Ik ben een degradatiekandidaat in D. Volgende week paar belangrijke matchen tegen 14-15 en 16...Omdat mijn kern te groot is ben ik 2 spelers aan het verkopen...
Die worden maandag verkocht normaal gezien. (-10 teamspirit)
Nu, kan ik dan best één van die 2 spelers morgenavond van de hand doen? want ik heb zaterdag 4 vrb wedstrijden.
Of maakt TS niet veel uit en maandag gewoon laten verkopen.
Of maandag verkopen en vriendschappelijke wedstrijden regelen om TS te laten stijgen? maar dan daalt mijn moraal weer van mijn spelers een beetje (4 procent zeker bij 4 wedstrijden?)
Wss domme vraag maar hoe kan ik mijn speler een persoonlijke rol geven Bv Spits--Eigen kans gaan Bv Goede speler---Vrije Rol
Ik ben nog redelijk nieuw he.
En ook nog hoe kan ik een speler zoeken want ik krijg vaak via berichten een spits aan geboden maat weet niet hoe ik die vind.
Alvast bedankt
ilovelierse wrote:Wss domme vraag maar hoe kan ik mijn speler een persoonlijke rol geven Bv Spits--Eigen kans gaan Bv Goede speler---Vrije Rol
Ik ben nog redelijk nieuw he.
En ook nog hoe kan ik een speler zoeken want ik krijg vaak via berichten een spits aan geboden maat weet niet hoe ik die vind.
Alvast bedankt
Voor individuele order: ga naar Tactiek -> opstelling(A) en klik dan rechts op individueel.
Spelers kun je niet zoeken via hun naam, je kunt ze wel vinden door naar zijn team te gaan en daar op spelers te klikken. Daartussen staat dan de speler.
Stel ik wil een speler van mij, een mindere held, verkopen en zet hem op de TL voor 1.5M. Als ik dan na enkele dagen een bod van een g'er binnen krijg van 3.75M, is dit dan cheaten?.
kefster wrote:Stel ik wil een speler van mij, een mindere held, verkopen en zet hem op de TL voor 1.5M. Als ik dan na enkele dagen een bod van een g'er binnen krijg van 3.75M, is dit dan cheaten?.