Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team Manager
-
- Member of the Soccer Project Association
Conditie wordt minimum 70%.
Als je de speler in kwestie vaak gebruikt hou je de conditie best op peil anders
veel wedstrijden => lage fitheid => hogere kans op blessure.
Per 15% conditie krijgt de speler 1% globale klasse bij.
Als je de speler in kwestie vaak gebruikt hou je de conditie best op peil anders
veel wedstrijden => lage fitheid => hogere kans op blessure.

Per 15% conditie krijgt de speler 1% globale klasse bij.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Wanneer je een VrB aanmaakt, krijg je op het einde een overzichtsscherm waar je kunt gaan aangeven of je je eigen ploeg wil inschrijven... Dit gebeurt niet vanzelfdiedne wrote:ik heb ook wel een vraagje
ik wil een prive VrB starten maar kan mijzelf gelijk niet uitnodigen.
Hoe komt dit? of gaat dat vanzelf ofzo?
-
-
-
Ik vertrek woensdag 15.00u, 27 maart naar italië voor 9 dagen. Nu is mijn vraag wat moet ik nu al doen . En raden jullie het mij aan de mode - vakantie te gebruiken (waarschijnlijk wel).
Als ik ook goed geinformeerd ben en je zet je op vakantie dan kiest sp zelf vervangers voor eventuele geblesseerden in je a-team. Maar stel nu dat de fitheid van men spelers heel laag is daar houdt hij dus geen rekening mee ?
Als ik ook goed geinformeerd ben en je zet je op vakantie dan kiest sp zelf vervangers voor eventuele geblesseerden in je a-team. Maar stel nu dat de fitheid van men spelers heel laag is daar houdt hij dus geen rekening mee ?

-
Neen, vraag aan een vriend om over te nemen?Geronimo wrote:Ik vertrek woensdag 15.00u, 27 maart naar italië voor 9 dagen. Nu is mijn vraag wat moet ik nu al doen . En raden jullie het mij aan de mode - vakantie te gebruiken (waarschijnlijk wel).
-
- Team Board Member