Ik doe het met elektronische overschrijving. Vind dat zelf vrij veilig hoor. Maar wel de juiste gegevens invullen heFikkiezero wrote:Wat is de veiligste en makkelijkste manier om SPFA-lidmaatschap te betalen?
(Deze vraag omdat mijn vader in de banksector actief was en erg wantrouwig staat tegenover betalingen over internet)
Bedankt
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
Badbuffalo
- Member of the Soccer Project Association
-
Tits
Ik ben een degradatiekandidaat in D. Volgende week paar belangrijke matchen tegen 14-15 en 16...Omdat mijn kern te groot is ben ik 2 spelers aan het verkopen...
Die worden maandag verkocht normaal gezien. (-10 teamspirit)
Nu, kan ik dan best één van die 2 spelers morgenavond van de hand doen? want ik heb zaterdag 4 vrb wedstrijden.
Of maakt TS niet veel uit en maandag gewoon laten verkopen.
Of maandag verkopen en vriendschappelijke wedstrijden regelen om TS te laten stijgen? maar dan daalt mijn moraal weer van mijn spelers een beetje (4 procent zeker bij 4 wedstrijden?)
Dinsdag is het tegen de moeilijkste van die week.
Die worden maandag verkocht normaal gezien. (-10 teamspirit)
Nu, kan ik dan best één van die 2 spelers morgenavond van de hand doen? want ik heb zaterdag 4 vrb wedstrijden.
Of maakt TS niet veel uit en maandag gewoon laten verkopen.
Of maandag verkopen en vriendschappelijke wedstrijden regelen om TS te laten stijgen? maar dan daalt mijn moraal weer van mijn spelers een beetje (4 procent zeker bij 4 wedstrijden?)
Dinsdag is het tegen de moeilijkste van die week.
-
yockr
Een speler presteerd altijd het best tussen zijn 20-28 jaar. Ervaring speelt inderdaad ook mee in zijn BP.Tits wrote:Nog vraagjuhs:
ik heb een betere jeugdspeler van 19, dan zijn collega van 27...
Volgens SPMT is die van 27 zijn geschatte beste prestatie beter...
kom dat omdat die ene nog geen 20 is, of komt dat door de ervaring? maarja ervaring wordt ook al omgezet in GK
een speler presteer optimaal vanaf de dag dag hij 20 wordt tot dat hij 31 wordtyockr wrote:Een speler presteerd altijd het best tussen zijn 20-28 jaar. Ervaring speelt inderdaad ook mee in zijn BP.Tits wrote:Nog vraagjuhs:
kom dat omdat die ene nog geen 20 is, of komt dat door de ervaring? maarja ervaring wordt ook al omgezet in GK
zijn fitheid stijgt alleen minder boven de 28
-
ilovelierse
- Fan
-
yockr
Voor individuele order: ga naar Tactiek -> opstelling(A) en klik dan rechts op individueel.ilovelierse wrote:Wss domme vraag maar hoe kan ik mijn speler een persoonlijke rol geven Bv Spits--Eigen kans gaan Bv Goede speler---Vrije Rol
Ik ben nog redelijk nieuw he.
En ook nog hoe kan ik een speler zoeken want ik krijg vaak via berichten een spits aan geboden maat weet niet hoe ik die vind.
Alvast bedankt
Spelers kun je niet zoeken via hun naam, je kunt ze wel vinden door naar zijn team te gaan en daar op spelers te klikken. Daartussen staat dan de speler.
-
Tits
Presteerd? Hoeveel *'en meer ongeveer?:)yockr wrote:Een speler presteerd altijd het best tussen zijn 20-28 jaar. Ervaring speelt inderdaad ook mee in zijn BP.Tits wrote:Nog vraagjuhs:
-
jasper!!!!
- Team President
een speler zijn BP bij 19 jaar zal ongeveer 3-4 % verhogen.Tits wrote:Presteerd? Hoeveel *'en meer ongeveer?:)yockr wrote:Een speler presteerd altijd het best tussen zijn 20-28 jaar. Ervaring speelt inderdaad ook mee in zijn BP.Tits wrote:Nog vraagjuhs:

-
tommie_008