Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Ik kan koop meteen prijs instellen maar weet niet hoeveel
Hoogste bod is 2,5 Miljoen
Hoogste bod is 2,5 Miljoen
Mijn middenvelder verkocht voor 30 miljoen
Vraagprijs verlaagd naar 20 euro

Het gaat overigens om een team die zeker is van promotie naar A...
Lijkt mij toch niet de bedoeling dit
FC Gols
D.5
D.5
Ik heb nog steeds geen jeugdspelers gehad
Duurt wel lang toch ?
Duurt wel lang toch ?
-
- Member of the Soccer Project Association
Zo snel mogelijk je centrum naar UltraModern upgraden en dan zullen ze gemiddeld om de 12 a 16 dagen komen.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Vandaag bericht dat de jeugdspeler niet goed genoeg is
Professioneel jeugdcentrum
Wordt nog 79 dag(en) uitgebouwd naar Ultramodern jeugdcentrum.
Wordt nog 79 dag(en) uitgebouwd naar Ultramodern jeugdcentrum.
-
ter info
je kan meer dan 50 spelers verkopen door er op de markt te zetten als je er 49 verkocht hebt
je kan niet meer dan 50 spelers kopen.
je kan meer dan 50 spelers verkopen door er op de markt te zetten als je er 49 verkocht hebt
je kan niet meer dan 50 spelers kopen.
-
wistjedatje
mijn scout ging op pensioen, je kan 11 boden op spelers openstaan hebben en je scout ontslaan
mijn scout ging op pensioen, je kan 11 boden op spelers openstaan hebben en je scout ontslaan
Even voor de zekerheid: voor de volgende wedstrijd met 100%agressie kom ik uit op 6.82 kaarten, en op 95% kom ik op 6.48 kaarten, dan verlies ik wel een linierating (van 144.92 naar 144.26) maar voor deze uitwedstrijd ben ik toch iets geruster met 6 gele voor de veldspelers dan met 7 gele omdat ik 1 speler heb die vrij lage agressie heeft, en eentje iets hoger, dan derest van het team. Maar ... Ik mag toch zeker zijn dat 6.48 kaarten idd maar 6 kaarten zijn toch
?? Hoeveel Linierating verlies je nu ook alweer met een rode ?? Mvg.
Spelers agressies zijn: GK 57, veldspelers 26 28 25 17 25 26 24 25 32 24

Spelers agressies zijn: GK 57, veldspelers 26 28 25 17 25 26 24 25 32 24
Zeker ben je nooit. Voor hetzelfde geld krijg je 5 gele kaarten en 1 rode kaart.
Een rode kaart? Een directe rode kaart of eerst een gele en dan een rode kaart?
Wat hierbij vooral speelt is, wanneer je die kaart krijgt. Is dit in de 85ste minuut, dan is verlies van linierating heel miniem. Krijg je die kaart in de 35ste minuut, dan verlies je wel wat linierating meer. Hoeveel je exact verliest, weet ik niet.
Een rode kaart? Een directe rode kaart of eerst een gele en dan een rode kaart?
Wat hierbij vooral speelt is, wanneer je die kaart krijgt. Is dit in de 85ste minuut, dan is verlies van linierating heel miniem. Krijg je die kaart in de 35ste minuut, dan verlies je wel wat linierating meer. Hoeveel je exact verliest, weet ik niet.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Bedankt!
Maar dat betekend dus dat het totaal aantal kaarten normaal wel altijd zou moeten kloppen?
Ik heb nu net gemerkt bij m'n laatste wedstrijd dat ik een kaart minder gekregen heb dan ik uitgerekend had. Zit hier random op ?
Ik had een scheids van 90%, gemiddelde team agressie 27.73%, en had de wedstrijdagressie ingesteld op 85%
dat maakt toch 9.097 kaarten? Ik heb er "slechts
" 8 gekregen ... ?
90+27.73 gedeeld door 11 spelers = 10.702 x 0.85 wedstrijdagressie = 9.097 kaarten.
Ik denk dat ik dat in het verleden nog al eens gehad heb.
Maar dat betekend dus dat het totaal aantal kaarten normaal wel altijd zou moeten kloppen?
Ik heb nu net gemerkt bij m'n laatste wedstrijd dat ik een kaart minder gekregen heb dan ik uitgerekend had. Zit hier random op ?
Ik had een scheids van 90%, gemiddelde team agressie 27.73%, en had de wedstrijdagressie ingesteld op 85%
dat maakt toch 9.097 kaarten? Ik heb er "slechts

90+27.73 gedeeld door 11 spelers = 10.702 x 0.85 wedstrijdagressie = 9.097 kaarten.
-
Ja, hier zit random op. Ik heb het idee dat de agressie van je tegenstander ook nog een klein effect heeft (lage wedstrijdagressie tegenstander = iets minder kaarten)Nike102 wrote: ↑Tue Jul 23, 2024 6:48 am Bedankt!
dat maakt toch 9.097 kaarten? Ik heb er "slechts" 8 gekregen ... ?
-
- Fan
Vraag:
Vorig seizoen een speler (seizoen 117) een speler gekocht van rzvanel2005. Almslate.
Dit seizoen heeft deze manager een LM op de markt staan. Daar wil ik een bod op doen en krijg steeds deze melding:
Je mag op dit moment geen spelers kopen van manager rzvanel2005. Je hebt ofwel al boden uitgebracht op andere spelers van hem, ofwel reeds een speler van hem gekocht.
Hoe lang mag je (zonder SPFA) na een speler gekocht te hebben van een bepaalde manager, geen speler van hem/haar kopen?
Ik dacht één seizoen toch?
EDIT: Sorry heb het gevonden. Is blijkbaar 2 seizoenen
Vorig seizoen een speler (seizoen 117) een speler gekocht van rzvanel2005. Almslate.
Dit seizoen heeft deze manager een LM op de markt staan. Daar wil ik een bod op doen en krijg steeds deze melding:
Je mag op dit moment geen spelers kopen van manager rzvanel2005. Je hebt ofwel al boden uitgebracht op andere spelers van hem, ofwel reeds een speler van hem gekocht.
Hoe lang mag je (zonder SPFA) na een speler gekocht te hebben van een bepaalde manager, geen speler van hem/haar kopen?
Ik dacht één seizoen toch?
EDIT: Sorry heb het gevonden. Is blijkbaar 2 seizoenen