Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association

Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi

Post by remedy73 »

FEYENOORD1000 wrote:En hoe zit dat dan met oefenwedstrijden?
Bij oefenwedstrijden betaal je nooit winstpremies. Het loon is 1/4e van het normale loon, gemaximaliseerd met 300 euro per wedstrijd.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Omdat ik nog maar een minimum aan tijd in SP steek tegenwoordig heb ik besloten mijn spelers steeds op conditie te laten trainen. Vroeger liet ik ze overdag pas trainen om de kans op blessures te beperken. Nu ik overgeschakeld ben heb ik meer blessures in matchen, ik veronderstel dat dat toeval is maar er valt mij wel iets anders op. Mijn spelers krijgen veel meer terugvallen op andere eigenschappen, vroeger had ik er altijd maar eentje tegelijk die op iets anders getraind moest worden maar nu is het ineens de helft of meer. Sommige hebben zelfs een terugval van 2 eigenschappen tegelijk. Zou er een verband kunnen zijn met mijn overschakeling?
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
rohalt

Post by rohalt »

Ik laat mijn fulltrained spelers altijd op conditie trainen, tenzij er een item niet meer voltraind is dan train ik dat item.
Blessures, ik heb nog geen enkel seizoen gehad dat ik massa's gekwetsten had. Soms een week dat ik er opeens 5 heb, maar dan ben ik weer goed voor enige tijd.
Trainingblessures heb ik misschien zo'n 2 of 3 per seizoen.

Het enige wat ik een aantal seizoenen een paar keer had, was toen ik 2 spelers van hetzelfde type verkocht. Bijvoorbeeld ik verkocht 2 RB's. Ik had nog 1 RB over en net als de 2de RB verkocht was, kreeg mijn enige overblijvende RB een kwetsuur. Heb dit gehad voor GK, RB en nog een ander type speler.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
The Amazing Spicy

rohalt wrote:Ik laat mijn fulltrained spelers altijd op conditie trainen, tenzij er een item niet meer voltraind is dan train ik dat item.
Blessures, ik heb nog geen enkel seizoen gehad dat ik massa's gekwetsten had. Soms een week dat ik er opeens 5 heb, maar dan ben ik weer goed voor enige tijd.
Trainingblessures heb ik misschien zo'n 2 of 3 per seizoen.

Het enige wat ik een aantal seizoenen een paar keer had, was toen ik 2 spelers van hetzelfde type verkocht. Bijvoorbeeld ik verkocht 2 RB's. Ik had nog 1 RB over en net als de 2de RB verkocht was, kreeg mijn enige overblijvende RB een kwetsuur. Heb dit gehad voor GK, RB en nog een ander type speler.
Hoeveel spelers moeten tegelijk andere skills bijtrainen? Toen ik mijn spelers af en toe niet liet trainen moest ik ze opvallend minder andere skills laten bijtrainen.
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

Ik werk gewoon met automatisch training instellen. Dit doe ik gewoon elke keer na een simulatie als ik online ben. Ik heb tot nu 10 blessures gehad dit seizoen.
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
rohalt

Post by rohalt »

Hoeveel spelers moeten tegelijk andere skills bijtrainen? Toen ik mijn spelers af en toe niet liet trainen moest ik ze opvallend minder andere skills laten bijtrainen.

Nu zijn het er zo'n 6, maar het kan ook een aantal dagen 0 zijn, dan eens een paar.
Nu 6, is gemiddeld genomen wel veel.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
The Amazing Spicy

rohalt wrote:Hoeveel spelers moeten tegelijk andere skills bijtrainen? Toen ik mijn spelers af en toe niet liet trainen moest ik ze opvallend minder andere skills laten bijtrainen.

Nu zijn het er zo'n 6, maar het kan ook een aantal dagen 0 zijn, dan eens een paar.
Nu 6, is gemiddeld genomen wel veel.
Bij mij zijn het er nu ook 6 maar er zijn net een aantal terug op conditie gezet. Ik heb bij mijn weten nog niet meegemaakt dat het er zoveel zijn. Nog even afwachten, mss is het ook gewoon toeval.
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
remedy73

Post by remedy73 »

Toen ik in de opbouwfase van mijn team zat, was ik erbij gebaat om skills te laten terugvallen van mijn goede spelers (ivm looneisen). Sommige spelers heb ik op 'niets' laten trainen en andere op een reeds voltrainde skill. Bij 'niets' vielen er minder skills terug dan bij de andere groep. Ik ging er eigenlijk van uit dat dit random was, maar als Spicy nu de zelfde ervaring heeft, ga ik nu uit van een verband.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
The Amazing Spicy

Inderdaad, ik heb zelfs een speler die ondertussen bijna een week niet meer voltraind is geweest. Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
de_lorre
Team Board Member

Post by de_lorre »

ik heb altijd mijn voltrainde spelers doen blijven trainen op conditie zodat deze niet zou terugvallen.

ik heb dus geen ervaring met 'niet trainen' maar kan wel zeggen dat ik nooit ofte nimmer al mijn voltrainde spelers gemaximaliseerd had. m.a.w. er waren altijd voltrainde spelers (meestal stuk of 4-5 tegelijk) die moesten bijgetraind worden op een andere skill dan conditie.

ik zal vanaf dit weekend eens proberen met voltrainde spelers niet meer te laten trainen om te zien of dit een invloed heeft op de terugvallen in andere skills
de_lorre
Team Board Member

Post by de_lorre »

even een financiële vraag aan teams die al lang meedraaien.

ik heb een A-ploeg die de basisploeg is voor de competitiewedstrijden, een B-ploeg die iets minder sterk is dan mijn A-ploeg maar indien nodig geblesseerden kan vervangen en een C-ploeg met spelers in opleiding.

Ik gebruik mijn B-ploeg dus om af en toe geblesseerden/geschorsten te vervangen en om belangrijke friendlies te spelen (cups met hoog inschrijvingsgeld). Heel soms laat ik mijn voltallige B-ploeg een competitiematch spelen tegen een heel zwakke tegenstander of om mogelijke schorsingen te vermijden met het oog op de competitiematch van de dag erna. Op enkele uitzonderingen na (jonkies die wel al voltraind zijn maar nog onder 'jeugdcontract liggen') staan al deze spelers volledig op winstpremie.

Mijn C-ploeg dient voor onbelangrijke friendlies en staat volledig op een zeer laag loon. Die met het allerlaagste loon zitten ook op de bank in de competitiematchen.

Mijn A-ploeg staat zo goed als volledig op loon aangezien ik voorlopig meer matchen win dan verlies.

Kan ik hieraan nog iets veranderen/verbeteren om meer winst te maken?
remedy73

Post by remedy73 »

de_lorre wrote:even een financiële vraag aan teams die al lang meedraaien.

ik heb een A-ploeg die de basisploeg is voor de competitiewedstrijden, een B-ploeg die iets minder sterk is dan mijn A-ploeg maar indien nodig geblesseerden kan vervangen en een C-ploeg met spelers in opleiding.

Ik gebruik mijn B-ploeg dus om af en toe geblesseerden/geschorsten te vervangen en om belangrijke friendlies te spelen (cups met hoog inschrijvingsgeld). Heel soms laat ik mijn voltallige B-ploeg een competitiematch spelen tegen een heel zwakke tegenstander of om mogelijke schorsingen te vermijden met het oog op de competitiematch van de dag erna. Op enkele uitzonderingen na (jonkies die wel al voltraind zijn maar nog onder 'jeugdcontract liggen') staan al deze spelers volledig op winstpremie.

Mijn C-ploeg dient voor onbelangrijke friendlies en staat volledig op een zeer laag loon. Die met het allerlaagste loon zitten ook op de bank in de competitiematchen.

Mijn A-ploeg staat zo goed als volledig op loon aangezien ik voorlopig meer matchen win dan verlies.

Kan ik hieraan nog iets veranderen/verbeteren om meer winst te maken?
Ik zou alleen je A ploeg en de vaste bankzitters loon geven, de rest enkel winstpremie (dus ook de lage loners van je C-ploeg). Om nog extra te besparen zou ik je A ploeg ook opstellen in competitiematchen tegen zwakke tegenstanders, maar dat is puur vanuit financieel oogpunt.
claeys maxim
Fan

Post by claeys maxim »

Ben weer herbegonnen met soccerproject vroeger lang gespeeld :)

Het enige wat ik mis is de SPMT heb die al verschillende keren proberen downloaden maar niets werkt..

Kan iemand me daarbij helpen?

Groetjes
remedy73

Post by remedy73 »

claeys maxim wrote:Ben weer herbegonnen met soccerproject vroeger lang gespeeld :)

Het enige wat ik mis is de SPMT heb die al verschillende keren proberen downloaden maar niets werkt..

Kan iemand me daarbij helpen?

Groetjes
Probeer de online tool SP-info eens:
http://spinfo-tool.com/?lang=nl

Het enige wat hij niet doet is de history van je team opslaan...

En v.w.b. SPMT (ik gebruik het niet meer) heb ik begrepen dat je je virusscanner tijdelijk moet uitschakelen en hem dan als administrator moet installeren. Dan zou het moeten werken...
claeys maxim
Fan

Post by claeys maxim »

Thx

Ik ga die tool gebruiken, is beter en overzichtelijker dan Spmt..

Merci!

Ik merk dat Sp wel aan het doodgaan is.. Is dit al een tijdje aan de gaan?? want als ik de prijzen op de transfermarkt en dergelijke bekijk van nu en vroeger is er toch wel een groot verschil..
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”