Ik zal straks je team eens scouten.

Moderator: Moderator
je mag mij gerust wat helpenbats1903 wrote:Mocht je nog een mentor nodig hebben wil ik me wel beschikbaar stellen.Isis wrote:De mensen die hier een mentor zoeken, maar geen vinden, gelieve dat dan ook te posten of mij een pb te sturen.
Daar ga je een goeie aan hebben ze.Furax wrote:je mag mij gerust wat helpenbats1903 wrote:Mocht je nog een mentor nodig hebben wil ik me wel beschikbaar stellen.Isis wrote:De mensen die hier een mentor zoeken, maar geen vinden, gelieve dat dan ook te posten of mij een pb te sturen.communiceren,mag via msn of pb's,je kiest maar
Kan er mij iemand helpen aub?incognitopsycho wrote:Mijn team is SK BERLAAR en speel in G.308.
Ik ben momenteel ongeveer 14 dagen bezig en heb 13 wedstrijden gespeeld waarvan 12 gewonnen en 1 verloren. Ik ben ondertussen van ranking 7 naar 5 gegaan in het klassement en ben gestegen in klasse van 31% naar 45%. Ik heb al enkele geslaagde transfers doorgevoerd en heb nog steeds een goed budget. Wie wil mijn mentor zijn????
Het grootste deel begrijp ik al volledig maar ik zit toch nog met enkele naar mijn mening belangrijke vragen.
Je kan me bereiken via de pb van dit forum.
Alvast bedankt op voorhand.
- Wat is de betekenis van de verborgen skill in het SPMT-programma?mysticalguard wrote:je mag je vragen anders ook gerust op het forum posten hoorkunnen we met meer antwoorden of elkanders antwoorden verbeteren
incognitopsycho wrote:- Wat is de betekenis van de verborgen skill in het SPMT-programma?mysticalguard wrote:je mag je vragen anders ook gerust op het forum posten hoorkunnen we met meer antwoorden of elkanders antwoorden verbeteren
- Zijn de vriendenmatchen enkel om het moraal van de B-spelers hoog te houden en een beetje extra inkomen (indien je thuis speelt) of is er nog een extra meerwaarde van de vriendenmatchen buiten dat je kan zien hoe de vorm van je speler is? Blijkbaar trainen je spelers toch 5x per dag ook al wordt er maar op 1 moment een wedstrijd gespeeld.
- Kan je de agressie niet naar beneden halen van sommige spelers want nu heb ik spelers die iedere wedstrijd een gele kaart krijgen ook al zet ik de agressie voor de wedstrijd op 10%. Misschien kan je hiervoor een psycholoog in je staff laten opnemen.