@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

silverblast
Member of the Soccer Project Association

Post by silverblast »

@Tits : zend maar een PB met je vragen. :wink:
Ik zal straks je team eens scouten. :wink:
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
kakalov
Team Board Member

Post by kakalov »

Mentor Nodig?!

Please wil wil mijn mentor zijn?

Nu 1 wedstrijd gespeeld en die met 3-0 gewonnen!

Ik hoop snel een mentor te hebbne!!
Mr White
Assistant Manager

een mentor gezocht

Post by Mr White »

Ik ben net gestart met soccerproject en ik zoek een mentor.

Ik communiceer het liefst via het messagingsysteem van soccerproject zelf. Mijn naam is Mr White (da is genoeg zeker om mij te vinden).

Dit is trouwens een fantastisch idee (heb tegenwoordig veel te weinig tijd om alles op te zoeken of om de forums af te schuimen)
FC Wit
Fan

Post by FC Wit »

Wie wil mijn mentor zij, ik ben FC Wit in G.670 en ben net een halfe dag bezig;)
incognitopsycho
Assistant Coach

mentor gezocht

Post by incognitopsycho »

Mijn team is SK BERLAAR en speel in G.308.
Ik ben momenteel ongeveer 14 dagen bezig en heb 13 wedstrijden gespeeld waarvan 12 gewonnen en 1 verloren. Ik ben ondertussen van ranking 7 naar 5 gegaan in het klassement en ben gestegen in klasse van 31% naar 45%. Ik heb al enkele geslaagde transfers doorgevoerd en heb nog steeds een goed budget. Wie wil mijn mentor zijn????
Het grootste deel begrijp ik al volledig maar ik zit toch nog met enkele naar mijn mening belangrijke vragen.
Je kan me bereiken via de pb van dit forum.

Alvast bedankt op voorhand.
Isis

Post by Isis »

De mensen die hier een mentor zoeken, maar geen vinden, gelieve dat dan ook te posten of mij een pb te sturen.
bats1903

Post by bats1903 »

Isis wrote:De mensen die hier een mentor zoeken, maar geen vinden, gelieve dat dan ook te posten of mij een pb te sturen.
Mocht je nog een mentor nodig hebben wil ik me wel beschikbaar stellen.
ImageImageImage
Furax

Post by Furax »

bats1903 wrote:
Isis wrote:De mensen die hier een mentor zoeken, maar geen vinden, gelieve dat dan ook te posten of mij een pb te sturen.
je mag mij gerust wat helpen :wink: communiceren,mag via msn of pb's,je kiest maar :D
Alias 'Sara de Vooze'
Quansey
Team President

Post by Quansey »

Furax wrote:
bats1903 wrote:
je mag mij gerust wat helpen :wink: communiceren,mag via msn of pb's,je kiest maar :D
Daar ga je een goeie aan hebben ze.
Ik kan er van meespreken ;-)
Quansey - Hoboken Wanderers
incognitopsycho
Assistant Coach

Re: mentor gezocht

incognitopsycho wrote:Mijn team is SK BERLAAR en speel in G.308.
Ik ben momenteel ongeveer 14 dagen bezig en heb 13 wedstrijden gespeeld waarvan 12 gewonnen en 1 verloren. Ik ben ondertussen van ranking 7 naar 5 gegaan in het klassement en ben gestegen in klasse van 31% naar 45%. Ik heb al enkele geslaagde transfers doorgevoerd en heb nog steeds een goed budget. Wie wil mijn mentor zijn????
Het grootste deel begrijp ik al volledig maar ik zit toch nog met enkele naar mijn mening belangrijke vragen.
Je kan me bereiken via de pb van dit forum.

Alvast bedankt op voorhand.
Kan er mij iemand helpen aub?
mysticalguard

Post by mysticalguard »

je mag je vragen anders ook gerust op het forum posten hoor :) kunnen we met meer antwoorden of elkanders antwoorden verbeteren
ImageImage
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
WAZZA
Team Manager

Post by WAZZA »

HEy ik ben net begonnen... en alle hulp is welkom...
mijn team is:

WAZZA'S in divisie G.241

Berichten kunnen via pb. of ingame gestuurd worden.
en eventueel via msn.

Gegroet,

Chris
incognitopsycho
Assistant Coach

mysticalguard wrote:je mag je vragen anders ook gerust op het forum posten hoor :) kunnen we met meer antwoorden of elkanders antwoorden verbeteren
- Wat is de betekenis van de verborgen skill in het SPMT-programma?
- Zijn de vriendenmatchen enkel om het moraal van de B-spelers hoog te houden en een beetje extra inkomen (indien je thuis speelt) of is er nog een extra meerwaarde van de vriendenmatchen buiten dat je kan zien hoe de vorm van je speler is? Blijkbaar trainen je spelers toch 5x per dag ook al wordt er maar op 1 moment een wedstrijd gespeeld.
- Kan je de agressie niet naar beneden halen van sommige spelers want nu heb ik spelers die iedere wedstrijd een gele kaart krijgen ook al zet ik de agressie voor de wedstrijd op 10%. Misschien kan je hiervoor een psycholoog in je staff laten opnemen.
strider91
Assistant Manager

Post by strider91 »

Ik wil ook wel mentor worden van een ploeg.

Als je me hulp nodig hebt, kun je me een PB'tje sturen!
mysticalguard

Post by mysticalguard »

incognitopsycho wrote:
mysticalguard wrote:je mag je vragen anders ook gerust op het forum posten hoor :) kunnen we met meer antwoorden of elkanders antwoorden verbeteren
- Wat is de betekenis van de verborgen skill in het SPMT-programma?
- Zijn de vriendenmatchen enkel om het moraal van de B-spelers hoog te houden en een beetje extra inkomen (indien je thuis speelt) of is er nog een extra meerwaarde van de vriendenmatchen buiten dat je kan zien hoe de vorm van je speler is? Blijkbaar trainen je spelers toch 5x per dag ook al wordt er maar op 1 moment een wedstrijd gespeeld.
- Kan je de agressie niet naar beneden halen van sommige spelers want nu heb ik spelers die iedere wedstrijd een gele kaart krijgen ook al zet ik de agressie voor de wedstrijd op 10%. Misschien kan je hiervoor een psycholoog in je staff laten opnemen.

1) Betekenis verborgen skill: gewoon een extra skill. Bvb wat maakt ronaldo zo een dribbelwonder... gewoon omdat hem dat kan, of mr Woo de aziaat die x-aantal keer de bal de lucht in kan houden... noem het gewoon iets extra maar dat het zogezegd niet kan uitgedrukt worden (daarom verborgen skill) maar het telt wel mee in de prestaties van de speler

2) Vrienden matchen: Moraal opkrikken, kijken of de spelers al beter presteren, ze "ervaring" bij geven, ook extra inkomen, je kan tegen vrienden ipv tegen de anderen in competitie, als je wint, krijg je ook puntjes meer in je managerrankingsysteem

3) Neen, jammer genoeg kan je tegen hoge aggressie niet veel doen alleen hopen dat de scheids niks tegen je heeft en zoweinig mogelijk kaarten geeft. Of beslissen dat die speler niks waard is omdat hem meer geschorst rondloopt dan iets anders. Dus kan je overwegen van hem te verkopen en een andere in de plaats eventueel kopen
ImageImage
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”