Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
MAar probeer eerst NIET FAILLIET TE GAAN!¨Probeer eerst alles wat ge kunt om uw ploeg te redden : verkoopt eel uw B-kern, whatever als ge maar niet failliet gaat. 'tis niet omdat 't ff slecht gat dat ge gwn opnieuw moet beginnen... Ik zit met bijna 10 blesures maar ik blijf maar doorgaan... Ook met vr's! tis goe voor achterban en ervaring en TSJaPpEzZz wrote:aa, okbalzak wrote:stuur een berichtje naar sjarel eens je failliet bent met AL je informatie en vraag of je opnieuw kan beginnen met dezelfde naam,... en dus ok zelfde SPFADankuwel

Langzame verbinding
Ondanks een snelle kabelverbinding, wordt het spel steeds trager, kan daar niets aan gedaan worden ??
Boutje
Boutje
-
Re: Langzame verbinding
hangt gwn af van hoeveel managers op dat moment op SP zitten... vanaf 150+ gaat 'm trager...boutje wrote:Ondanks een snelle kabelverbinding, wordt het spel steeds trager, kan daar niets aan gedaan worden ??
Boutje
je computer kan hier dus niets aan deon ?
mijn team : http://www.soccerproject.com/speler_overview.php
ploegnaam : Columbus Crew
managernaam : columbus
seizoen 10 : ? in G336
ploegnaam : Columbus Crew
managernaam : columbus
seizoen 10 : ? in G336
De speler waarover ik het heb is 20 jaar en heeft 72 % GK, en 8% moraal, maar hij verdient 300 loon, als ik hem en serieus contract geef zal zijn moraal dan veel stijgen.lolo13 wrote:Veel contracten aanbiedenBtw goed bezig in de competitie
En bedankt, jij hebt je ook goed herpakt, ik hoop dat je je toch nog kan redden

en btw mooie avater

-
Ja er bestaat geen andere manier dan wedstrijden te spelen voor z'n moraalcherno wrote:De speler waarover ik het heb is 20 jaar en heeft 72 % GK, en 8% moraal, maar hij verdient 300 loon, als ik hem en serieus contract geef zal zijn moraal dan veel stijgen.lolo13 wrote:Veel contracten aanbiedenBtw goed bezig in de competitie
En bedankt, jij hebt je ook goed herpakt, ik hoop dat je je toch nog kan redden![]()
en btw mooie avater