Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

pelsen
Member of the Soccer Project Association

Post by pelsen »

T-man wrote:Reclamepanelen: ik krijg telkens maar borden van 11250euro, de dagen verschillen wel steeds (van 1d tot 11d) maar de bedragen blijven dezelfde. Nu staan er al enkele dagen 3 borden open, maar nog steeds met 11250. Ik dacht dat de bedragen ook verschillen als je enkele dagen wacht of ben ik mis??
Die van €11250 (de SoccerProject-borden) behouden altijd hetzelfde bedrag. Andere borden (op dit moment alleen de Sanmax-borden) wijzigen om 4h00 's morgens van bedrag en duur.
T-man

Post by T-man »

T-man schreef:
Reclamepanelen: ik krijg telkens maar borden van 11250euro, de dagen verschillen wel steeds (van 1d tot 11d) maar de bedragen blijven dezelfde. Nu staan er al enkele dagen 3 borden open, maar nog steeds met 11250. Ik dacht dat de bedragen ook verschillen als je enkele dagen wacht of ben ik mis??

Die van €11250 (de SoccerProject-borden) behouden altijd hetzelfde bedrag. Andere borden (op dit moment alleen de Sanmax-borden) wijzigen om 4h00 's morgens van bedrag en duur.
Zijn 3 Suisses en Neckerman en MrBookmaker SP-borden??
Allen zijn ze maar 11250 euro.
Team = AC ManU (B2)
cantagallina
Team President

Post by cantagallina »

T-man wrote:
T-man schreef:
Reclamepanelen: ik krijg telkens maar borden van 11250euro, de dagen verschillen wel steeds (van 1d tot 11d) maar de bedragen blijven dezelfde. Nu staan er al enkele dagen 3 borden open, maar nog steeds met 11250. Ik dacht dat de bedragen ook verschillen als je enkele dagen wacht of ben ik mis??

Zijn 3 Suisses en Neckerman en MrBookmaker SP-borden??
Het moete niet persee soccerproject-borden zijn om dat bedrag te hebben.
Andere sponsers kunnen dat ook hebben, en ook zij blijven altijd €11250.
Wij zen Ratten - das ni te vatten - ni te bewijzen - want 13 das gene nummer - daddis een levenswijze (C. Hoefkens)

Berginal Geerschot: No more
Balabantje
Team Manager

Post by Balabantje »

heb een paar spelers die maar 14% fit genoeg zijn watmoet ik doen?
Wordt lid van me website: http://groups.msn.com/ClubBruggeK-V-/

Team: Club Brugge forever
Seizoen 13: 2de in de divisie H.653.
krcgenk

Post by krcgenk »

Balabantje wrote:heb een paar spelers die maar 14% fit genoeg zijn watmoet ik doen?
Ze laten rusten. En als hun fitheid maar 14% is, moet je ze al 5-6 dagen laten rusten voordat ze weer een 'normale' fitheid hebben.
En met rusten bedoel ik dus: geen wedstrijden laten spelen. Je kan ze wel gewoon laten trainen.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
kachtemnaorke

Post by kachtemnaorke »

Balabantje wrote:heb een paar spelers die maar 14% fit genoeg zijn watmoet ik doen?
laten rusten en ze dus niet laten meedoen in matchen ,dit wekkend zal de ideale kans zijn en wachten tot de fitheid weer hoog genoeg is en dan laat je ze spelen hé

let wel op met teveel matchen spelen,je fitheid word dan laag
vanparystje, the manager of Kachtem City
thomasnachtergaele
Team President

Post by thomasnachtergaele »

m'n staf hun contracten zullen bijna afgelopen zijn. Ik heb iets gelezen over een moraalboost. Als je die stafleden een nieuw contract geeft , heb ik dan ook een moraalboost of is dit alleen als ik een hele nieuwe staf aanneem?
club --> beerschot germinal
manager --> rat131313

We zijn terug !
lacrimas

Post by lacrimas »

Hoelang duurt het nou weer vooraleer een transfer doorgaat? In de regels staat 6 dagen, maar als iemand elke dag, die daarna komt, blijft hoger bieden, hoeveel dagen kunnen daar dan nog maximaal bijkomen?
Manager Of Lacrimosa
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

lacrimas wrote:Hoelang duurt het nou weer vooraleer een transfer doorgaat? In de regels staat 6 dagen, maar als iemand elke dag, die daarna komt, blijft hoger bieden, hoeveel dagen kunnen daar dan nog maximaal bijkomen?
Oneindig
rpg_gamer F.223 (hervorming)
matt

Post by matt »

lacrimas wrote:Hoelang duurt het nou weer vooraleer een transfer doorgaat? In de regels staat 6 dagen, maar als iemand elke dag, die daarna komt, blijft hoger bieden, hoeveel dagen kunnen daar dan nog maximaal bijkomen?
Miljoenen. Gelukkig kan dat niet gebeuren aangezien ieders budget z'n grenzen heeft.
vincent

Post by vincent »

eentje van mij heeft ooit eens 12 of 13 dagen geloof ik op de transfermakrt gestaan ;)
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
thomasnachtergaele
Team President

thomasnachtergaele wrote:m'n staf hun contracten zullen bijna afgelopen zijn. Ik heb iets gelezen over een moraalboost. Als je die stafleden een nieuw contract geeft , heb ik dan ook een moraalboost of is dit alleen als ik een hele nieuwe staf aanneem?
?
manager --> rat131313

We zijn terug !
pelsen

Post by pelsen »

thomasnachtergaele wrote:m'n staf hun contracten zullen bijna afgelopen zijn. Ik heb iets gelezen over een moraalboost. Als je die stafleden een nieuw contract geeft , heb ik dan ook een moraalboost of is dit alleen als ik een hele nieuwe staf aanneem?
Alleen wanneer je een nieuwe trainer aanneemt.
pelsen

Post by pelsen »

T-man wrote:Zijn 3 Suisses en Neckerman en MrBookmaker SP-borden??
Kijk even in de kolom "firma". Wanneer daar SoccerProject.com staat, is dit een bord met vaste waarde.
(Da's in elk geval nu zo, of dit voor altijd zo is, durf ik niet te zeggen.)
thomasnachtergaele
Team President

pelsen wrote:
Alleen wanneer je een nieuwe trainer aanneemt.
dus kan ik ook iedereen van m'n staff nieuw contract geven , en gewoon een andere trainer nemen?
manager --> rat131313

We zijn terug !
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”