Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

Celtic'85 wrote:
Celtic'85 wrote:Ik heb een (nieuwe) speler die 5% fitheid verliest bij een vr wedstrijd.
Moet dat niet maar 3% zijn ?
Hey, dit was toch vroeger altijd 3% per speler, neen ? Ik zie dat het nu anders is van speler tot speler.
mss is de speler al boven de 30 J of heel jong
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Nee, allemaal jonger dan 29. Dacht eerst dat het met de skill "conditie" te maken zou kunnen hebben, maar kan er geen pijl op trekken.
Momenteel in C.7
Celtic 85
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Celtic'85 wrote:Ik heb een (nieuwe) speler die 5% fitheid verliest bij een vr wedstrijd.
Moet dat niet maar 3% zijn ?
hangt een beetje van de wedstrijd af, kan tussen de 0 en 5% liggen, leeftijd maakt niets uit, oudere spelers krijgen er alleen meer fitheid bij
conditie speelt wel een rol, dus hoe hoger hoe beter
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Ik dacht dat het voor iedere speler 3% was, bedankt voor de uitleg, wannes.
Momenteel in C.7
Celtic 85
wannesvdh

Post by wannesvdh »

29 maa 2006 : Spelerslonen
Oudere spelers zullen vanaf nu hun looneisen bijstellen al naargelang ze ouder worden. Dit is logisch want ze presteren tenslotte ook steeds minder goed.
heeft er iemand dat al gemerkt, en zoja hoe groot is dat verschil? of werkt dat niet voor winstpremies? want een 31 jarige speler aanvaarde slechts een contract dat normaal gezien goed genoeg was voor een jongere speler(die dus meer zou moeten vragen)
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

Ik heb een vraagje in verband met een jeugdspeler die ik nog niet gehad heb: ik heb nu een ultra-modern jeugdcentrum ( dus jeugdspeler om de 20 dagen) maar het is al van 30 juni. Hoe komt het dat ik nog geen heb gehad?

is dit een juiste verklaring ? : het is ook maar een schatting, ik heb -bevoorbeeld er 2 gehad in 15 dagen dus het kan even goed iets langer
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
wannesvdh

Post by wannesvdh »

thomasnachtergaele wrote:Ik heb een vraagje in verband met een jeugdspeler die ik nog niet gehad heb: ik heb nu een ultra-modern jeugdcentrum ( dus jeugdspeler om de 20 dagen) maar het is al van 30 juni. Hoe komt het dat ik nog geen heb gehad?

is dit een juiste verklaring ? : het is ook maar een schatting, ik heb -bevoorbeeld er 2 gehad in 15 dagen dus het kan even goed iets langer
wat voor jeugdcentrum had je op het moment dat je je vorige speler kreeg ook al ultramodern, want anders duurt het 30 dagen
sjoerd

Post by sjoerd »

Ik doe met wat VrB's mee en die lopen door in seizoen 13! Ik ga zaterdag op vakantie en wil daarvoor die VrB's de opstelling van wijzigen en invoeren. Daarna wil ik op vakantiemode drukken, omdat ik op vakantie ga en mijn club niet wil kwijt raken! Mijn vraag: "Als ik op vakantiemode druk, blijven de wijzingen in opstelling van de VrB dan hetzelfde?"
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

wannesvdh wrote:
thomasnachtergaele wrote:Ik heb een vraagje in verband met een jeugdspeler die ik nog niet gehad heb: ik heb nu een ultra-modern jeugdcentrum ( dus jeugdspeler om de 20 dagen) maar het is al van 30 juni. Hoe komt het dat ik nog geen heb gehad?

wat voor jeugdcentrum had je op het moment dat je je vorige speler kreeg ook al ultramodern, want anders duurt het 30 dagen
owké bedankt , dus nog 4 dagen wachten :cry:
kheb dringend verjonging nodig
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
wannesvdh

Post by wannesvdh »

sjoerd wrote:Ik doe met wat VrB's mee en die lopen door in seizoen 13! Ik ga zaterdag op vakantie en wil daarvoor die VrB's de opstelling van wijzigen en invoeren. Daarna wil ik op vakantiemode drukken, omdat ik op vakantie ga en mijn club niet wil kwijt raken! Mijn vraag: "Als ik op vakantiemode druk, blijven de wijzingen in opstelling van de VrB dan hetzelfde?"
normaal wel, ik denk dat vakantiemode gewoon is voor je team langer te behouden
yockr

Post by yockr »

wannesvdh wrote:
sjoerd wrote:Ik doe met wat VrB's mee en die lopen door in seizoen 13! Ik ga zaterdag op vakantie en wil daarvoor die VrB's de opstelling van wijzigen en invoeren. Daarna wil ik op vakantiemode drukken, omdat ik op vakantie ga en mijn club niet wil kwijt raken! Mijn vraag: "Als ik op vakantiemode druk, blijven de wijzingen in opstelling van de VrB dan hetzelfde?"
ja, en de assistent zorgt er ook voor dat geschorste/geblesseerde spelers vervangen worden.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
1Feyenoord
Assistant Manager

Post by 1Feyenoord »

Heeft het winnen/verliezen van vriendschappelijke potjes invloed op je Teamgeest en tevredenheid van je fans?
zennekik

Post by zennekik »

1Feyenoord wrote:Heeft het winnen/verliezen van vriendschappelijke potjes invloed op je Teamgeest en tevredenheid van je fans?
Op de teamgeest (=teamspirit) wel in positieve zin: Winst + 0.75% verlies op gelijk + 0.5%
Op de tevredenheid: Verlies, daalt met zeker 1% / Winst stijgt / Gelijk ?
sjoerd

Post by sjoerd »

yockr wrote:
wannesvdh wrote:
ja, en de assistent zorgt er ook voor dat geschorste/geblesseerde spelers vervangen worden.
Allebei bedankt voor de reactie :)
deadlypsycho
Team President

Post by deadlypsycho »

wanneer begint seizoen 13?
seizoen12: 5de in G.88 Image
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”