nog een vraagje: ik heb een paar (centrale) middenvelders die nu al 85,85 & 87 voor shooting hebben, en nog niet gemaxed zijn daarin. Heeft het veel nut ze op offensive te zetten?
nog een vraagje: ik heb een paar (centrale) middenvelders die nu al 85,85 & 87 voor shooting hebben, en nog niet gemaxed zijn daarin. Heeft het veel nut ze op offensive te zetten?
Over aparte skil's heb ik nog niet nagedacht, maar dat zal inderdaad offensief kunnen dat één van die cm's makelijker zal scoren dan een met 60 shooting
The internationals spelen in F
S 70 - 1 in G.475
S 72 - 4 in F.159
Over aparte skil's heb ik nog niet nagedacht, maar dat zal inderdaad offensief kunnen dat één van die cm's makelijker zal scoren dan een met 60 shooting
het zou mij heel hard verwonderen als het zo zou zijn, maar alles is mogelijk
was het niet 5 + dan eventueel nog een tornooi dat je zelf opstart?
=6
EDIT: purple_white was me voor
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
was het niet 5 + dan eventueel nog een tornooi dat je zelf opstart?
=6
EDIT: purple_white was me voor
Inderdaad.
Maximaal 6 dus. Echter op het moment dat er een toernooi afgelopen is kan je je niet voor een nieuwe inschrijven, dat kan pas weer als je nog maar aan vier toernooien meedoet.
zennekik wrote:FF een opmerking (wist niet waar ik het moest zetten)
Deze laatste 2 a 3 dagen zitten we boven de 14200 managers,
Na een goede maand constant onder of op de 14.000 te zitten zijn we weer goed bezeg
ja idd heb ik ook opgemerkt
Klopt, het valt minder terug. Mss ook door het feit dat er een nieuw seizoen start, en je als nieuwe manager niet meteen vb 10de staat en nog een heel seizoen moet wachten om een goede ranking te halen.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Mijn A team is 100% fit maar met een moraal van ongeveer 95%
Morgen een zware bekerwedstrijd. Is het nou verstandig om vandaag een Friendly te spelen? Dan zakt de fitheid maar moraal stijgt... Hoeveel stijgt de moraal na een friendly? En hoeveel zakt de fitheid na een friendly?