Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
nog een vraagje,
doet er het iets toe als je een bepaald iets traint, maakt dat dan iets uit??
ik bedoel, is het belangerijk dat je een speler op iets bebaalt laat trainen, behalve zijn hoofdskills??
bv, een speler zijn conditie is 50,en zijn spelinzicht is 50, maakt het dan iets uit of je zijn conditie traint, of zijn spelizicht??
miklas
(miki)
doet er het iets toe als je een bepaald iets traint, maakt dat dan iets uit??
ik bedoel, is het belangerijk dat je een speler op iets bebaalt laat trainen, behalve zijn hoofdskills??
bv, een speler zijn conditie is 50,en zijn spelinzicht is 50, maakt het dan iets uit of je zijn conditie traint, of zijn spelizicht??
miklas
(miki)
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik ben niet akkoord. Zelf trainen gaat rapper.Gadfly FC wrote:Als zijn conditie hoger is kan hij meer wedstrijden spelen, dus zou je zeggen dat je die eerst moet trainen en dan aan andere skills werken.
Maar conditie daalt ook weer erg snel dus je verliest het getrainde.
Maar automatisch laten trainen werkt het beste.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
gaat even raprpg_gamer wrote:Ik ben niet akkoord. Zelf trainen gaat rapper.Gadfly FC wrote:Als zijn conditie hoger is kan hij meer wedstrijden spelen, dus zou je zeggen dat je die eerst moet trainen en dan aan andere skills werken.
-
Dan hebben we een verschillende mening over iets. Moet kunnenNeorej wrote:gaat even raprpg_gamer wrote:Ik ben niet akkoord. Zelf trainen gaat rapper.Gadfly FC wrote:Als zijn conditie hoger is kan hij meer wedstrijden spelen, dus zou je zeggen dat je die eerst moet trainen en dan aan andere skills werken.

rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
of geluk als je deze speler bekijkt, alles wat boven de 50komt is maxed:Gadfly FC wrote:Het staat van te voren vast hoe goed een speler wordt, haalt hij maar 60 op een skill heb je pech.
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1
een supertalent
conditie maakt redelijk veel uit: zowel bij de globale klasse (de 'som' van al zijn skills) van een speler als op zijn fitheid: hoe lager de conditie, hoe meer fitheid de speler zal verliezen na een wedstrijd.miklas wrote:5 meter verder ::: PAUZE :::Gadfly FC wrote:Conditie is minimaal 70 heof geluk als je deze speler bekijkt, alles wat boven de 50komt is maxed:
maakt het iets uit wat de conditie van een speler heeft,
bv 0 conditie en 50 koppen of zo
of 25 conditie en 25 koppen, wat is het best
miklas
(miki)
-
Re: vraag over logo's
Wie is er dood?miklas wrote:jullie(9/10 toch) hebben allemaal zo'n logo als onderschrift( lijk van club brugge of zo) hoe doe je dat??
miklas
(miki)
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.