nee want dit is het vraagjestopic en ik vraag of iemand weet voor hoeveel ik hem er het beste kan opzetten. Ik heb het niet eens in het topic van talenten en waardes gevraagd. waarom zou ik??PiRLo wrote:Zet je het hier omdat er in talantes en waarden niet op gereaageerd wordt?DeLaNuit wrote:Hoeveel kan ik voor hem het beste vragen als startbod??
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1j/k
het hoort alvast eerder in de topic van talenten en waarden
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
DeLaNuit
- Member of the Soccer Project Association
FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
PiRLo
neem het niet als een aanval eh jongenDeLaNuit wrote:nee want dit is het vraagjestopic en ik vraag of iemand weet voor hoeveel ik hem er het beste kan opzetten. Ik heb het niet eens in het topic van talenten en waardes gevraagd. waarom zou ik??PiRLo wrote:Zet je het hier omdat er in talantes en waarden niet op gereaageerd wordt?DeLaNuit wrote:Hoeveel kan ik voor hem het beste vragen als startbod??
http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1j/k
het hoort alvast eerder in de topic van talenten en waarden![]()
![]()
anders is dit topic toch zinloos

-
DeLaNuit
-Ik vraag niet hoeveel hij waard is, ik vraag het beste startbodPiRLo wrote:neem het niet als een aanval eh jongenDeLaNuit wrote:nee want dit is het vraagjestopic en ik vraag of iemand weet voor hoeveel ik hem er het beste kan opzetten. Ik heb het niet eens in het topic van talenten en waardes gevraagd. waarom zou ik??PiRLo wrote: Zet je het hier omdat er in talantes en waarden niet op gereaageerd wordt?j/k
het hoort alvast eerder in de topic van talenten en waarden![]()
![]()
anders is dit topic toch zinloos
ik zei gewoon dat dat de topic is waar de waarde van een speler wordt gecheckt
hierin worden dingen over SP gevraagd.Maarja
-Dit is toch over SP
-Ik neem het niet als een aanval, ik hou er gwn niet van als anderen mij de les gaan leren.
FC DeLaNuit

-
PiRLo
Ik zwijg al ! Neem van me aan, ik leer je allesbehalve de les en zei gewoon even waar dit hoorde maarja, aan de andere om 'jouw' startbod te geven.DeLaNuit wrote: -Ik vraag niet hoeveel hij waard is, ik vraag het beste startbod![]()
![]()
-Dit is toch over SP![]()
![]()
-Ik neem het niet als een aanval, ik hou er gwn niet van als anderen mij de les gaan leren.

-
DeLaNuit
Goed idee, vooral doen! Ik neem dat nou eenmaal zo aan, net zo als jij mijn opmerking aannam als een aanval. Volgende keer goed lezen, dan is er niks aan het handjePiRLo wrote:Ik zwijg al ! Neem van me aan, ik leer je allesbehalve de les en zei gewoon even waar dit hoorde maarja, aan de andere om 'jouw' startbod te geven.DeLaNuit wrote: -Ik vraag niet hoeveel hij waard is, ik vraag het beste startbod![]()
![]()
-Dit is toch over SP![]()
![]()
FC DeLaNuit

-
offlimited
- Team Manager
soms, soms niet. Hangt af van de afrondingenreal wrote:ik heb een vraag jullie zeggen dat er per 15 % ervaring 1 globale klasse maar je hebt 82 klasse en je hebt 28 ervaring en een paar dagen later heb je 30 ervaring heb je dan 83 % klasse ?
SPMT kan meestal zulke dingen goed bepalen als je veel inlogt op SPMT
-
Benjamin
thomasskv wrote:hoe kunt ge u achterban laten stijgen
recht uit de FAQ:
Achterbanveranderingen:
Bij Vr's en VrB's krijg je achterban bij, ongeacht winst of verlies. (Bij VrB's win/verlies je meer achterban)
Bij Ligamatchen en Bekermatchen krijg je achterban bij bij winst en verlies je achterban bij verlies. (Bij B's win/verlies je meer achterban)
Degradatie = -300 ongeacht divisie of positie
Promotie = sterk variërend.
Uitleg: Hoe hoger je achterban, hoe trager je achterban zal groeien. Hoe hoger je divisie, hoe sneller je achterban zal groeien.
FC Laguna > Trying to manage it !
-
PiRLo
het enige wat ik erover kan vinden in de FAQ'sAchterbanveranderingen:
Bij Vr's en VrB's krijg je achterban bij, ongeacht winst of verlies. (Bij VrB's win/verlies je meer achterban)
Bij Ligamatchen en Bekermatchen krijg je achterban bij bij winst en verlies je achterban bij verlies. (Bij B's win/verlies je meer achterban)
Degradatie = -300 ongeacht divisie of positie
Promotie = sterk variërend.
Uitleg: Hoe hoger je achterban, hoe trager je achterban zal groeien. Hoe hoger je divisie, hoe sneller je achterban zal groeien.

-
PiRLo
Idd, op 16 staat diegene met de hoogste GK, in mijn reeks is het nu eentje met 79% , ik sta 2de of maw 15de met 77%Gk. Die Gk bepaalt niet of je de beste van je reeks bent of niet of of je kampioen wordt of niet, ik stond er eens 5de en werd kampioen, het is de manier van spelenreal wrote:ja je globale klasse is minder dan die van 11 tot 16joball wrote:Ik ben gepromoveerd naar E22.
Maar ik merk op dat ik op positie 10 beland en niet op 11 tot 16.
Is er daar een reden voor?