@ alle beginners: mentor nodig? Walktrough eerste stapjes!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Hier ga ik mee akkoord. Ik vind het spijtig dat eendagsbeginners nu met veel verkeerde raad zitten opgescheept die ze kregen van managers die slechts enkele maanden bezig zijn en ZEKER al enkele verkeerde dingen hebben gezegd. We willen mentorschap zeker geen slechte naam geven!visserke wrote:Ik heb hier wel enkele serieuze bedenkingen.
Managers zoals "de rubberkes" en "duynhouwer" spelen amper een maand dit spel en willen reeds mentor zijn.![]()
![]()
Sorry van het taalgebruik, maar ook jullie zijn in mijn ogen ook nog absolute beginners.
Eens je enkele maanden dit spel speelt, kan je onder de noemer van meer "ervaren" managers komen.
Ik zou hierbij dus willen vragen dat je je niet als mentor meldt als je nog niet in E zit en als je nog geen 6 maanden bezig bent met SoccerProject.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
ik kan wel wat hulp gebruiken ik ben pas begonnen en begin alles te leren wie wil helpen mag me een pb sturen en dan geef ik m'n email door
EDIT:contact dus langs mail of msn liefst
EDIT:contact dus langs mail of msn liefst
Last edited by wilracoke on Mon Jun 05, 2006 5:16 pm, edited 1 time in total.
-
- Groundsman
mentor
ik zen just hetzelfde als wilracoken begonnen met dit spelleke, en natuurlijk zitten we met veel vragen hé,mss dat er iemand ook bij mij intresse heeft om mentor te zijn, om zeker al in begin geen slecht figuur te slaan!
greetz rsc.argentina
eventueel ook via msn of anders email!!!!!!!!!!!!

greetz rsc.argentina
Re: mentor
Die rsc.a ziet er mij wel al positief uit..rsc.argentina wrote:ik zen just hetzelfde als wilracoken begonnen met dit spelleke, en natuurlijk zitten we met veel vragen hé,mss dat er iemand ook bij mij intresse heeft om mentor te zijn, om zeker al in begin geen slecht figuur te slaan!![]()
greetz rsc.argentina

Feel free to contact me

-
- Groundsman
zoal je ziet ben ik ook een rsca fan,vind het al tof da ik reactie erop krijg!
nu over ht spel zelf wil ik wel meer te weten komen!!!!!
ik heb me al een soccerproject abo (10 eurokes voor 40 weken)aangeschaft,maar zie er nog niks aan, wanneer heb ik dat dan?????
weten jullie dat soms??????
thx alvast voor de info
ik heb me al een soccerproject abo (10 eurokes voor 40 weken)aangeschaft,maar zie er nog niks aan, wanneer heb ik dat dan?????
thx alvast voor de info
Is al te zien wanneer je de storting hebt uitgevoerd.rsc.argentina wrote:zoal je ziet ben ik ook een rsca fan,vind het al tof da ik reactie erop krijg!
thx alvast voor de info
Als je deze pas dit weekend hebt gedaan, zal het waarschijnlijk maar vanaf morgen zichtbaar worden (door verlengd weekend en zo).
Indien je nog steeds geen verandering merkt, stuur dan een mailtje naar info@soccerproject.com; maar gelieve daar minstens nog een weekje mee te wachten

Huidige divisie: C7
-
- Groundsman
-
- Groundsman
soccerproject abo !!!
ik heb hem dus gekregen, viel een klein beetje tegen zeg, omdat het maar redleijk beperkt is,maar kom we zullen wel zien he, de 40 weken veranderd hier nog wel iets aan!
Ik denk inderdaad dat je meer zal kunnen uitleg geven dan voorgenoemde managers in mijn vorige post.gilles11 wrote:Ik ben vroeger leerling geweest van Krikkers en nu wil ik mentor worden.
Ik voldoe (bijna) aan de eisen van Silverblast.
Speel dit spel al +-6maanden en zou normaal al in E zitten. Heb mij express in F gehouden.
Ik hoop dat Visserke en Silverblast mij goedkeuren

Huidige divisie: C7