http://www.soccerproject.com/game_repor ... eID=906830 hij normaal

Moderator: Moderator
Als kapiteit neem je best je meest ervaren speler, de beste individuele order kan je berekenen met SPMT: http://www.spmt.sohosted.comMarsu wrote:Vraagje: wie maak ik best kapitein bij een 4-3-3 opstelling? Ik moet tegen de sterkste van mijn reeks dusja. Ik speel met 55 stijl. Maar ik denk dat mss beter mijn beste spits de kapitein is? Die heeft 42% rating dusja, die kan misschien daar wat schade veroorzaken. En welke individuele order geef ik hem dan best? Hij is linkse aanvaller.
Mijn middenste middenvelder zet ik op defensief dan.
antoniolopes wrote:ik heb n vraag: ik heb een vriendschappelijke beker georganiseerd, en iedereen heeft zich ingeschreven, hoe kan ik m nu laten starten? Ik zie nergens zoiets en bij de beker zelf staan ook geen wedstrijden
ja, normaal haalt da wel iets uitMarsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk.Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
Maar ik bedoel echt zware impact?Sep wrote:ja, normaal haalt da wel iets uitMarsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk.Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.
Als de ploegen echt aan elkaar gewaagd zijn zal de TS wel een redelijk grote invloed hebben. Maar als jij een paar % beter bent dan je tegenstander zal hij dat nooit goed kunnen maken met een hoge TS.Marsu wrote:Maar ik bedoel echt zware impact?Sep wrote:ja, normaal haalt da wel iets uitMarsu wrote:Heeft teamspirit veel invloed op prestatie want kmoet tegen de sterkste uit mijn reeks dinsdag en tegen dan heb ik 22% teamspirit omdat ik 2 spelers aankoop. Ze hebben wel heel sterke stats. Dan is zowel mijn verdediging als aanval redelijk sterk.Nog wel maar klein bier voor de tegenstander met dan een redelijke 7% verschil in globale klasse en 78% in teamspirit.