Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
Speler met Naam/option>
Ik heb een speler gekocht waar achter de naam een vermelding staat: de naam/option>
Wat betekend dat of waarom is dat?
Wat betekend dat of waarom is dat?
Groetjes Maurice.
-
- Member of the Soccer Project Association
keepers presteren optimaal vanaf 23 jaar.D-Lo wrote:Een vraagje: vanaf wanneer beginnen spelers optimaal te presteren. Ik heb nu een keeper van 20 jaar die nu rond de 54 haalt. Volgens de schatting van SPMT zal deze speler in de toekomst een minimum prestatie van 62,8 halen. Maar vanaf welke leeftijd is dit ongeveer (speler is al voltraind)?
Gebruikersnaam en wachtwoord
Bij SPMT gebruik je toch niet dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als bij SP toch?
Waar kan ik me dan registreren bij SPMT want ik krijg een opstartscherm waar ik kan inloggen maar niet registreren?
Waar kan ik me dan registreren bij SPMT want ik krijg een opstartscherm waar ik kan inloggen maar niet registreren?
Groetjes Maurice.
Re: Gebruikersnaam en wachtwoord
Gewoon dezelfde login en hetzelfde paswoord als op SP.Smurfje wrote:Bij SPMT gebruik je toch niet dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als bij SP toch?
-
Afwachten wat de pro's hier zeggen...bats1903 wrote:Dat vraag ik me dus ook af, ik probeer regelmatig te klikken maar of dit zin heeft?bLo0dHuNt3r wrote:Ik zie dat SP steeds meer sponsors binnenhaalt, wat natuurlijk uitstekend is!
Maar heeft het dan zin om op die panelen te drukken, zodat die webmasters daar zien dat mensen op die site komen omwille van SP?
Heb indertijd voor de sponsoring van onze ploeg op de website ook zo'n site gehad waar ge banners van vernschillende firma's kon publiceren op uw site en iedere keer als iemand daar dan op klikte kregen wij daarvoor een bescheiden bedragje. Weet niet of dit hier hetzelfde systeem is.bLo0dHuNt3r wrote:Afwachten wat de pro's hier zeggen...bats1903 wrote:Dat vraag ik me dus ook af, ik probeer regelmatig te klikken maar of dit zin heeft?bLo0dHuNt3r wrote:Ik zie dat SP steeds meer sponsors binnenhaalt, wat natuurlijk uitstekend is!
Maar heeft het dan zin om op die panelen te drukken, zodat die webmasters daar zien dat mensen op die site komen omwille van SP?
Re: Gebruikersnaam en wachtwoord
je kan gewoon je SP wachtwoord gebruiken, of je kan een speciaal wachtwoord aanmaken op SP zelf(manager-profiel-SPTD wachtwoord) dan kan SPMT daar gevevens van downloaden, terwijl je je echte paswoord niet moet ingevenSmurfje wrote:Bij SPMT gebruik je toch niet dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als bij SP toch?
De stadiumbanners die er nu zijn bijgekomen, brengen enkel iets op als er op geklikt wordt, ook al is dat heel weinig. Natuurlijk maken vele kleintjes een groot, dus als iedereen zou klikken ...bLo0dHuNt3r wrote:Ik zie dat SP steeds meer sponsors binnenhaalt, wat natuurlijk uitstekend is!
Anders is het als je via zo'n banner iets koopt, dan hebben we er iets meer aan.
Je kan het een beetje vergelijken met de banners hier op het forum. We kunnen daarvan geen extra server betalen, maar wie het kleine niet eert...
SoccerProject: Can you manage it ?
-
Ik weet hoe moeilijk het is om financiën binnen te krijgen via deze ads, bij deze ga ik proberen , elke dag - wanneer ik het niet vergeet ^^ - op een paar banners te klikken. Om zo SP een paar centiempjes rijker te maken
Al word het 'gewonnen bedrag' pas uitbetaald bij een bepaald bedrag zeker?

FC Laguna > Trying to manage it !
Dat bedrag zullen we wel halen ... Je moet alleen niet overdreven veel gaan klikken, al vind ik af en toe niet erg 

SoccerProject: Can you manage it ?