Ik heb kameraad op sp (wie niet? ) en ga soms bij hem slapen en dus ook op sp dan, nu had ik al even voor ik bij hem op sp ging, een friendly geregeld morgen, kan dat voor problemen zorgen?
PiRLo wrote:Ik heb kameraad op sp (wie niet? ) en ga soms bij hem slapen en dus ook op sp dan, nu had ik al even voor ik bij hem op sp ging, een friendly geregeld morgen, kan dat voor problemen zorgen?
yockr wrote:telt fitheid ook mee voor de globale klasse van een speler
Neen maar wel voor de prestatie.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Spelers zonder ploegen, hoe lang duurt het vooralleer zij een bod van je accepteren. Omdat ik nu op twee spelers heb geboden en zie nu dat ze zonder ploeg zitten. Hoe lang duurt het vooralleer zij accepteren? Als ik twee dagen het hoogste bod heb?
Fish wrote:Spelers zonder ploegen, hoe lang duurt het vooralleer zij een bod van je accepteren. Omdat ik nu op twee spelers heb geboden en zie nu dat ze zonder ploeg zitten. Hoe lang duurt het vooralleer zij accepteren? Als ik twee dagen het hoogste bod heb?
Bedankt voor de hulp
Je moet dan normaal wachten tot de 6 dagen voorbij zijn, indien er niemand de laatste dag bied, komt ie
Fish wrote:Spelers zonder ploegen, hoe lang duurt het vooralleer zij een bod van je accepteren. Omdat ik nu op twee spelers heb geboden en zie nu dat ze zonder ploeg zitten. Hoe lang duurt het vooralleer zij accepteren? Als ik twee dagen het hoogste bod heb?
Bedankt voor de hulp
spelers zonder ploeg staan altijd gratis op de TL en ze staan er 2 dagen op.
Bedankt voor de hulp
spelers zonder ploeg staan altijd gratis op de TL en ze staan er 2 dagen op.
Ook als ze tijdens die periode dat ze op de lijst staan bij een team met manbager zaten, hij bedoelt denk ik dat de manager is gestopt toch? en de speler nog steeds op de lijst staat maar geen manager kan accepteren?
Jannick wrote:Ik was de FAQ nog eens aan't nalezen en ik dacht aan iets wat ik al paar keer ben vergeten te vragen: een arts schat de lengte van de blessure. Maar hij kan dus niets aan de duur van de blessure veranderen?
Jannick wrote:Ik was de FAQ nog eens aan't nalezen en ik dacht aan iets wat ik al paar keer ben vergeten te vragen: een arts schat de lengte van de blessure. Maar hij kan dus niets aan de duur van de blessure veranderen?
je kan de effectieve duur van een blessure niet weten, maar je krijgt alleen de schatting van de arts, dus komt het er eigelijk op neer dat de lengte van de blessure wel kan veranderen