan en delen die in op sterkte. Als je in F speelt, begin je wrs in de vierde klasse.
*ben zelf weg van 16 t/m 23 augustus. De kans bestaat dat ik volgende week al begin met de berichten.
-
okido,
dan weet ik wat mij te doen staat, promoveren naar de F-reeks :p
-
Maakt niet uit welke reeks je speelt, het gaat puur om de lolklenne wrote:okido,

Check even de voorwaarden in de twee topics en dan berichten we je binnenkort.
-
- Team President
2 overwinningen op de Landstormers, en twee puntendelingen bij Remedy - Spicey doen ons goed op de ranglijst (stijgen van plaats 4 naar 2). Spanning is te snijden in de 2e klasse.
Trotse manager van FC Steenkist
-
RayBen zal toch nog zijn best moeten doen de laatste speeldag. Het is hem niet gelukt om van mij te winnen
0-0 (142-142) en 2-2 (141-140 in mijn voordeel). Vooral de uitpot stemt me tevreden tegen een team dat zo'n beetje op iedere positie 4 punten hoger scoorde + het thuisvoordeel van Ben. En dat tegen een ploeg die volgend seizoen hoge ogen gaat gooien in A. De FC is klaar voor de sp-beker
Edit: Prince en Rohalt hebben niet geprofiteerd van onze 'misstappen'. Ray Ben heeft volgende week aan 1 overwinning genoeg. Onderin is het wel erg spannend. Puerto en Apology zijn bezig aan een inhaalrace. Hans lijkt hiervan het slachtoffer te gaan worden, omdat hij volgende week de zwaarste opponent heeft.
In de tweede klasse kan het haast niet fout gaan voor Remedy en Boysteenkist, maar ook hier onderin een inhaalrace. Yasca pakt 6 punten op rij en kan daar morgen nog 3 bij doen. lOser en T-man staan dus met 10 en 13 punten opeens niet veilig meer.

0-0 (142-142) en 2-2 (141-140 in mijn voordeel). Vooral de uitpot stemt me tevreden tegen een team dat zo'n beetje op iedere positie 4 punten hoger scoorde + het thuisvoordeel van Ben. En dat tegen een ploeg die volgend seizoen hoge ogen gaat gooien in A. De FC is klaar voor de sp-beker

Edit: Prince en Rohalt hebben niet geprofiteerd van onze 'misstappen'. Ray Ben heeft volgende week aan 1 overwinning genoeg. Onderin is het wel erg spannend. Puerto en Apology zijn bezig aan een inhaalrace. Hans lijkt hiervan het slachtoffer te gaan worden, omdat hij volgende week de zwaarste opponent heeft.
In de tweede klasse kan het haast niet fout gaan voor Remedy en Boysteenkist, maar ook hier onderin een inhaalrace. Yasca pakt 6 punten op rij en kan daar morgen nog 3 bij doen. lOser en T-man staan dus met 10 en 13 punten opeens niet veilig meer.
-
Te zwak ingezet op de 1e wedstrijd bij ts 87. Had met 100 agressie moeten spelen. 2e wedstrijd hetzelfde verhaal.
De ts toch maar eens laten stijgen
De ts toch maar eens laten stijgen

S40: 15e in A (hervorming)

3de klasse en 4de klasse zijn bijgewerkt.
In beide reeksen dienen er nog wedstrijden gespeeld te worden.
In 3de klasse zakken sowieso Elrios en K.F.C. Viewaa.
De kandidaten om te promoveren zijn Wambeek, Since1903, FC Rotterdam en carteam2.
In 4de klasse zijn ook hier nog 4 kandidaten om te promoveren, zoals KRC Molleke, The Internationals, Pottenstampers en the pimps.
In beide reeksen is het dus nog spannend voor de eventuele promotie.
In beide reeksen dienen er nog wedstrijden gespeeld te worden.
In 3de klasse zakken sowieso Elrios en K.F.C. Viewaa.
De kandidaten om te promoveren zijn Wambeek, Since1903, FC Rotterdam en carteam2.
In 4de klasse zijn ook hier nog 4 kandidaten om te promoveren, zoals KRC Molleke, The Internationals, Pottenstampers en the pimps.
In beide reeksen is het dus nog spannend voor de eventuele promotie.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner