Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Neorej
Member of the Soccer Project Association

Post by Neorej »

² hier zit die toch gewoon onder de esc hoor :)
Manager ofYotto
Image
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Ik heb een CF waarvan de 2 HS en 1 andere skill maxed zijn. SPMT geeft aan dat ik hem "targetman" moet zetten, met +3.7 prestatie. Zal dit nog veranderen?
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
sjoerd

Post by sjoerd »

Als die andere skills nog trainbaar zijn, kan dat zo zijn. Dit hoeft echter niet! :wink:
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

sjoerd wrote:Als die andere skills nog trainbaar zijn, kan dat zo zijn. Dit hoeft echter niet! :wink:
Dan denk ik van niet: hij geeft aan dat de speler minstens 71 max 90 ofzo kan worden, en toch al een min. prestatie van 58,5 ofzo heeft.
Image
11 seizoensoverwinningen
jokke

Post by jokke »

Hoeveel moraal zakt er bij een speler die op de transferlijst staat maar niet verkocht geraakt en dus 6 dagen lang net op de TL heeft gestaan?
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
0123456789
Team Manager

Post by 0123456789 »

wat kun je eraan doen als een manager zich niet aan de deal houdt?
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

0123456789 wrote:wat kun je eraan doen als een manager zich niet aan de deal houdt?
Helaas niets.. Als het gaat over een afspraak over een transfer is er niets aan te doen.. Je moet mensen vertrouwen en ook vertrouwd worden..
0123456789
Team Manager

Post by 0123456789 »

spijtig dat er zo managers zijn die zich niet aan de afspraak houden, heb het zonet nog meegemaakt!
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

0123456789 wrote:spijtig dat er zo managers zijn die zich niet aan de afspraak houden, heb het zonet nog meegemaakt!
Tja, ik heb het nog niet gehad, maar het lijkt met wel niet echt leuk om mee te makend.

Was er trouwens geen site(je) opgericht met een lijstje van eerlijke/oneerlijke managers op SP qua afspraken?
Image
11 seizoensoverwinningen
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Fikkiezero wrote:
0123456789 wrote:spijtig dat er zo managers zijn die zich niet aan de afspraak houden, heb het zonet nog meegemaakt!
Tja, ik heb het nog niet gehad, maar het lijkt met wel niet echt leuk om mee te makend.

Was er trouwens geen site(je) opgericht met een lijstje van eerlijke/oneerlijke managers op SP qua afspraken?
Klopt jah dat was een paar weken (miss wel maanden) geleden.. Heb er daarna eigenlijk niets meer van gehoord.. Kan me ook niet meer herinneren wie de maker was.. Zijn vast nog wel mensen die het nog weten of die de link hebben hoop ik want het was geen slecht idee.. :)
0123456789
Team Manager

Post by 0123456789 »

ja ik zou dat ook wel eens willen weten waar dat staat :)
sjoerd

Post by sjoerd »

jokke wrote:Hoeveel moraal zakt er bij een speler die op de transferlijst staat maar niet verkocht geraakt en dus 6 dagen lang net op de TL heeft gestaan?
volgens mij 5% :wink:
Sybke

Post by Sybke »

Ik heb vandaag een speler gekocht die 96% verborgen skill had (volgens SPMT toch) toen hij nog op de lijst stond. Nu zeg SPMT dat hij 100% verborgen skill heeft en volgens een exceldocument dat silverblast gemaakt heeft heeft hij zelfs 101% verborgen skill.

is dit wel normaal?
wannesvdh

Post by wannesvdh »

Sybke wrote:Ik heb vandaag een speler gekocht die 96% verborgen skill had (volgens SPMT toch) toen hij nog op de lijst stond. Nu zeg SPMT dat hij 100% verborgen skill heeft en volgens een exceldocument dat silverblast gemaakt heeft heeft hij zelfs 101% verborgen skill.

is dit wel normaal?
weet hij het zelf niet ;)
de globale klasse stijgt pas per 154% van een gewone skill, dus als je globale klasse juist gestegen is dan kan een skill nog 14% stijgen zonder dat de globale klasse stijgt, en als je dus op 2 verschillende tijdstippen de HS berekend kan dat verschillen
mijn nieuwe team fc de pintepakker
mijn oude team fc de pintepakkers
Sybke

Post by Sybke »

wannesvdh wrote:
Sybke wrote:Ik heb vandaag een speler gekocht die 96% verborgen skill had (volgens SPMT toch) toen hij nog op de lijst stond. Nu zeg SPMT dat hij 100% verborgen skill heeft en volgens een exceldocument dat silverblast gemaakt heeft heeft hij zelfs 101% verborgen skill.

is dit wel normaal?
weet hij het zelf niet ;)
de globale klasse stijgt pas per 154% van een gewone skill, dus als je globale klasse juist gestegen is dan kan een skill nog 14% stijgen zonder dat de globale klasse stijgt, en als je dus op 2 verschillende tijdstippen de HS berekend kan dat verschillen
Die ligt waarschijnlijk nog in bed :P
En bedankt voor je uitleg :wink:
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”