Ik ben pas net online, maar het kan welFikkiezero wrote:ff een vraagje over het forum: kan het zijn dat het forum een paar minuten plat lag?

Ik heb het weleens meegemaakt, maar het duurt altijd maar een minuutje ofzo

Moderator: Moderator
Ik ben pas net online, maar het kan welFikkiezero wrote:ff een vraagje over het forum: kan het zijn dat het forum een paar minuten plat lag?
ah ok, "kon de server" ff "niet vinden"sjoerd wrote:Ik ben pas net online, maar het kan welFikkiezero wrote:ff een vraagje over het forum: kan het zijn dat het forum een paar minuten plat lag?. Er zijn dan waarschijnlijk updates of veranderingen die gedaan moeten worden
.
Ik heb het weleens meegemaakt, maar het duurt altijd maar een minuutje ofzo!
Ik veronderstel alle matchen uit zijn ganse carriere.Fikkiezero wrote:even dit topic omhoog halen (met een vraagje)
Bij club - Spelers - Statistieken - totaal: Wordt daar rekening gehouden met alle matchen die de speler ooit speelde, of alleen de matchen die hij bij je eigen team speelde?
ah, bedanktvisserke wrote:Ik veronderstel alle matchen uit zijn ganse carriere.Fikkiezero wrote:even dit topic omhoog halen (met een vraagje)
Bij club - Spelers - Statistieken - totaal: Wordt daar rekening gehouden met alle matchen die de speler ooit speelde, of alleen de matchen die hij bij je eigen team speelde?
Ik heb 13k capaciteit, elektrisch, en supporters zijn tevreden, dus zal wel in orde zijnFikkiezero wrote:Ik breid momenteel mijn stadion uit naar 10 000 plaatsen, het zijn er nu 5 000. Ik heb al genoeg kantines, wc's en parking, en ik heb verlichting "krachtig". Maar mijn scoreborden zijn beide "elektrisch", zullen mijn fans daarmee nog tevreden zijn als de capaciteit 10 000 is of niet?
ah, bedanktJannick wrote:Ik heb 13k capaciteit, elektrisch, en supporters zijn tevreden, dus zal wel in orde zijnFikkiezero wrote:Ik breid momenteel mijn stadion uit naar 10 000 plaatsen, het zijn er nu 5 000. Ik heb al genoeg kantines, wc's en parking, en ik heb verlichting "krachtig". Maar mijn scoreborden zijn beide "elektrisch", zullen mijn fans daarmee nog tevreden zijn als de capaciteit 10 000 is of niet?
Dat hangt af van je staflid die het veld onderhoudt. Maar op je eerste vraag weet ik het antwoord niet meteen?fcbportillo wrote:en hoeveel procent komt er ongeveer bij na de 4 uur simulmatie?fcbportillo wrote:van welk procent van het veld verlies je aan moraal??
deze is 100 procentFikkiezero wrote:Dat hangt af van je staflid die het veld onderhoudt. Maar op je eerste vraag weet ik het antwoord niet meteen?fcbportillo wrote:en hoeveel procent komt er ongeveer bij na de 4 uur simulmatie?fcbportillo wrote:van welk procent van het veld verlies je aan moraal??