Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Wordt het dan niet een beetje héél makkelijk om je moraal van b-team hoog te houden?mysticalguard wrote:Voor gratis cups en dat deze cups niet in de bekerresultaten of in de geschiedenis komen te staan vind ik dat dat eigenlijk wel mag zo tegen fc-teams

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
-
Idd:D, ik wil het altijd overnemen voor enkele euro's dan laat ik m'n teamdirect vallen:DBenjamin wrote:Het team van Teefjes vrolijke 11 =)thomas_indahouse wrote:ja heel makkelijk om je toeschouwerstevredenheid en je moraal omhoog te halen:D en wat stijgen in de managerranking en een beker in het bekerkastje, wat wil je nog meer
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
-
Wegens dat sommigen niet verder kunnen denken, matchen enkel voor moraal te doen opkrikken... terwijl de aploeg speelt kan de b-ploeg niet spelen. Als het alleen moraal opkrikken is kan het geen kwaad.mysticalguard wrote:Voor gratis cups en dat deze cups niet in de bekerresultaten of in de geschiedenis komen te staan vind ik dat dat eigenlijk wel mag zo tegen fc-teams
Want dan kan je desnoods gewoon constant gratis toernooikes organiseren, en aangezien er niet zo veel op staan zal dat voor toernooikes met sp-ploegen ook niet het geval zijn.
Nog minder omdat er hiermee niks uit te halen is behalve moraal opkrikking. Puntenwinst op de ranglijst, toeschouwers bijkrijgen ook niet (omdat het de status zou krijgen van oefenmatch) (ofwel een gesloten match). Doe je teveel van zulke matchen/toernooien, dan gaat de fitheid wel achteruit dus dat is ook al een remmer. Geen tv-rechten... geen toeschouwers... dit geeft geen opbrengsten.
Met andere woorden dit is een match met alleen maar kosten. Niet zo veel (bvb het halve loon van de geselecteerde spelers, stadionkosten, en je pleinstatus zakt).... dit is een aardige compensatie voor het licht stijgend moraal van je spelers. Dus de vraag is... hoeveel heeft de manager er voor over aan kosten om het moraal op te krikken.
Greetz MG

KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
-
Dan mag jij kennismaken met de ondergang van zijn ploeg. Om twee redenen:thomas_indahouse wrote:Idd:D, ik wil het altijd overnemen voor enkele euro's dan laat ik m'n teamdirect vallen:DBenjamin wrote:Het team van Teefjes vrolijke 11 =)thomas_indahouse wrote:ja heel makkelijk om je toeschouwerstevredenheid en je moraal omhoog te halen:D en wat stijgen in de managerranking en een beker in het bekerkastje, wat wil je nog meer
Zijn ploeg is bijna verouderd en heeft vernieuwing nodig
Jij hebt een heel ander management waardoor het team niet op jou afgestemd is. De eerste weken zul je nog top zijn, daarna ga je minder presteren.
Greetz MG

KRC Tux results:
New team
-
Je selecteert het venster van je SPMT... vervolgens duw je de toetsenbordcombinatie "ALT" + "PRINT SCREEN" in (die staat boven je insert en delete)
Vervolgens ga je naar je Paint programma en daarin doe je "CTRL" + "V" en voila, het bestandje opslaan
Vervolgens ga je naar je Paint programma en daarin doe je "CTRL" + "V" en voila, het bestandje opslaan

KRC Tux results:
New team
-
het is het volgende...
ik zou graag mn stadion uitbreiden... met 3000 plaatsen...
kan ik bv... aan de noord - zuid en oost tribune... tegelijk werken uitvoeren?
dus 1000 plaatsen bij elk?... dan duurt dat maar 10 dagen maar kost dat wel iets meer... buiten dat het anders 26dagen is aan één tribune voor 3000 zitjes...
Dus gaat dat... aan 3 tribunes tegelijk 1000 zitjes toevoegen?
ik zou graag mn stadion uitbreiden... met 3000 plaatsen...
kan ik bv... aan de noord - zuid en oost tribune... tegelijk werken uitvoeren?
dus 1000 plaatsen bij elk?... dan duurt dat maar 10 dagen maar kost dat wel iets meer... buiten dat het anders 26dagen is aan één tribune voor 3000 zitjes...
Dus gaat dat... aan 3 tribunes tegelijk 1000 zitjes toevoegen?
-