ok merciwannesvdh wrote:simulatie bezig, er was geen simulatie om 4.00hmaxyboy wrote:oe kommet dat sp ontoegenkelijk is?
shiet me ni af as er iet is wak ni weet e ben e al 2 weke nimmer op gweest (exames)
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
maxyboy
- Member of the Soccer Project Association
Manager ofF.C. De Latinos
-
Pol Debosduif
Hey,
Dat bestandje, waarmee je makkelijk kan uitrekenen hoe goed een speler nog maximaal kan worden, waar kan ik dat vinden?
Ik vind het niet terug op het forum.
Kheb het dan maar zelf uitgerekend:
alle skills kunnen toch reeds maxed zijn op 50 hé?
Conditie op 70
en moraal (logischerwijze) 100.
Juist?
Greets,
Dat bestandje, waarmee je makkelijk kan uitrekenen hoe goed een speler nog maximaal kan worden, waar kan ik dat vinden?
Ik vind het niet terug op het forum.
Kheb het dan maar zelf uitgerekend:
alle skills kunnen toch reeds maxed zijn op 50 hé?
Conditie op 70
en moraal (logischerwijze) 100.
Juist?
Greets,
Manager van Los Mariachis
-
Pol Debosduif
Voor je eigen spelers,bats1903 wrote:Dit is juist, echter deze functie zit tegenwoordig ook in SPMT.
maar toch niet voor spelers die niet in je ploeg zitten?
Met de 'spelercalculator' lukt dat toch niet?
-
Pol Debosduif
Ah, ok
Uit mijn vraag kon je dat inderdaad niet afleiden.
Toch bedankt.
Ik reken het dan wel zelf uit...
Toch bedankt.
-
silverblast
Volgens mij staat de excel-sheet online op biancoazurri.tk, de freewebs site van Badbuffalo bij het onderdeel 'Tools'.Pol Debosduif wrote:Ah, ok![]()
Toch bedankt.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
-
Pol Debosduif
Ik geraak niet op de site.
Is dit dan www.biancoazurri.tk ?
Edit: Ik heb het aan Badbuffalo gevraagd. Het is dus azurri met 1 r.
Is dit dan www.biancoazurri.tk ?
Edit: Ik heb het aan Badbuffalo gevraagd. Het is dus azurri met 1 r.
Als je over het nodige kapitaal beschikt, zou ik zeker en vast een jeugdcentrum bouwen.dumery wrote:kvidn ier nog nie zo goe me weg op forum dus kga het gewoon hier plaatsen,
is het de bedoeling dat je als beginnende speler direct zo'n jeugd gebouw zet? nog andere tips die ik wel of nie mag doe,?
Als beginnende speler raad ik je aan om eens in deze topic te kijken. Daar kan je een ervaren manager om raad vragen.
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... &start=435
Huidige divisie: C7
yups bord komt terug, dus het is de moeite om te wachten als het een bord van 40 dagen iszennekik wrote:Vraagje over de reclameborden !!!
Morgen komt er een Sanmax reclamebord vrij, dus zal er ook een mogelijkheid zijn om een nieuw sanmax bord te nemen, maar stel dat ik dat niet goed genoeg vind, komt er dan de volgende dag trug een reclamebord van Sanamx ???
-
zennekik
Oke merciekes, want alset dan ni trug komt bennek men groot bedrag kwijt hewannesvdh wrote:yups bord komt terug, dus het is de moeite om te wachten als het een bord van 40 dagen iszennekik wrote:Vraagje over de reclameborden !!!
Morgen komt er een Sanmax reclamebord vrij, dus zal er ook een mogelijkheid zijn om een nieuw sanmax bord te nemen, maar stel dat ik dat niet goed genoeg vind, komt er dan de volgende dag trug een reclamebord van Sanamx ???
-
silverblast
Fans tevreden houden en stoefen tegenover je collega-managers met je groot en modern stadion.zennekik wrote:Wat is eigelek het nu van de lichten en het scorebord uit te breiden ???
The Arbiters - F.73