Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team President
kweet welde rubberkes wrote:het is niet het zelfde
want je hebt nog geen jeugdcentrum als je begint dus kan je ook geen jeugdspelers hebben
maar een vs van 92 is altijd wel mooi meegenomen

beter?
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313
We zijn terug !
manager --> rat131313
We zijn terug !
-
Als jij een speler koopt vanuit iemand anders jeugdcentrum heeft die evenveel om bij jou een talent te worden dan bij de vorige manager. @de rubberkes, geef ietswat uitgebreidere antwoordenthomasnachtergaele wrote:kweet welde rubberkes wrote:het is niet het zelfde
want je hebt nog geen jeugdcentrum als je begint dus kan je ook geen jeugdspelers hebben
maar een vs van 92 is altijd wel mooi meegenomenmaar hebben ze evenveel kans voor slagen dan een speler uit een jeugdcentrum? Of is een speler uit jeugdcentrum zo-wie-zo
beter?

-
- Team President
bedankt Pirlo , en rubberke ,wel korte antwoorden, maar echt wel bedankt voor je inzet om te antwoordenPiRLo wrote:Als jij een speler koopt vanuit iemand anders jeugdcentrum heeft die evenveel om bij jou een talent te worden dan bij de vorige manager. @de rubberkes, geef ietswat uitgebreidere antwoordenthomasnachtergaele wrote:kweet welde rubberkes wrote:het is niet het zelfde
maar een vs van 92 is altijd wel mooi meegenomenmaar hebben ze evenveel kans voor slagen dan een speler uit een jeugdcentrum? Of is een speler uit jeugdcentrum zo-wie-zo
beter?

manager --> rat131313
We zijn terug !
manager --> rat131313
We zijn terug !
-
- Team Manager
-
- Team President
best dat je dit bij vertalen bugs en voorstellen zet0123456789 wrote:zou dit een goed voorstel zijn?
dus als je een speler ziet kan je er op metteen op bieden zonder dat hij op de TL komt te staan, de manager kan dan anvaarden of accepteren.
srry als dit al eens aan bod is geweest!
verplaatsten graag

manager --> rat131313
We zijn terug !
manager --> rat131313
We zijn terug !
-
- Team Manager
-
Die van jou0123456789 wrote:mijn bericht of da van real?

http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=52
Edit: Je kunt er ook bugs posten

en er is een speciale topic over de afgekeurde voorstellen, en dat van jou staat er al tussenAzAlKmAaR wrote:Die van jou0123456789 wrote:mijn bericht of da van real?Er is een speciaal deel van het forum om voorstellen over verbeteringen van het spel te posten..
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=52
http://forum.soccerproject.com/viewtopic.php?t=29561
-
- Team Manager
-
Ja, ze zitten alle drie in de linie ratings verwerkt.AzAlKmAaR wrote:Zitten agressie, teamspirit en thuisvoordeel al in de linieratings verwerkt ? Of zijn dat nog externe factoren die de uitslag beinvloeden? En wat zijn de gevolgen van een lage fantevredenheid? Want ik denk dat ik dit seizoen niet al te veel zal gaan winnen..
Met weinig fantevredenheid krijg je weinig supporters in je stadion, je spelers gaan hier echter niet slechter door presteren en je linie ratings gaan hierdoor ook niet naar beneden.

-
Ah dat was al wat ik dacht maar wist het niet zeker.. Bedankt voor je antwoord!bats1903 wrote:Ja, ze zitten alle drie in de linie ratings verwerkt.AzAlKmAaR wrote:Zitten agressie, teamspirit en thuisvoordeel al in de linieratings verwerkt ? Of zijn dat nog externe factoren die de uitslag beinvloeden? En wat zijn de gevolgen van een lage fantevredenheid? Want ik denk dat ik dit seizoen niet al te veel zal gaan winnen..
Met weinig fantevredenheid krijg je weinig supporters in je stadion, je spelers gaan hier echter niet slechter door presteren en je linie ratings gaan hierdoor ook niet naar beneden.