Neen neen, ik heb één keer in m'n leven 12 000 kliks gedaan voor een spelleke, geloof me, nadien wil je niet meer klikken ^^Sjarel wrote:Dat bedrag zullen we wel halen ... Je moet alleen niet overdreven veel gaan klikken, al vind ik af en toe niet erg
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
cantagallina
- Team President
Ik klikte vroeger massas , maar ik telde ze niBenjamin wrote:Neen neen, ik heb één keer in m'n leven 12 000 kliks gedaan voor een spelleke, geloof me, nadien wil je niet meer klikken ^^Sjarel wrote:Dat bedrag zullen we wel halen ... Je moet alleen niet overdreven veel gaan klikken, al vind ik af en toe niet erg
(Was vroeger een verslaafd runescape-speler)
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)
Berginal Geerschot: No more
Berginal Geerschot: No more
SoccerProject Tool Ontwikkeling (SPTD)PiRLo wrote:SPTD? Het staat er als je gaat naar Manager - Profiel - SPTD-paswoord?
Iemand ?
Om elke manager de mogelijkheid te geven zijn eigen management software te schrijven, voorzien we 2 mechanismen. Ten eerste zijn alle SoccerProject pagina's XHTML 1.0 strict, dit laat een programma toe om allerlei data uit de webpagina's te halen. Daarnaast voorzien we 1 XML-bestand per club dat alle huidige clubgegevens bevat.
Managers die interesse hebben om zulke software te schrijven kunnen een mailtje (Nederlands of Engels) sturen naar info@soccerproject.com met wat info over zichzelf en wat ze willen maken. Alle redelijke verzoeken zullen beantwoord worden met een uitgebreid document over het gebruik van het XML-bestand.
?

momenteel is SPMT de enige die hier gebruik van maakt, dus met dat SPTD wachtwoord kan je alleen maar gegevens van SP afhalen, maar niet gewoon mee inloggen op je accountPiRLo wrote:Lolsnap er nog minder van ..
als ik je SPTD wachtwoord had zou ik je gegevens met SPMT kunnen downloaden(zien wie er op dat moment maxed is contracten etc) maar ik zou er niet mee kunnen inloggen op je account en al je spelers verkopen
dus een extra beveiliging voor de mensen die dit willen
-
yockr
- Member of the Soccer Project Association
Re: Ploegnaam
je kunt het niet veranderen, je zit er idd heel je SP bestaan mee vast.Smurfje wrote:Kun je de naam van je ploeg en je usernaam veranderen of zit je daar je hele SP bestaan aan vast?
usernaam wel toch? als je spfa hebt. Want ik het dat gedaan in de gratis proefperiode.yockr wrote:je kunt het niet veranderen, je zit er idd heel je SP bestaan mee vast.Smurfje wrote:Kun je de naam van je ploeg en je usernaam veranderen of zit je daar je hele SP bestaan aan vast?
-
South Side Brugge
-
yockr
daar weet ik niet van, hoe moet je dat dan doenWard wrote:usernaam wel toch? als je spfa hebt. Want ik het dat gedaan in de gratis proefperiode.yockr wrote:je kunt het niet veranderen, je zit er idd heel je SP bestaan mee vast.Smurfje wrote:Kun je de naam van je ploeg en je usernaam veranderen of zit je daar je hele SP bestaan aan vast?![]()
zeker dat dat kanyockr wrote:daar weet ik niet van, hoe moet je dat dan doenWeet je het wel zeker
bij je managers pagina staat een knop naast geschiedenis en voegtoe aan contact lijst, met daarop naam wijzigen
bv deze pagina(die van jou) http://www.soccerproject.com/manager_de ... erid=66011
-
yockr
dat weet ik dan ook weerwannesvdh wrote:zeker dat dat kanyockr wrote:daar weet ik niet van, hoe moet je dat dan doenWeet je het wel zeker
![]()
bij je managers pagina staat een knop naast geschiedenis en voegtoe aan contact lijst, met daarop naam wijzigen
bv deze pagina(die van jou) http://www.soccerproject.com/manager_de ... erid=66011
-
silverblast
Voor degenen die het nog steeds niet snappen: SPTD = SoccerProject Tool Development. (development = ontwikkeling)wannesvdh wrote:momenteel is SPMT de enige die hier gebruik van maakt, dus met dat SPTD wachtwoord kan je alleen maar gegevens van SP afhalen, maar niet gewoon mee inloggen op je accountPiRLo wrote:Lolsnap er nog minder van ..
als ik je SPTD wachtwoord had zou ik je gegevens met SPMT kunnen downloaden(zien wie er op dat moment maxed is contracten etc) maar ik zou er niet mee kunnen inloggen op je account en al je spelers verkopen
dus een extra beveiliging voor de mensen die dit willen
Simpelweg: Wachtwoord voor aparte prog's die gelinkt zijn aan SP wat betreft gegevens ophalen.
The Arbiters - F.73
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Previously: Olimpia Piraeus - H.171
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.