wannesvdh wrote:
je hebt die waarschijnlijk nooit gezien omdat je altijd die van 40 dagen accepteerd
op 25 dagen meer dan 500K, dan is het zot om voor 200.00 40 dagen aan te nemen
Heb daar es een 10-tal dagen op gewacht. 50k voor 14 dagen of zoeits was toen het beste. Uiteindelijk 1tje genomen van +200k voor 30 dagen.
(Was wel tussen twee seizoenen in, maar dat was 25/5 ook). Maar een Sanmax minder dan 14 dagen, is bij mij al 2 seizoenen geleden en ik ben best geduldig
wannesvdh wrote:
je hebt die waarschijnlijk nooit gezien omdat je altijd die van 40 dagen accepteerd
op 25 dagen meer dan 500K, dan is het zot om voor 200.00 40 dagen aan te nemen
Heb daar es een 10-tal dagen op gewacht. 50k voor 14 dagen of zoeits was toen het beste. Uiteindelijk 1tje genomen van +200k voor 30 dagen.
(Was wel tussen twee seizoenen in, maar dat was 25/5 ook). Maar een Sanmax minder dan 14 dagen, is bij mij al 2 seizoenen geleden en ik ben best geduldig
das vreemd, want de sanmaxen zijn voor iedereen ongeveer gelijk
Dan heb ik er met mijn slaapkop overgekeken , want die reclameborden doe ik 's ochtends. Ik ga dat de volgende keer es bijhouden, dag per dag. En wat bedoel je met "ongeveer" gelijk ?
bats1903 wrote:Dit is afhankelijk van je positie op de ranglijst. Het zou zelfs kunnen dat de positie van de tegenstander ermee te maken heeft maar dat weet ik niet 100% zeker. Exacte getallen hoeveel het is weet ik niet, omdat ik al een tijdje niet meer in de E divisie speel.
Merci, dit is me nog nooit eerder opgevallen dat het iedere match verschillende kan zijn.
Celtic'85 wrote:Dan heb ik er met mijn slaapkop overgekeken , want die reclameborden doe ik 's ochtends. Ik ga dat de volgende keer es bijhouden, dag per dag. En wat bedoel je met "ongeveer" gelijk ?
laten we zeggen zelfde grote orde, ik denk(maar ben niet helemaal zeker) dat het is zoals de SP borden
Hoeveel procent daalt de moraal als je een speler op de transfermarkt zet?
Een nieuwe jeugdspeler wordt altijd 75 procent. Maar maakt het nu uit of hij van de start al bv 0 procent heeft op tackelen? wilt dat zeggen dat tackelen minder gaat worden als bijvoorbeeld passen waar hij al 4 procent op had?
Wat wordt net beter van een speler als hij eenmaal 20 is?
Telt elke linie evenveel mee? of is zoals in hattrickterm het middenveld bv het belangrijkste? en waarom is dan volgens vele 3-4-3 de beste formatie?
Kan je nadat je een F team in de beker heb uitgeschakeld nog uitgeloot worden tegen een G?
Trainers die einde contract zijn... kan je die best houden en meer loon geven? of ne nieuwe slechte op curcus sturen?
Blijven rugnummers nu met eventjes die upgrade-sp?
Mag je HTML-tags gebruiken in de nickname van je spelers?
als ik bij de contracten kijk van de spelers klik> club>spelers>contracten; dan zie ik de naam vd speler en daarnaast staat: bijv. 2/14
voorbeeld:
Naam: Danny Addo Le:21 C: 2/14
hoe kan ik nou zien wanneer het contract afloopt? is het dan 2 vd 14 seizoenen gespeeld? of 2 vd 14 dagen? wie kan het me vertellen?
Club Flying Bird's div. G253 (friendly's welkom!)
seizoen 11: 8e in div. G 253
seizoen 12: 1e in div. G 253+topschutter 1e+2e
Dit is waarschijnlijk al gevraagd, maar ik heb niet echt de tijd om 142 pagina's te overlopen.
Wanneer verbouw je best je stadion met een nieuw scorebord en lichten? Ik heb een stadion voor 8.000 man en nog steeds de originele lichten en scorebord. Bij welke capaciteit ongeveer gaan de fans morren om betere verlichting en scorebord?
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die dit kunnen vertellen. Wat ik wel weet is dat je per wedstijd meer voor stadion onderhoud gaat betalen als je je lichten en scorebord ge-upgradet hebt. Dus ik zou er mee wachten tot je fans beginnen te zeuren.
Hoeveel procent daalt de moraal als je een speler op de transfermarkt zet? 25%
Een nieuwe jeugdspeler wordt altijd 75 procent. Maar maakt het nu uit of hij van de start al bv 0 procent heeft op tackelen? wilt dat zeggen dat tackelen minder gaat worden als bijvoorbeeld passen waar hij al 4 procent op had? Nee, maakt niets uit hoe hij begint.
Wat wordt net beter van een speler als hij eenmaal 20 is? Zijn prestatie, hij zal hoger gaan presteren.
Telt elke linie evenveel mee? of is zoals in hattrickterm het middenveld bv het belangrijkste? en waarom is dan volgens vele 3-4-3 de beste formatie? Elke linie telt evenveel mee!
Kan je nadat je een F team in de beker heb uitgeschakeld nog uitgeloot worden tegen een G? Je kan tegen iedereen loten
Trainers die einde contract zijn... kan je die best houden en meer loon geven? of ne nieuwe slechte op curcus sturen? Houden en iets meer loon geven!
Blijven rugnummers nu met eventjes die upgrade-sp? Alles wordt na test-tijd SPFA teruggezet, rugnummers dus ook!
Mag je HTML-tags gebruiken in de nickname van je spelers? Lijkt me niet, al weet ik dit niet zeker