Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb een CF waarvan de 2 HS en 1 andere skill maxed zijn. SPMT geeft aan dat ik hem "targetman" moet zetten, met +3.7 prestatie. Zal dit nog veranderen?

11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
-
Dan denk ik van niet: hij geeft aan dat de speler minstens 71 max 90 ofzo kan worden, en toch al een min. prestatie van 58,5 ofzo heeft.sjoerd wrote:Als die andere skills nog trainbaar zijn, kan dat zo zijn. Dit hoeft echter niet!

11 seizoensoverwinningen
-
- Team Manager
-
- Team Manager
-
Tja, ik heb het nog niet gehad, maar het lijkt met wel niet echt leuk om mee te makend.0123456789 wrote:spijtig dat er zo managers zijn die zich niet aan de afspraak houden, heb het zonet nog meegemaakt!
Was er trouwens geen site(je) opgericht met een lijstje van eerlijke/oneerlijke managers op SP qua afspraken?

11 seizoensoverwinningen
-
Klopt jah dat was een paar weken (miss wel maanden) geleden.. Heb er daarna eigenlijk niets meer van gehoord.. Kan me ook niet meer herinneren wie de maker was.. Zijn vast nog wel mensen die het nog weten of die de link hebben hoop ik want het was geen slecht idee..Fikkiezero wrote:Tja, ik heb het nog niet gehad, maar het lijkt met wel niet echt leuk om mee te makend.0123456789 wrote:spijtig dat er zo managers zijn die zich niet aan de afspraak houden, heb het zonet nog meegemaakt!
Was er trouwens geen site(je) opgericht met een lijstje van eerlijke/oneerlijke managers op SP qua afspraken?

-
- Team Manager
weet hij het zelf nietSybke wrote:Ik heb vandaag een speler gekocht die 96% verborgen skill had (volgens SPMT toch) toen hij nog op de lijst stond. Nu zeg SPMT dat hij 100% verborgen skill heeft en volgens een exceldocument dat silverblast gemaakt heeft heeft hij zelfs 101% verborgen skill.
is dit wel normaal?

de globale klasse stijgt pas per 154% van een gewone skill, dus als je globale klasse juist gestegen is dan kan een skill nog 14% stijgen zonder dat de globale klasse stijgt, en als je dus op 2 verschillende tijdstippen de HS berekend kan dat verschillen
Die ligt waarschijnlijk nog in bedwannesvdh wrote:weet hij het zelf nietSybke wrote:Ik heb vandaag een speler gekocht die 96% verborgen skill had (volgens SPMT toch) toen hij nog op de lijst stond. Nu zeg SPMT dat hij 100% verborgen skill heeft en volgens een exceldocument dat silverblast gemaakt heeft heeft hij zelfs 101% verborgen skill.
is dit wel normaal?
de globale klasse stijgt pas per 154% van een gewone skill, dus als je globale klasse juist gestegen is dan kan een skill nog 14% stijgen zonder dat de globale klasse stijgt, en als je dus op 2 verschillende tijdstippen de HS berekend kan dat verschillen

En bedankt voor je uitleg