joball wrote:Ik merk op dat ik ineens 6 bekers erbij gekregen heb. Is dit één beker voor elke ronde ik verder in de bekerwedstrijden ben geraakt?
Indien het zo is bedankt SP.
Joball 1e in G195 met 90p
dat is waarschynlyk nog van de vorige manager van uw team
iemand dat ik ken, zit nog maar net op SP en heeft al een bekertje staan
joball wrote:Ik merk op dat ik ineens 6 bekers erbij gekregen heb. Is dit één beker voor elke ronde ik verder in de bekerwedstrijden ben geraakt?
nee dat kan niet die bekers blijven nooit staan... als hij nog nooit een cup heeft gewonnen is dat duidelijk een bug... en moet hij dit melden
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
Ik heb 1 x vr. beker gewonnen en had deze beker al
Ik moet de beker nog ontvangen van 1e in G195.
Ik heb wel 6 x gewonnen in officiële bekerwedstrijden -> en vandaag krijg ik 6 bekers bij.
joball wrote:Ik heb 1 x vr. beker gewonnen en had deze beker al
Ik moet de beker nog ontvangen van 1e in G195.
Ik heb wel 6 x gewonnen in officiële bekerwedstrijden -> en vandaag krijg ik 6 bekers bij.
dan is het een bug...
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!
nee dat kan niet die bekers blijven nooit staan... als hij nog nooit een cup heeft gewonnen is dat duidelijk een bug... en moet hij dit melden
Vrees toch dat Anthony gelijk heeft, ben nog al mensen tegengekome die bekertjes hadden maar zelf nog niets hadden gewonnen. Tenzij het van ze allemaal samen n bug is natuurlijk
anthony1989 wrote:dat is waarschynlyk nog van de vorige manager van uw team
Vrees toch dat Anthony gelijk heeft, ben nog al mensen tegengekome die bekertjes hadden maar zelf nog niets hadden gewonnen. Tenzij het van ze allemaal samen n bug is natuurlijk
visserke wrote:Waar kan je terug zien hoeveel dagen je nog spfa hebt?
Normaal staat dit bij profiel gegegens, maar blijkbaar kan ik het daar niet meer terug vinden.
Menu -> Manager -> SPFA -> Lid Worden? -> Onderaan