ja, maar vele managers hebben dit liever nietTits wrote:Mag je reclame maken voor een speler te verkopen via zo spberichten?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Is vreselijk irritant.Neorej wrote:ja, maar vele managers hebben dit liever nietTits wrote:Mag je reclame maken voor een speler te verkopen via zo spberichten?
Of als ze komen met als title.
Kom!
Tekst:
Kom geef eens wat spelers aan mij.
Vreselijk irritant.,

een echte afrader.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Member of the Soccer Project Association
onderlijnd is wanneer die bepaalde forumgebruiker mod is, zoals pirloPiRLo wrote:ik zie op het nederlands forum elke naam in het blauw en onderlijndop zich niet zo raar maar waarom heb je op het romeense forum ofzo sommige name wel en sommige niet onderlijnd

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
-
Nee ik snap wat hij bedoelt.loreback wrote:onderlijnd is wanneer die bepaalde forumgebruiker mod is, zoals pirloPiRLo wrote:ik zie op het nederlands forum elke naam in het blauw en onderlijndop zich niet zo raar maar waarom heb je op het romeense forum ofzo sommige name wel en sommige niet onderlijnd
Blauw en onderlijnd is een gewone gebruiker.
Groen, vet en onderlijnd is een mod.
Oranje, vet en onderlijnd is een beheerder van het forum.
Eenvoudig lettertype, niet onderlijnd en ook gewoon zwart wil zeggen dat het gaat om een gast. Iemand die zich niet geregistreerd heeft.
-
dat is wat ik bedoelde mattmatt wrote:Nee ik snap wat hij bedoelt.loreback wrote:onderlijnd is wanneer die bepaalde forumgebruiker mod is, zoals pirloPiRLo wrote:ik zie op het nederlands forum elke naam in het blauw en onderlijndop zich niet zo raar maar waarom heb je op het romeense forum ofzo sommige name wel en sommige niet onderlijnd
Blauw en onderlijnd is een gewone gebruiker.
Groen, vet en onderlijnd is een mod.
Oranje, vet en onderlijnd is een beheerder van het forum.
Eenvoudig lettertype, niet onderlijnd en ook gewoon zwart wil zeggen dat het gaat om een gast. Iemand die zich niet geregistreerd heeft.

-
- Team Board Member
-
Mocht je keeper erg moe zijn kan je altijd overwegen om een veld speler in de goal te zetten, die haalt alleen wel een erg lage prestatie, maar dat is beter als een geblesseerde reserve keeper.denbeirvanbeirvelde wrote:nog een vraagje!!!
welnu, de situatie is als volgt
ik speel dus 2 vrb en ik zit nu met beide in de halve finales. Deze zijn alle2 gepland op woensdag. Hetzelfde is gebeurd met de kwartfinales, is dit nu normaal of puur toeval? Mijn keeper doet op die manier soms 3 wedstrijden per dag
Ik vind persoonlijk 2 keepers te weinig, ik zou er minimaal 3 nemen en liefst 4.

-
Uitgaan van je eigen sterkte.Glen DV wrote:Morgen speel ik een belangrijke match in de competitie tegen de ploeg juist boven mij. Ik heb nu gezien dat zijn enige keeper geschorst is voor onze match. Maakt het dan eigenlijk uit of ik aanvallender speel of niet?
En als zijn enige keeper geschorst is, zal je wel winnen

-
- Team Manager
-
- Team Manager