Ik heb ff een vraagie over het organiseren var een cup voor 32 teams.. Als ik nou 32 uitnodigingen verstuur en er reageren er maar 31 of 1 weigert.. kan ik dan een ander team uitnodigen of moet ik dan weer 32 teams een nieuwe uitnodiging sturen? Graag alleen ff iemand reageren die het echt weet
Je kan extra uitnodigingen versturen, maar doe dat voordat er één iemand annuleert en je het minimum aantal managers hebt uitgenodigd, anders wordt de cup geannuleerd. Het is aangeraden zeker één manager teveel uit te nodigen...
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Waar slaat dat op 150.000 betalen om je managernaam te veranderen
Waarom niet gewoon gratis en dat je dan maar 1 keer in 5 seizoenen je naam kunt veranderen?
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
raoulio wrote:Waar slaat dat op 150.000 betalen om je managernaam te veranderen
Waarom niet gewoon gratis en dat je dan maar 1 keer in 5 seizoenen je naam kunt veranderen?
wordt daar een bevestiging van gevraagd om uw naam te veranderen of ben je direct 150.000 kwyt ?
Ik merk op dat ik ineens 6 bekers erbij gekregen heb. Is dit één beker voor elke ronde ik verder in de bekerwedstrijden ben geraakt?
Indien het zo is bedankt SP.
Je krijgt ook bekers als vriendschappelijke bekertoernooien hebt gewonnen en je hebt beker verdiend via 1e plek in G!
heb je vriendschappelijke toernooien gewonnen?
joball wrote:Ik merk op dat ik ineens 6 bekers erbij gekregen heb. Is dit één beker voor elke ronde ik verder in de bekerwedstrijden ben geraakt?
Indien het zo is bedankt SP.
Joball 1e in G195 met 90p
nee dat klopt dat niet... mss een bug...
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!