vincent wrote:Maar zo laag is men BP toch niet voor een F-team.
Als ik hoor dat sommige uit C net nog 68 BP halen.
er zijn E teams die een gem BP van bijna 69 halen
het probleem is dat je moet zien te promoveren, en het kan goed zijn dat de 2 beste nog net iets beter zijn, en dan promoveer je niet
je haalt meer dan 65 BP gem(met een 4-3-3) en dan heeft je RF nog niet eens zijn mogelujke BP gehaald
Hmm, thnxs voor het uitrekenen.
Zou dan wel moeten lukken met een versterking dat eraan komt.
Tits wrote:aan de hand van wat wordt een ontslagpremie berekend?
enkel zijn loon of ook nog hoe lang het contract duurt?
Er wordt een berekening gemaakt van de resterende looptijd van het contract, het loon en de winstpremie.
Hoe deze berekening juist in zijn werk gaat, weet ik echter niet.
Heb nog een vraagje i.v.m. de IO ! Ik heb dus bij een speler staan IO vrije rol (+0,0). Wat kun je dan beter instellen bij een wedstrijd ? "vrije rol" of "normaal" aangezien bij vrije rol + 0,0 staat ? Als er een IO is waar 0,0 is kun je daar toch beter niets bij zetten dan alleen "normaal" ?! Een bug mm
Heb nog een vraagje i.v.m. de IO ! Ik heb dus bij een speler staan IO vrije rol (+0,0). Wat kun je dan beter instellen bij een wedstrijd ? "vrije rol" of "normaal" aangezien bij vrije rol + 0,0 staat ? Als er een IO is waar 0,0 is kun je daar toch beter niets bij zetten dan alleen "normaal" ?! Een bug mm
Greetz
nee, geen bug, je kan best vrije rol nemen, maar door de afronding lijkt het alsof het 0 is terwijl het ook 0,04 kan zijn (akkoord, het zal niet veel schelen)
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
normaal als ik Automatisch trainen gebruik, pakt hij eerst de hoofdskills van de speler, maar de laatste tijd pakt hij gwoon de laagste. Is dat alleen bij mij zo?
(sorry als ik ergens een aankondiging ofzo heb gemist )
Jannick wrote:normaal als ik Automatisch trainen gebruik, pakt hij eerst de hoofdskills van de speler, maar de laatste tijd pakt hij gwoon de laagste. Is dat alleen bij mij zo?
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Jannick wrote:normaal als ik Automatisch trainen gebruik, pakt hij eerst de hoofdskills van de speler, maar de laatste tijd pakt hij gwoon de laagste. Is dat alleen bij mij zo?
Pakt altijd de laagste
Als je automatisch traint pakt hij eerst de hoofdskills. Als die max zijn pakt hij de laagste skill. Dit is zo bij een trainen van 100% hoe het bij minder goede trainers is weet ik niet.
Ik heb een vraagje in verband met een jeugdspeler die ik nog niet gehad heb: ik heb nu een ultra-modern jeugdcentrum ( dus jeugdspeler om de 20 dagen) maar het is al van 30 juni. Hoe komt het dat ik nog geen heb gehad?