Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

maxyboy
Member of the Soccer Project Association

Post by maxyboy »

eventjes een vraagje: hoe kan het zijn dat mijn tegenstander in deze match meer middenveldrating heeft, terwijl mijn laagste middenvelder een hogere rating scoort als zijn bests presterende middenvelder. we spelen allebij 3-4-3 ik gebruik passenhij normaal

http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=906830 hij normaal :?
Manager ofF.C. De Latinos
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Vraagje: wie maak ik best kapitein bij een 4-3-3 opstelling? Ik moet tegen de sterkste van mijn reeks dusja. Ik speel met 55 stijl. Maar ik denk dat mss beter mijn beste spits de kapitein is? Die heeft 42% rating dusja, die kan misschien daar wat schade veroorzaken. En welke individuele order geef ik hem dan best? Hij is linkse aanvaller.

Mijn middenste middenvelder zet ik op defensief dan.
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Marsu wrote:Vraagje: wie maak ik best kapitein bij een 4-3-3 opstelling? Ik moet tegen de sterkste van mijn reeks dusja. Ik speel met 55 stijl. Maar ik denk dat mss beter mijn beste spits de kapitein is? Die heeft 42% rating dusja, die kan misschien daar wat schade veroorzaken. En welke individuele order geef ik hem dan best? Hij is linkse aanvaller.

Mijn middenste middenvelder zet ik op defensief dan.
Als kapiteit neem je best je meest ervaren speler, de beste individuele order kan je berekenen met SPMT: http://www.spmt.sohosted.com
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Jah maar SPMT houdt er geen rekening mee dat je tegen een zeer sterke ploeg moet met sterke aanval enz... :) Ik moet er trouwens ook aan denken mijn topspits contractverlenging te geven, had em maar 1 seizoen werk gegeven. :oops:

Ik denk mss datk best een van de verdedigers of middenvelders kapitein laat zijn. Mijn beste middenvelder Belic misschien? Die staat centraal.

Kheb de resultaten van onze vorige match gezien (wanneer ik nog niet op SP was) en toen verloor ik 3 - 0 op eigen veld terwijlk ik verdedigend speelde, 2 goals op het nippertje 85'en 89' dus daar lag vast wat aan de conditie, mijn ploeg speelde ook matig qua stijl net zoals ik nu wil en in 4-3-3 formatie. De conditie van mijn spelers ligt nu hoger dan toen en mijn aanval is stukken sterker. :) Maar nog altijd klein bier voor zijn verdediging. :cry: Echt kut dat sommige mensen zulke sterke ploegen hebben in G. Mjah, volgend seizoen zal ik wel voor een plaatsje in F kunnen strijden als het niveau wat gebalanceerd is.
antoniolopes
Assistant Coach

Post by antoniolopes »

ik heb n vraag: ik heb een vriendschappelijke beker georganiseerd, en iedereen heeft zich ingeschreven, hoe kan ik m nu laten starten? Ik zie nergens zoiets en bij de beker zelf staan ook geen wedstrijden
Svens0n

Post by Svens0n »

Gebeurt automatisch bij de volgende simulatie.
Dus rond 18h20 ongeveer weet je het schema voor de volgende wedstrijden.
Benjamin

Post by Benjamin »

antoniolopes wrote:ik heb n vraag: ik heb een vriendschappelijke beker georganiseerd, en iedereen heeft zich ingeschreven, hoe kan ik m nu laten starten? Ik zie nergens zoiets en bij de beker zelf staan ook geen wedstrijden

Bij de volgende simulatie zie je tegen wie je moet spelen enzovoort en word je inschrijvingsgeld van je budget afgetrokken..

EDIT: Svens0n was me voor :)
FC Laguna > Trying to manage it !
antoniolopes
Assistant Coach

Post by antoniolopes »

bedankt :)
nog iets: kunnen spelers gewoon gratis verkocht worden aan bevriende teams, of wordt dat gezien als cheaten?
Sep

Post by Sep »

neen, dat mag, zolang ze niet op dezelfde computer geweest zijn kan het
Benjamin

Post by Benjamin »

Maar veel te hoge boden zullen natuurlijk als verdacht gezien worden en dan zal men verder gaan uitzoeken.
FC Laguna > Trying to manage it !
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk. :D Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
Daan.//

Post by Daan.// »

antoniolopes wrote:bedankt :)
nog iets: kunnen spelers gewoon gratis verkocht worden aan bevriende teams, of wordt dat gezien als cheaten?
als het gratis gebeurt, mag het
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Sep

Post by Sep »

Marsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk. :D Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
ja, normaal haalt da wel iets uit
Marsu
Team Manager

Post by Marsu »

Sep wrote:
Marsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk. :D Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
Maar ik bedoel echt zware impact?
krcgenk

Post by krcgenk »

Marsu wrote:
Sep wrote:
Maar ik bedoel echt zware impact?
Als de ploegen echt aan elkaar gewaagd zijn zal de TS wel een redelijk grote invloed hebben. Maar als jij een paar % beter bent dan je tegenstander zal hij dat nooit goed kunnen maken met een hoge TS.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”