Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
Wat gebeurt er eigenlijk met een speler die te koop staat, maar bij zijn huidige club slechts een contract heeft van bv. 1 dag?
Word deze speler dan de volgende dag verkocht aan de hoogste bieder, of verlaat de speler de club zonder dat er sprake is van een transfer?
Graag een antwoord.
Dank u.
Word deze speler dan de volgende dag verkocht aan de hoogste bieder, of verlaat de speler de club zonder dat er sprake is van een transfer?
Graag een antwoord.
Dank u.
Palmares SK Brugge:
-------------------------
S 5: E.19: KAMPIOEN
S 6: D.7: KAMPIOEN
S 10: D.3: KAMPIOEN
S 13: D.1: KAMPIOEN
S 16: D.2: KAMPIOEN
Vr. Bekers: 217
-
- Member of the Soccer Project Association
volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.BP wrote:Wat gebeurt er eigenlijk met een speler die te koop staat, maar bij zijn huidige club slechts een contract heeft van bv. 1 dag?
Graag een antwoord.
Dank u.
-
Ik zit ook met een vraagje: ik dacht dat spelers waarvan hun contract afliep, op de TL belandden. Maar onlangs zijn er bij mijn broer 2 contracten afgelopen, en "deze speler(s) bestaan niet meer"?

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
- Team Board Member
Dus het beste wat je in dat geval kan doen, is de speler onmiddellijk verkopenyockr wrote:volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.BP wrote:Wat gebeurt er eigenlijk met een speler die te koop staat, maar bij zijn huidige club slechts een contract heeft van bv. 1 dag?
Graag een antwoord.
Dank u.

Nog een vraagje: Kan het zijn dat SPMT de lonen van de spelers foutief berekent wanneer je wilt weten hoeveel je speler wil, wanneer je deze een nieuw contract aanbiedt?
Mijn spelers aanvaarden namelijk nooit wat SPMT aanraadt. Meer nog, ik betaal soms 1000 euro loon meer dan wat SPMT voorschrijft. Vreemd.

Palmares SK Brugge:
idd de speler gaat dan direkt gratis op de TL, en de boden die daarvoor zijn gedaan verdwijnenyockr wrote:volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.
die speler zal een aantal dagen gratis op de TL hebben gestaan en er zal geen koper gevonden zijn, en dan verdwijnen zeFikkiezero wrote:Ik zit ook met een vraagje: ik dacht dat spelers waarvan hun contract afliep, op de TL belandden. Maar onlangs zijn er bij mijn broer 2 contracten afgelopen, en "deze speler(s) bestaan niet meer"?
-
Hmmm...Nee, dat kan volgens mij niet, ik bekeek matchen en opstellingen van het team dezelfde dag wanneer de contracten afgelopen waren, en er stond al N.N. ?wannesvdh wrote:idd de speler gaat dan direkt gratis op de TL, en de boden die daarvoor zijn gedaan verdwijnenyockr wrote:volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.
die speler zal een aantal dagen gratis op de TL hebben gestaan en er zal geen koper gevonden zijn, en dan verdwijnen zeFikkiezero wrote:Ik zit ook met een vraagje: ik dacht dat spelers waarvan hun contract afliep, op de TL belandden. Maar onlangs zijn er bij mijn broer 2 contracten afgelopen, en "deze speler(s) bestaan niet meer"?

11 seizoensoverwinningen
-
relatief denkek, helaas kanik dat nu niet meer controlerenwannesvdh wrote:waren het al oude spelers, want soms gaan ze fdirekt weg maar ik weet niet in welke gevallenFikkiezero wrote:Hmmm...Nee, dat kan volgens mij niet, ik bekeek matchen en opstellingen van het team dezelfde dag wanneer de contracten afgelopen waren, en er stond al N.N. ?

Maar tnx voor de hulp, tkan zijn dat ze ongeveer 30 waren, en mss is dat een soort grens-leeftijd.

11 seizoensoverwinningen
er wel rekening mee houden dat er geen korting meer is voor een langer contract(dus altijd 1 jaar pakken, en die waarde nemen, voor tekenbonus eventyueel door 2 of 3 delen ) maar het kan zijn dat de waarden van SPMT niet 100% correct zijn maar meestal liggen ze toch in de buurtBP wrote:Dus het beste wat je in dat geval kan doen, is de speler onmiddellijk verkopen![]()
Nog een vraagje: Kan het zijn dat SPMT de lonen van de spelers foutief berekent wanneer je wilt weten hoeveel je speler wil, wanneer je deze een nieuw contract aanbiedt?
Mijn spelers aanvaarden namelijk nooit wat SPMT aanraadt. Meer nog, ik betaal soms 1000 euro loon meer dan wat SPMT voorschrijft. Vreemd.
-
-
ik heb mijn stadion vergroot met 3000 plaatsen... en het loopt normaal vannacht af want er staat nu nog 1 dag.... nu is mijn vraag = speel ik mijn thuismatch vannacht al in een stadion met 7000 plaatsen of met 4000 plaatsen? ik denk 4000 omdat ik denk dat eerst de wedstrijden worden gesimuleert en daarna pas al de rest... of heb ik het fout? 

-
Goed gedacht.purple_white wrote:k denk 4000 omdat ik denk dat eerst de wedstrijden worden gesimuleert en daarna pas al de rest.

Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
-
Dat vraag ik me dus ook af, ik probeer regelmatig te klikken maar of dit zin heeft?bLo0dHuNt3r wrote:Ik zie dat SP steeds meer sponsors binnenhaalt, wat natuurlijk uitstekend is!
Maar heeft het dan zin om op die panelen te drukken, zodat die webmasters daar zien dat mensen op die site komen omwille van SP?