Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

BP
Team Board Member

Post by BP »

Wat gebeurt er eigenlijk met een speler die te koop staat, maar bij zijn huidige club slechts een contract heeft van bv. 1 dag?

Word deze speler dan de volgende dag verkocht aan de hoogste bieder, of verlaat de speler de club zonder dat er sprake is van een transfer?

Graag een antwoord.

Dank u.
Palmares SK Brugge:
-------------------------

S 5: E.19: KAMPIOEN
S 6: D.7: KAMPIOEN
S 10: D.3: KAMPIOEN
S 13: D.1: KAMPIOEN
S 16: D.2: KAMPIOEN

Vr. Bekers: 217
yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

BP wrote:Wat gebeurt er eigenlijk met een speler die te koop staat, maar bij zijn huidige club slechts een contract heeft van bv. 1 dag?

Word deze speler dan de volgende dag verkocht aan de hoogste bieder, of verlaat de speler de club zonder dat er sprake is van een transfer?

Graag een antwoord.

Dank u.
volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Ik zit ook met een vraagje: ik dacht dat spelers waarvan hun contract afliep, op de TL belandden. Maar onlangs zijn er bij mijn broer 2 contracten afgelopen, en "deze speler(s) bestaan niet meer"?
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
BP
Team Board Member

Post by BP »

yockr wrote:
BP wrote:Wat gebeurt er eigenlijk met een speler die te koop staat, maar bij zijn huidige club slechts een contract heeft van bv. 1 dag?

Graag een antwoord.

Dank u.
volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.
Dus het beste wat je in dat geval kan doen, is de speler onmiddellijk verkopen :?:

Nog een vraagje: Kan het zijn dat SPMT de lonen van de spelers foutief berekent wanneer je wilt weten hoeveel je speler wil, wanneer je deze een nieuw contract aanbiedt?

Mijn spelers aanvaarden namelijk nooit wat SPMT aanraadt. Meer nog, ik betaal soms 1000 euro loon meer dan wat SPMT voorschrijft. Vreemd. :?
Palmares SK Brugge:

wannesvdh

Post by wannesvdh »

yockr wrote:volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.
idd de speler gaat dan direkt gratis op de TL, en de boden die daarvoor zijn gedaan verdwijnen
Fikkiezero wrote:Ik zit ook met een vraagje: ik dacht dat spelers waarvan hun contract afliep, op de TL belandden. Maar onlangs zijn er bij mijn broer 2 contracten afgelopen, en "deze speler(s) bestaan niet meer"?
die speler zal een aantal dagen gratis op de TL hebben gestaan en er zal geen koper gevonden zijn, en dan verdwijnen ze
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

wannesvdh wrote:
yockr wrote:volgens mij blijft de speler op de TL staan, maar dan zonder club.
idd de speler gaat dan direkt gratis op de TL, en de boden die daarvoor zijn gedaan verdwijnen
Fikkiezero wrote:Ik zit ook met een vraagje: ik dacht dat spelers waarvan hun contract afliep, op de TL belandden. Maar onlangs zijn er bij mijn broer 2 contracten afgelopen, en "deze speler(s) bestaan niet meer"?
die speler zal een aantal dagen gratis op de TL hebben gestaan en er zal geen koper gevonden zijn, en dan verdwijnen ze
Hmmm...Nee, dat kan volgens mij niet, ik bekeek matchen en opstellingen van het team dezelfde dag wanneer de contracten afgelopen waren, en er stond al N.N. ?
Image
11 seizoensoverwinningen
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Fikkiezero wrote:Hmmm...Nee, dat kan volgens mij niet, ik bekeek matchen en opstellingen van het team dezelfde dag wanneer de contracten afgelopen waren, en er stond al N.N. ?
waren het al oude spelers, want soms gaan ze fdirekt weg maar ik weet niet in welke gevallen
BP
Team Board Member

Post by BP »

Merci Wannes en Yockr!
Palmares SK Brugge:

Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

wannesvdh wrote:
Fikkiezero wrote:Hmmm...Nee, dat kan volgens mij niet, ik bekeek matchen en opstellingen van het team dezelfde dag wanneer de contracten afgelopen waren, en er stond al N.N. ?
waren het al oude spelers, want soms gaan ze fdirekt weg maar ik weet niet in welke gevallen
relatief denkek, helaas kanik dat nu niet meer controleren :lol:
Maar tnx voor de hulp, tkan zijn dat ze ongeveer 30 waren, en mss is dat een soort grens-leeftijd.
Image
11 seizoensoverwinningen
wannesvdh

Post by wannesvdh »

BP wrote:Dus het beste wat je in dat geval kan doen, is de speler onmiddellijk verkopen :?:

Nog een vraagje: Kan het zijn dat SPMT de lonen van de spelers foutief berekent wanneer je wilt weten hoeveel je speler wil, wanneer je deze een nieuw contract aanbiedt?

Mijn spelers aanvaarden namelijk nooit wat SPMT aanraadt. Meer nog, ik betaal soms 1000 euro loon meer dan wat SPMT voorschrijft. Vreemd. :?
er wel rekening mee houden dat er geen korting meer is voor een langer contract(dus altijd 1 jaar pakken, en die waarde nemen, voor tekenbonus eventyueel door 2 of 3 delen ) maar het kan zijn dat de waarden van SPMT niet 100% correct zijn maar meestal liggen ze toch in de buurt
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Ik zie dat SP steeds meer sponsors binnenhaalt, wat natuurlijk uitstekend is!
Maar heeft het dan zin om op die panelen te drukken, zodat die webmasters daar zien dat mensen op die site komen omwille van SP?
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
purple_white

Post by purple_white »

ik heb mijn stadion vergroot met 3000 plaatsen... en het loopt normaal vannacht af want er staat nu nog 1 dag.... nu is mijn vraag = speel ik mijn thuismatch vannacht al in een stadion met 7000 plaatsen of met 4000 plaatsen? ik denk 4000 omdat ik denk dat eerst de wedstrijden worden gesimuleert en daarna pas al de rest... of heb ik het fout? :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
krcgenk

Post by krcgenk »

purple_white wrote:k denk 4000 omdat ik denk dat eerst de wedstrijden worden gesimuleert en daarna pas al de rest.
Goed gedacht. ;)
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
purple_white

Post by purple_white »

krcgenk wrote:
purple_white wrote:k denk 4000 omdat ik denk dat eerst de wedstrijden worden gesimuleert en daarna pas al de rest.
Goed gedacht. ;)
thx :)
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
bats1903

Post by bats1903 »

bLo0dHuNt3r wrote:Ik zie dat SP steeds meer sponsors binnenhaalt, wat natuurlijk uitstekend is!
Maar heeft het dan zin om op die panelen te drukken, zodat die webmasters daar zien dat mensen op die site komen omwille van SP?
Dat vraag ik me dus ook af, ik probeer regelmatig te klikken maar of dit zin heeft?
ImageImageImage
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”