Kheb juist gemerkt dat men teamspirit gedaald is, terwijl hij gisteren nog max was. Heb vandaag enkel L wedstrijd gehad (gewonnen voor de verandering )
Kan het zijn dat ie gezakt is door een transfer-herrinering?
ik heb een vraag. ik ben blijkbaar geband . wie is hier verantwoordleijk voor zodat ik hem kan aanspreken via pb op dit forum want op mails krijg ik geen antwoord
jasper!!!! wrote:ik heb een vraag. ik ben blijkbaar geband . wie is hier verantwoordleijk voor zodat ik hem kan aanspreken via pb op dit forum want op mails krijg ik geen antwoord
Op het forum worden bans niet besproken. De enige manier om uitleg te vragen is via Info@soccerproject.com.
jasper!!!! wrote:ik heb een vraag. ik ben blijkbaar geband . wie is hier verantwoordleijk voor zodat ik hem kan aanspreken via pb op dit forum want op mails krijg ik geen antwoord
Als je een mail gezonden hebt naar info@soccerproject.com, heb dan wat geduld, je zal wel een reply krijgen.
jasper!!!! wrote:als je friendlies speelt en je verliest ze dan is dit nog altijd goed voor de moraal maar ook voor de teamspirit en de fantevredenheid
waar ik zeker van ben: moraal stijgt altijd in eender welke match
maar ik ben niet zeker van die teamspirit noch de tevredenheid van de fans (<< denk dat ze alle2 dalen, want je verliest tenslotte een match)
jasper!!!! wrote:als je friendlies speelt en je verliest ze dan is dit nog altijd goed voor de moraal maar ook voor de teamspirit en de fantevredenheid
waar ik zeker van ben: moraal stijgt altijd in eender welke match
maar ik ben niet zeker van die teamspirit noch de tevredenheid van de fans (<< denk dat ze alle2 dalen, want je verliest tenslotte een match)
ja weet je dat zeker? bij elke vr wed krijg je toch ook supporters bij dus jah eb der eigenlijk nie echt op gelet als da daalt maar ik ben bijna zrk van wel