Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

El buffalolo
Member of the Soccer Project Association

Post by El buffalolo »

kefster wrote:
kefster wrote:Stel ik wil een speler van mij, een mindere held, verkopen en zet hem op de TL voor 1.5M. Als ik dan na enkele dagen een bod van een g'er binnen krijg van 3.75M, is dit dan cheaten?.
Neen :wink: Het bod is niet extreem hoog en stel dat je een bod krijgt die te hoog is laat dan iets weten aan info@soccerproject.com
Suba-ra-shi chin chin mono
Kintama no kame aru
Sore no oto saru bo bo
Iie! Ninja ga imasuuuuuuuu
Hey hey let's go kenka suru
Taisetsu na mono protect my balls!
Boku ga warui so let's fighting...
Let's fighting love!
Tits

Post by Tits »

Hoeveel % per linie maakt het uit indien je TS 90 is ipv 100?
Image
kefster
Team Board Member

Post by kefster »

El buffalolo wrote:
kefster wrote:
kefster wrote:Stel ik wil een speler van mij, een mindere held, verkopen en zet hem op de TL voor 1.5M. Als ik dan na enkele dagen een bod van een g'er binnen krijg van 3.75M, is dit dan cheaten?.
Neen :wink: Het bod is niet extreem hoog en stel dat je een bod krijgt die te hoog is laat dan iets weten aan info@soccerproject.com
welja ik had dat bod dus gekregen, en ben bijgevolg gebanned. :?
TEAM : Gent F.C.
balzak

Post by balzak »

kefster wrote:
El buffalolo wrote:
kefster wrote:
dat team heeft al z'n geld in die speler gestoken. En hij had z'n bod de 10e dag geplaatst sinds hij begonnen was... En hij heeft nog geen enkele wedstrijd gewonnen... (behalve 1tje met forfait)
sorry hoor, maar ik denk niet dat veel mensen geloven dat dat echt toeval kan zijn?
Sportsmanager Football Pool Registreer nu!
Klik op het logo :
Image
kefster
Team Board Member

Post by kefster »

balzak wrote:
kefster wrote:
El buffalolo wrote:Neen :wink: Het bod is niet extreem hoog en stel dat je een bod krijgt die te hoog is laat dan iets weten aan info@soccerproject.com
dat team heeft al z'n geld in die speler gestoken. En hij had z'n bod de 10e dag geplaatst sinds hij begonnen was... En hij heeft nog geen enkele wedstrijd gewonnen... (behalve 1tje met forfait)
sorry hoor, maar ik denk niet dat veel mensen geloven dat dat echt toeval kan zijn?
en kun jij bewijzen dat dat geen toeval is, denk je echt dat ik 1jaar werk op de helling ga zetten voor 3.75M???Ik wete anders ook wel dat dat niet toegestaan is..

EDIT : en wat heeft dit te maken met feit dat het bod op de 10de dag werd geplaatst + dat dat team nog geen match won ?
balzak

Post by balzak »

kefster wrote:
balzak wrote:
kefster wrote: welja ik had dat bod dus gekregen, en ben bijgevolg gebanned. :?
en kun jij bewijzen dat dat geen toeval is, denk je echt dat ik 1jaar werk op de helling ga zetten voor 3.75M???Ik wete anders ook wel dat dat niet toegestaan is..

EDIT : en wat heeft dit te maken met feit dat het bod op de 10de dag werd geplaatst + dat dat team nog geen match won ?
ok, maar adt moet je tegen SP zeggen ;)
Klik op het logo :
Image
kefster
Team Board Member

Post by kefster »

balzak wrote:
kefster wrote:
balzak wrote: dat team heeft al z'n geld in die speler gestoken. En hij had z'n bod de 10e dag geplaatst sinds hij begonnen was... En hij heeft nog geen enkele wedstrijd gewonnen... (behalve 1tje met forfait)

ok, maar adt moet je tegen SP zeggen ;)
Heb ik naderhand al gedaan, maar die veronderstellen dat dat team opgericht is voor deze enkele transfer, wat dus niet zo is... Bijgevolg wordt ik hier lekker koud gepakt door zo'n oen die voor de lol een account opent, wss een lening aangaat ( want beginners krijgen toch nooit een kleine 4M?), op willekeurige basis een speler koopt en bijgevolg dit spel uit het oog verliest. En daar word ik dan, die dit spel al vree lang speelt, de dupe van... :cry:
Benjamin

Post by Benjamin »

Ik als ervaren speler zou het eigenlijk moeten weten maarja.

Wat gebeurd er precies als ik mijn team in de vakantiemodus zet?
Wie gaat opstellingen doen, .. kan ik intussen ng inloggen (als ik op vakantie op internet kan), enz. ...
FC Laguna > Trying to manage it !
balzak

Post by balzak »

Benjamin wrote:Ik als ervaren speler zou het eigenlijk moeten weten maarja.

Wie gaat opstellingen doen, .. kan ik intussen ng inloggen (als ik op vakantie op internet kan), enz. ...
1) ja je kan er nog op
2) opstelling doet hij niet
3) het enigste wat hij doet is je account neit verwijderen als je er na 3 weken neit meer op zit ;) het wordt met 2 weken verlengt
Klik op het logo :
Image
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Benjamin wrote:Ik als ervaren speler zou het eigenlijk moeten weten maarja.

Als ik jou was zou ik voor de weken dat je weg bent alvast allemaal opstellingen maken.. De geblesseerden worden vervangen door je assistent.. Volgens mij is de vakantiemodus alleen maar bedoelt dat je je team niet kwijt bent als je te lang niet online bent geweest.. en of je in kunt loggen weet ik niet :? Er was laatst ook een keer een topic over maar die kan ik niet meer vinden..
Benjamin

Post by Benjamin »

Ok, ik ga nu al zorgen dat ik dan geen VrB's heb & Vr's.. zodat ik alleen de L moet instellen (aangezien ik dan niet meer in de B zal zitten denk ik :D)
FC Laguna > Trying to manage it !
Tits

Post by Tits »

Tits wrote:Hoeveel % per linie maakt het uit indien je TS 90 is ipv 100?
iemand?
Image
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Tits wrote:
Tits wrote:Hoeveel % per linie maakt het uit indien je TS 90 is ipv 100?
iemand?
Pff ik denk dat bijna niemand je dat kan vertellen.. maar alleen de makers.. of je moet wel heeeeel goed zijn met getallen.. :D
PiRLo

Post by PiRLo »

ik zie op het nederlands forum elke naam in het blauw en onderlijnd :) op zich niet zo raar maar waarom heb je op het romeense forum ofzo sommige name wel en sommige niet onderlijnd :P
Image
Tits

Post by Tits »

Mag je reclame maken voor een speler te verkopen via zo spberichten?
Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”